[İzmir - MT]

Katılım
22 Ağu 2010
Mesajlar
82
Arkadaslar, 23 Eylul Persembe gunu CBF150 ile Izmir`den yola cikip Kozak yaylasi uzerinden Bozcaada`ya gidiyorum. Donusum Pazartesi olacak. Bana katilmak isteyen olursa basimin ustunde yeriniz var.

ah bi ehliyetim olsaydı koşa koşa gelirdim ama ehliyetim yok :pr:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
valla süper olur aslında ama cumartesi akşam nişan var ya. onun telaşesindeyiz. ertesi güne de eş dost akraba burada olurlar onları yolcu etmekle uğraşırım. yani pazar benim işim çok zor. balıklara selam söylersiniz:)
semaver var mı bu hafta?

Sorman bile hata.... Olmadığı oldu mu?... :wiinkk::wiinkk:

Bu arada allah tamamına erdirsin.... :rendeer:
 
Katılım
13 Eyl 2010
Mesajlar
7
merhaba arkadaslar
motosiklet kullanmaya yeni basladım , tabiki kask ve mont lazım izmirde tavsiye edebileceginiz magzalar var mı ?
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
dedik ama Pazar günü pist te yarışlar var...... Pist e gitmeye karar verdik... :cherry::cherry:
Geziyi sonraki pazara erteledik.. :p

belki arada kaçar gelirim piste. dayımda çok merak ediyordu yarışları onu da getirebilirim.

merhaba arkadaslar
motosiklet kullanmaya yeni basladım , tabiki kask ve mont lazım izmirde tavsiye edebileceginiz magzalar var mı ?

kahramanlarda Ergür motor var bir de MCA ikisinde de kaliteli mallar vardır. fiyatda makul. ayrıca sahibinden.com a da bakabilirsin güzel şeyler düşebiliyor
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
belki arada kaçar gelirim piste. dayımda çok merak ediyordu yarışları onu da getirebilirim.



kahramanlarda Ergür motor var bir de MCA ikisinde de kaliteli mallar vardır. fiyatda makul. ayrıca sahibinden.com a da bakabilirsin güzel şeyler düşebiliyor

Sen ne biçim bir insan Wllace'ım R5'lim:) evlenme arifesinde bile buaralara yorum yetiştiriyorsun yavv:mrgreen: hayi pazar günü piste gel:queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:50 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:48 ----------

dedik ama Pazar günü pist te yarışlar var...... Pist e gitmeye karar verdik... :cherry::cherry:
Geziyi sonraki pazara erteledik.. :p

pistte görüşürüz..Wallace'siz:mrgreen:::haapppy:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Sen ne biçim bir insan Wllace'ım R5'lim:) evlenme arifesinde bile buaralara yorum yetiştiriyorsun yavv:mrgreen: hayi pazar günü piste gel:queen

pistte görüşürüz..Wallace'siz:mrgreen:::haapppy:

abicim işler neredeyse bitti. şimdi misafirleri beklemekteyiz. cumartesi akşamüstü nişan. sonrasında evde biraz muhabbet şamata gırgır. pazar gelirim piste inşallah. :queen::cat: çayları içer muhabbet ederiz.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
abicim işler neredeyse bitti. şimdi misafirleri beklemekteyiz. cumartesi akşamüstü nişan. sonrasında evde biraz muhabbet şamata gırgır. pazar gelirim piste inşallah. :queen::cat: çayları içer muhabbet ederiz.

Sende çağırma nişanına bizi... Pastaları tek başınıza yiyin... :pr::pr:
Alıştık nasılsa çağrılmamaya... :cherry::cherry:
 
Katılım
28 Tem 2009
Mesajlar
186
guncel konu arkadaslar...

hani bende diyorum ki izmir mt olarak bizde merkezi bi nokta belirleyip lokma doktursek rahmetli murat için bi hayır yapsak...

nasıl olur ???



gözden kaçmış olabileceğini düşünüyorum...

kimsenin ilgilenmemiş olabileceği ihtimali üzer cünkü beni :silent:
 
Katılım
13 Ağu 2010
Mesajlar
631
A-2 Sınavını kazandım.

Değerli motor dostlarım ve arkadaşlarım.Nihayet sonunda azmettim ve başardım A-2 Motosklet ehliyet sınavlarını başarı ile verdim ve yapılan kontroller muayeler sonucunda parmaklarım olmasada son sıvav olan A-2 direksiyon sınavını başarı ile verdim.Şimdi vicdanen çok rahatladım.Neden derseniz konuyu bilenler biliyorlar ehliyetimi almadan önce motorumu satın almıştım (ki hala teslim almadım) ehliyetimi almadan motor almak hangi akla hizmet hele birde 250 cc QM250 Ramzey de alınca malüm kesin yollarda kontrollere takılırdım.Ama artık resmi olarak bende sizler gibi A-2 ehliyete sahibim.Bu arada malümünüz Trafik müdürlüğünden ehliyetimi almak belli bir ücrete tabi olduğundan motosikletimi mağazana muhtemelen 2011 mart yada nisan sonu teslim almayı planlıyorum,hem kış geldi hemde şuan koyacak yerim yok önümüzdeki sene inşallah bende aranızdayım artık hayırlısıyla inşallah.Sevgi ve Saygılarımla.

Nişanlanan değerli arkadaşımıda buradan ayrıca tebrik ediyorum Allah tamamını erdirsin darısı benim başıma inşallah.
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Sende çağırma nişanına bizi... Pastaları tek başınıza yiyin... :pr::pr:
Alıştık nasılsa çağrılmamaya... :cherry::cherry:

aşk olsun koca pastayı tek yiyemem dedim ama yedim:) nişan aile içinde yapıldı ama bir akşam topic açacağım hep beraber kutlamasını yapacağız. o zaman tıka basa pasta yiyebilirsin.


Herkese merhabalar..

Wallace Allah tamamına erdirsin :rendeer:

eywallah modum. darısı başına:queen:

Nişanlanan değerli arkadaşımıda buradan ayrıca tebrik ediyorum Allah tamamını erdirsin darısı benim başıma inşallah.

amca35 ehliyetiniz hayırlı olsun. teşekkür ederim.

Wallace hocam hayırlı olsun.:rendeer:
eywallah kardeşim benim teşekkürler. görüşemesekde buradan haberleşiyoruz ya o bile mutlu ediyor insanı. sevgilerle
 
Katılım
25 Eyl 2010
Mesajlar
9
herkese merhabalar sitenize yeni uye oldum.kismetse bende yilbasindan sonra motor sahibi olmayi planliyorum malum once ehliyet gerek :mrgreen:
birde sanirsam kis sezonunda fiyatlarda daha uygun oluyorumus... herkese kazasiz surusler...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst