[İzmir - MT]

Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
bak o konuda da haklısın. tüm eşyaları hatta dayımı bile bize taşıtır:)


Bu arada demin gezi yazılarında bizim topiği gördüm ve görmemle kaybolması bir oldu. naptınız yaw topiğimize:)

Bi tane uçurucu mod var...Uçurmuş....
Hasan yenisini açıcaktı...
Açar birazdan.... :cat:
 
Katılım
26 Ağu 2006
Mesajlar
335
İzmirli motorcular dikkat ettinizmi bilmiyorum ama
sabahtan beri kasklı kasksız bakmadan tüm motorları durdurup
ıncık cıncık herşeye bakıyorlar

AMAN DİKKAT
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
İzmirli motorcular dikkat ettinizmi bilmiyorum ama
sabahtan beri kasklı kasksız bakmadan tüm motorları durdurup
ıncık cıncık herşeye bakıyorlar

AMAN DİKKAT

valla ne diyeyim kardeş ben şahsen böyle kontroller oldukça seviniyorum. keşke daha sık denetimler olsa. trafikte bir dünya ehliyetsiz evraksız alkollü vs vs sürücü var. gereğini fazlasıyla yapsınlar

eet beni de çevirdiler ilk defa :)

ne güzel sevindin mi sende:)

beni durduramıyolar :p:queen:
o zaman bir değişiklik yap sen motorcuları durdur:queen:


Bu arada o uçurucu modun derdi neymiş ki uçurmuş topiğimizi anlayamadım.:farao:
 
Katılım
2 Ocak 2010
Mesajlar
43
herkese selam...Darılmayın ama İzmir mt grubuna sitemim var. birçok kişi bu gruba yeni katılanlara ''hoşgeldiniz katılımcı olmanız dileğiyle'' gibi cümleler yazmışlar fakat görüyorum ki bu koca grupta genellikle herkes tanıdığı 5-10 kişiyle sohbet havasındalar. şahsen kendi adıma katılımcı olmaya çalışıyorum ama dediğim gibi herkes kendi ekibiyle yazışınca benim gibi gruptan tanıdığı olmayanlar olaylara - etkinliklere fransız kalıyoruz sanırım:farao:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
topiklerin içine daha fazla yazı yazarsan, hatta bir gezi yapar paylaşırsan bir çok kişi senin tavrını tarzını öğrenir ve daha çok ve çabuk arkadaş edinirsin :cat: eski zamanlarda her hafta toplantı olurdu daha iyi kaynaşırdık şimdilerde herkez dediğin gibi kendince çevre edindi onlarla takılıyor. fakat bu demek değildirki yeni dostluklara kapandık, yine yeniden canlanacağız :rendeer: malum yaz geldi şimdi gezi zamanı, bir çok arkadaşımız kıştan tanıdığı sürüşünü bildiği ve güvendiği insanlarla yollara düştü. yeni kaynaşmalar kış toplantılarına bırakıldı :wiinkk:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
herkese selam...Darılmayın ama İzmir mt grubuna sitemim var. birçok kişi bu gruba yeni katılanlara ''hoşgeldiniz katılımcı olmanız dileğiyle'' gibi cümleler yazmışlar fakat görüyorum ki bu koca grupta genellikle herkes tanıdığı 5-10 kişiyle sohbet havasındalar. şahsen kendi adıma katılımcı olmaya çalışıyorum ama dediğim gibi herkes kendi ekibiyle yazışınca benim gibi gruptan tanıdığı olmayanlar olaylara - etkinliklere fransız kalıyoruz sanırım:farao:

Sende hiç çaktırma daha önceden tanışılıyormuş gibi yaz araya kayna.....:queen::queen::queen:
Kimse farketmez...:queen::queen:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Herkese merhabalar,iyi haftasonları..

Cuma günü buluşma,pazar günü (önümüzdeki haftadan bahsediyorum bu pazar değil yanlış anlaşılma olmasın) gezi olacak.
Katılmak isteyenlerin bilgisine..
(Geziye katılmak isteyen arkadaşların cuma toplantısına en azından katılmaları gerekiyor,takdir edersiniz ki tanımadığımız arkadaşlarla yola çıkmak oldukça büyük bir güvenlik zaafıdır.)

Cuma buluşması linki ;

http://www.motosiklet.net/forum/etkinlik-duyurulari/78231-%5Bizmir-mt%5D-9-temmuz-2010-cuma-cimden-geldi-bulusmasi.html#post2097597

Görüşmek üzere..
 
Katılım
28 Haz 2010
Mesajlar
17
selamlar izmir gurubu bende yeni bir izmirli motorcuyum
günlerdir forumda izmir de işini iyi ve dürüstçe yapan bir motsiklet servisi arıyorum fakat henüz düzgün bişr cevap alamadım
bu konuda bana yardım edebilirmsinizi
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
herkese selam...Darılmayın ama İzmir mt grubuna sitemim var. birçok kişi bu gruba yeni katılanlara ''hoşgeldiniz katılımcı olmanız dileğiyle'' ........ benim gibi gruptan tanıdığı olmayanlar olaylara - etkinliklere fransız kalıyoruz sanırım:farao:

arada bazen böyle şeyler olabiliyor. kusura bakma kişisel olarak da algılama. hadi hoşgeldin bakalım.:cat:

arkadaşlar herkese merhabalar.
nasılsınız?

merhaba iyiyiz.

selamlar izmir gurubu bende yeni bir izmirli motorcuyum
günlerdir forumda izmir de işini iyi ve dürüstçe yapan bir motsiklet servisi arıyorum fakat henüz düzgün bişr cevap alamadım
bu konuda bana yardım edebilirmsinizi

motosikletin marka ve modelini söylersen daha düzgün bir bilgi verebilirim.


Herkese merhabalar,iyi haftasonları..

Cuma günü buluşma,pazar günü (önümüzdeki haftadan bahsediyorum bu pazar değil yanlış anlaşılma olmasın) gezi olacak.
Katılmak isteyenlerin bilgisine..
(Geziye katılmak isteyen arkadaşların cuma toplantısına en azından katılmaları gerekiyor,takdir edersiniz ki tanımadığımız arkadaşlarla yola çıkmak oldukça büyük bir güvenlik zaafıdır.)

Cuma buluşması linki ;

http://www.motosiklet.net/forum/etkinlik-duyurulari/78231-%5Bizmir-mt%5D-9-temmuz-2010-cuma-cimden-geldi-bulusmasi.html#post2097597

Görüşmek üzere..

görüşmek üzere forrapım


topiklerin içine daha fazla yazı yazarsan, hatta bir gezi yapar paylaşırsan bir çok kişi senin tavrını tarzını öğrenir ve daha çok ve çabuk arkadaş edinirsin :cat: eski zamanlarda her hafta toplantı olurdu daha iyi kaynaşırdık şimdilerde herkez dediğin gibi kendince çevre edindi onlarla takılıyor. fakat bu demek değildirki yeni dostluklara kapandık, yine yeniden canlanacağız :rendeer: malum yaz geldi şimdi gezi zamanı, bir çok arkadaşımız kıştan tanıdığı sürüşünü bildiği ve güvendiği insanlarla yollara düştü. yeni kaynaşmalar kış toplantılarına bırakıldı :wiinkk:

yollara mı düştü. ne yolu be gittiğimiz yerde yol mu vardı. o taşlı keçi patikasına yol diyorsan sen onu bilemem.:queen::queen::queen:

Sende hiç çaktırma daha önceden tanışılıyormuş gibi yaz araya kayna.....:queen::queen::queen:
Kimse farketmez...:queen::queen:

valla doğru söylemişsin üstad. araya hemen kaynak yapmak lazım:queen::queen::queen:
 
Katılım
28 Haz 2010
Mesajlar
7
arkadaslar keeway land cruiser hakkında bana bilgi verirmisiniz.
hoş motoru aldım bile ama hakkında bişey bilmiyorum.motoru üstüme almadım daha.
motor ile ilgili düşüncelerinizi ve bilgilerinizi paylasırsanız sevinirim...
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
bilgisayarı düzenlerken ne buldum. bunun daha devamı da var. yoğun istek gelirse yayınlarım:)

bakalım bu adamı tanıyan var mı?



Uploaded with ImageShack.us
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Herkese merhaba,iyi haftalar..

O fotoğrafların devamı bende de var wallaceım yandan fotoğraf çekenim :) MÖ den önce fotoğrafları onlar.. :) O fotoğrafların üzerinden o kadar çok geçti ki ben gidip geldim torun tombalağım (nicki wallace olabilir bu torungillerden biri :p) bile geldi..:)
 
Katılım
28 Haz 2010
Mesajlar
17
selamlar

selam motorum keeway outlook 150
işini düzgün yapan bir servis arıyorum
 
Katılım
28 Haz 2010
Mesajlar
17
sanırım ve tahmin ettiğim gibi keeway motordan anlayan kimse yok yada cevap veren
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst