[İzmir - MT]

Katılım
22 Ağu 2010
Mesajlar
82
[/COLOR]

Sana 150 kurs parası 150 ıvırzıvır masraf 300 liraya falan maal olur....

Bahçelievler sürücü kursuna gidebilirsin..Bozyaka devlet hastanesi karşısı....
Alper gönderdi dersen sana yardımcı olurlar... Tufan ya da Tayfunu gör..:cat:[/QUOTE]

tesekkürler Alp bey önümüzdeki hafta ugrayıp görüşecegim :)
 
Katılım
5 Eyl 2009
Mesajlar
89
herkese selamlar uzun bi ayrılıktan benn geldimm artık her akşam buralardayım allahın izniylee :D

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:32 ----------

herkesin ramazan bayramı kutlu olsunn (seninde wallace abeee):D
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
herkese selamlar uzun bi ayrılıktan benn geldimm artık her akşam buralardayım allahın izniylee :D

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:32 ----------

herkesin ramazan bayramı kutlu olsunn (seninde wallace abeee):D

Nerdeydin ki?..... :silent::silent::silent:

Başlık açmışsın... Kazayı yapan polis kim?..:silent::silent:
 
Katılım
4 Eyl 2010
Mesajlar
54
Arkadaşlar öncelikle merhaba herkese..

Geçenlerde bi arkadaşımın motoruna binince bende bi tutku başladı böle :)
Hatta o arkadaşımın abisinden (ki daha deneyimli) başlangıç motoru olarak tavsiye de aldım.
Bana CBR 125 i önerdi. Fiyat ve performans olarakta makul göründü bana. Ben sizin de önerileri ve fikirlerinizi alayım dedim. Ayrıca öğrenme aşamasında yardım edebilirmisiniz. Vitesli olarak hiç bi tecrübem yok motorsiklette. Sürücü kursunda ne kadar öğrenebilirim ?

Neyse bu kadar soru yeter sanırım :)


Cevaplayabilecek yok mu ? :S:silent:
 
Katılım
11 Eyl 2010
Mesajlar
3
İzmirden tüm motorcu arkadaşlarıma selam İsmim Can Sigortacıyım ihtiyaç duyulduğun an yardımcı olabilirim aklınıza takılan evrak konularında her ne olursa sigorta plaka ruhsat v.s. ile ilgili Ehliyet mevzuu olmuş arkadaşımız var izmirde sürücü kursu sahibi piyasanın çok daha altında ehliyet almasına yardımcı da olabilirim ;)
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
herkese selamlar uzun bi ayrılıktan benn geldimm artık her akşam buralardayım allahın izniylee
herkesin ramazan bayramı kutlu olsunn (seninde wallace abeee):D

eywallah adaşım benim. nerelerdesin murti yüzünü göremez olduk gelsene bir akşam semavere

Cevaplayabilecek yok mu ? :S:silent:

arkadaşım boyun yaşın ve kilon ne kadar? bir de illa race tipi bir motosiklete mi bineceksin yoksa başta öğreneyim bir süre sonra (ki herkesin yaptığı gibi) büyütüp başka birşey alırım nasılsa diye mi düşünüyorsun?

neyse gittim geldim altınoluk 500 km falan. iyi geldi. ama ayvalık-edremit arası yol biraz bozuk çalışma falan var. gidecek olanlara söyleyeyim
 
Katılım
4 Eyl 2010
Mesajlar
54
arkadaşım boyun yaşın ve kilon ne kadar? bir de illa race tipi bir motosiklete mi bineceksin yoksa başta öğreneyim bir süre sonra (ki herkesin yaptığı gibi) büyütüp başka birşey alırım nasılsa diye mi düşünüyorsun?



19 yaşındayım. 185 boyum 80de kilom var. Race tipi hoşuma gidiyor. Büyütsem bile cbr600.. gibi bişey düşünüyorum.
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Ağu 2010
Mesajlar
82
İzmirden tüm motorcu arkadaşlarıma selam İsmim Can Sigortacıyım ihtiyaç duyulduğun an yardımcı olabilirim aklınıza takılan evrak konularında her ne olursa sigorta plaka ruhsat v.s. ile ilgili Ehliyet mevzuu olmuş arkadaşımız var izmirde sürücü kursu sahibi piyasanın çok daha altında ehliyet almasına yardımcı da olabilirim ;)

merhaba ehliyet mevzuu derken beni kast ettiniz sanırım bu konuda yardımcı olursanız gercekden minnettar kalırım :rendeer: mail adresimi eklerseniz daha detaylı konusmak isterim tesekkürler. [email protected]
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
19 yaşındayım. 185 boyum 80de kilom var. Race tipi hoşuma gidiyor. Büyütsem bile cbr600.. gibi bişey düşünüyorum.

şimdi yoruma biraz daha müsait. valla kardeşim cbr 125 bu cüsseyle altında bisiklet gibi kalır. üzerine çık bir otur istersen. bence altında çok ufak duracak ve çok rahat edemeyeceksin. öğrenmek için honda cbf 150 yada cbf 250 sana daha uygun olabilir. sonra satar büyütürsün
 
Katılım
4 Eyl 2010
Mesajlar
54
şimdi yoruma biraz daha müsait. valla kardeşim cbr 125 bu cüsseyle altında bisiklet gibi kalır. üzerine çık bir otur istersen. bence altında çok ufak duracak ve çok rahat edemeyeceksin. öğrenmek için honda cbf 150 yada cbf 250 sana daha uygun olabilir. sonra satar büyütürsün


Yardımın için saol. Son bişey daha sorucam :) Nerde bulabilirm honda bayisini ?
 
Katılım
4 Eki 2009
Mesajlar
273
Berkc bornova da yükseliş honda var ordan cbr a bakabilirsin.kendime hakim olurum diyosan sana 2.el ninja 250 de öneririm boyuna ve kilona daha uygun oda başlangıç olarak iyi sayılır ama cbr a kesinlikle bak yinede.:cat:
 
Katılım
4 Eyl 2010
Mesajlar
54
Berkc bornova da yükseliş honda var ordan cbr a bakabilirsin.kendime hakim olurum diyosan sana 2.el ninja 250 de öneririm boyuna ve kilona daha uygun oda başlangıç olarak iyi sayılır ama cbr a kesinlikle bak yinede.:cat:

Saol Aras. Çarş veya perşembe gidip bakmayı düşünüyorum fotoğraf falan çekersem yükler fikrinizi alırım. Ninja'da biraz aşıyo açıkçası bütçemi. Bir de hiç motor tecrübem olmadığından güvenemedim kendime. Cbr alsamda 2. el olucak zaten. Umarım şanslı çıkarım :silent:
 
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
35
Arkadaslar, 23 Eylul Persembe gunu CBF150 ile Izmir`den yola cikip Kozak yaylasi uzerinden Bozcaada`ya gidiyorum. Donusum Pazartesi olacak. Bana katilmak isteyen olursa basimin ustunde yeriniz var.
 
Katılım
28 Tem 2009
Mesajlar
186
Geçen ay kaybettiğimiz dostumuz rahmetli aye Murat için 25/09/2010 Cumartesi günü öğle namazına müteakip Eyüp Sultan camiisinde mevlit okutulacaktır.Dostumuzdan duasını esirgemeyecek herkezi bekliyoruz.
Not:Eşiyle gelmek isteyenler çekinmeden gelebilir.


guncel konu arkadaslar...

hani bende diyorum ki izmir mt olarak bizde merkezi bi nokta belirleyip lokma doktursek rahmetli murat için bi hayır yapsak...

nasıl olur ???
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Arkadaslar, 23 Eylul Persembe gunu CBF150 ile Izmir`den yola cikip Kozak yaylasi uzerinden Bozcaada`ya gidiyorum. Donusum Pazartesi olacak. Bana katilmak isteyen olursa basimin ustunde yeriniz var.

cuma günü altınoluğa gittim cumartesi gece döndüm. aklında olsun ayvalığa kadar 3 tane yolda pusu kurmuş radar vardı. dikkat et. ayrıca ayvalık edremit arasında yol çalışmaları var. kimi yerde bir gidiş bir geliş ve yol bazı kesimlerde bozuk. toz toprakda çok kalkıyor. hafif de mıcır vardı. ayvalıktan sonra yol çalışmalarına da dikkat et. kazasız belasız git gel:cat:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
cuma günü altınoluğa gittim cumartesi gece döndüm. aklında olsun ayvalığa kadar 3 tane yolda pusu kurmuş radar vardı. dikkat et. ayrıca ayvalık edremit arasında yol çalışmaları var. kimi yerde bir gidiş bir geliş ve yol bazı kesimlerde bozuk. toz toprakda çok kalkıyor. hafif de mıcır vardı. ayvalıktan sonra yol çalışmalarına da dikkat et. kazasız belasız git gel:cat:

Pazar balıklı ova yapıcaz... Sabah Saat 10 gibi balçova migrostan.. :wiinkk:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Pazar balıklı ova yapıcaz... Sabah Saat 10 gibi balçova migrostan.. :wiinkk:

valla süper olur aslında ama cumartesi akşam nişan var ya. onun telaşesindeyiz. ertesi güne de eş dost akraba burada olurlar onları yolcu etmekle uğraşırım. yani pazar benim işim çok zor. balıklara selam söylersiniz:)
semaver var mı bu hafta?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst