- Katılım
- 22 Ağu 2010
- Mesajlar
- 82
Arkadaslar, 23 Eylul Persembe gunu CBF150 ile Izmir`den yola cikip Kozak yaylasi uzerinden Bozcaada`ya gidiyorum. Donusum Pazartesi olacak. Bana katilmak isteyen olursa basimin ustunde yeriniz var.
ah bi ehliyetim olsaydı koşa koşa gelirdim ama ehliyetim yok