- Katılım
- 10 Tem 2006
- Mesajlar
- 20,993
- Motosikleti
- Forza250-cygnusL
bak o konuda da haklısın. tüm eşyaları hatta dayımı bile bize taşıtır
Bu arada demin gezi yazılarında bizim topiği gördüm ve görmemle kaybolması bir oldu. naptınız yaw topiğimize![]()
Bi tane uçurucu mod var...Uçurmuş....
Hasan yenisini açıcaktı...
Açar birazdan.... :cat:
