[İzmir - MT]

Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
hepinize selamı var mayıs ortaları geliyormuş mangal isterim unutulmadıysam diyor :cat:


cengüüüzzz ne güzel süpriz oldu valla ayaklarına sağlık. bir gün önce gece pamukkale de sabaha kadar nöbet tuttuk. hemde kimi koruduk. cumhurbaşkanlığı bisiklet yarışındakilerin kaldıkları otellerin çevresinde güvenlik yaptık. düşe düşe bana ARAPKADRİ düştü onların ekibi koruduk. güzel moral oldu derken sabah bölüğe döndüm ki kapıda CENGÜÜZZZZ işte buna üstüne kaymaklı ekmek kadayıfı denirdi. tekrar ayağına sağlık.

Harbiden... Çakı gibi olmuş.....:cat::cat::cat:
Yedi bitirdi askerliği....

Unutmadan..
Aleyküm selam..:rendeer:

bitirdik sayılır ihtiyar sezona bomba gibi geliyorum. sucukları ve çayları stoklayın:):queen:


kardeşim aradın sevindirdin teşekkür ederim.

Herkese selamlar..

Wallace da yedi askerliği :) Gelsin bakalım..

Metin sen askere gitmedin mi?

bitiyor tuncer plaka izmirdi şimdi ya hatay ya ısparta:queen:
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
1,946
murat abi kilo mu verdin sen ya ? :)
askerlik yaramış sana belli yüzüne nur gelmiş :p
 
Katılım
22 Ocak 2008
Mesajlar
272
Metin sen askere gitmedin mi?[/QUOTE]

yok abi daha gitmedim agustosta nasipse agustosta gidiyorum...

metin bence kaçakları oynuyor :p

Davut abimle bugun konuştuk çok yakında bomba gibi bir topicle dönecegimizi teminat altına aldı :p :cat: :queen::queen:

yalan diyemicem gökalp abicim acok 10da bi başladım balıkçılıga nisan 15e kadar ki ewe gidemedigim günler haftalr oldu...

şimdide çok yogunum gece bekçilik yapıorum gündüzde pastanede çalışıyorum çok yogunum anlıyacagın ama izin günüm cuma olabilir bu sebebten dolayısıyla bi topaç açarsanız sizleri görme fırsatı bulabilrim
ayrıca agustosta askere gidiyorum bununla ilgilenmeni ayrıca sana zarf biçimin açık bi şelilde gönderiyorum saygılar :p
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
bekircan kardeşimizin vatani görevi 28 günlük ilk acemilik dönemi bitimi 8 mayısta sona eriyor 9 mayısta izmirde olacak. daha sonraki birliği ERZURUM olarak belirlenmiş herkeze selamı var :rendeer:
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
13
herkese merhabalar tamda havalar ısınmaya abslarken bende bir motor sahibi oldum sonunda. umarım ufak bir bulusma ayarlanır kısa bir zamanda da sizlerle tanısma fırsatı bulurum herkese kazasız zevkli surusler =)
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
murat abi kilo mu verdin sen ya ? :)
askerlik yaramış sana belli yüzüne nur gelmiş :p

eh işte biraz verdik mangala her daim ulaşamıyoruz:)

Wayyy Muratım Wallecim çakı gibi asker olmuşta bitiriyomuş bile.özledim sizleri izmir Bu Arada Çok sevdiğim bi kardeşim Çok güzel bir motosiklet Festivali düzenliyor hadi organize olup orada buluşalım.http://www.motosiklet.net/forum/mot...eri/75172-akcakoyun-motosiklet-festivali.html
vay vay vay tuncayım benim kardeşim organize olalım ben de tam o tarihte teskere alacam gidersem ararım seni

bekircan kardeşimizin vatani görevi 28 günlük ilk acemilik dönemi bitimi 8 mayısta sona eriyor 9 mayısta izmirde olacak. daha sonraki birliği ERZURUM olarak belirlenmiş herkeze selamı var :rendeer:

dağıtım izni kaç gün gelince inşallah görürüm:)
 
Katılım
7 Ara 2009
Mesajlar
196
8.Uluslararası Manisa Havacılık Festivali
05 Haziran 2010 Cumartesi 00:00'de 5-6 Haziran Manisa Spil'de
gidiyormuyuz
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Arkadaşlar çarşamba akşamı inciraltı helikopter pistinde semaver ve sucuk partysi var herkes kendi sucuğunu yesin party si yapıcaz yolu düşen herkesi bekleriz...

Bu organizasyonun ayrıca biz özelliği daha var benim son toplantım olucak :pale:

Perşembe akşamı yola çıkıyorum cuma günü birliğime teslim olmam gerekiyo..

Gelenlerle orada vedalaşırız gelemeyenler allaha emanet olsunlar kendilerine iyi baksınlar...

Hepiniz kalın sağlıcaklar..

5nci P.eğt.tug 1.P.er eğt tb k.lığı sivas merkez (TOP 302) temel eğitimi - muv. özelliği

Geç de olsa, hayırlı tezkereler:cat: allah sağ salim sevdiklerine kavuşmak nasip etsin Asker :rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:21 ----------

hepinize selamı var mayıs ortaları geliyormuş mangal isterim unutulmadıysam diyor :cat:


Cengiz sen ne ayaksın:mrgreen: kırk ayak olsan yine yetişemezsin bu kadar yere...Bu vesile ile Muratımızı da kıyafetiyle görmüş oldık..teşekkürler :cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:29 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:25 ----------

Selam millet, ben döndüm İzmir'e, nasıl gidiyor hayat?
Özledim sizi...

Hoş geldin kardeşim:rendeer: inşallah kalıcı ve katılımcı olursun:cat: :mrgreen:
 
Katılım
14 Mar 2009
Mesajlar
241
havalar iyice ısındı,bir buluşma veya etkinlik iyi olur sanırım.Böylece sizlerle de tanışmış olurum.Selamlar
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
Cengiz sen ne ayaksın kırk ayak olsan yine yetişemezsin bu kadar yere...Bu vesile ile Muratımızı da kıyafetiyle görmüş oldık..teşekkürler

hareket nerede ben oradayım baktım wallace ın sesi çıkmıyor bir bakayım dedim ne oluyor, gördüm çayı,keyfi,düzeni yerinde şimdi içim rahat :rendeer:
 
Katılım
6 Kas 2008
Mesajlar
1,284
İzmir ailesine merhaba demek istedim ve üçkuyular bölgesi veya o istikametlerde oturan var mı merak ediyorum açıkçası :). Motoru olan, olmayan. Bu işe gönlünü vermiş herkese sevgilerimi iletmek istedim. İnşallah en kısa sürede tanışır, güzel muhabbetlere ve gezilere imzalarımızı atarız. Saygı ve sevgilerimle. :rendeer:
 
Katılım
30 Eki 2009
Mesajlar
378
slmlar buca çevikbirden kimse varmı acaba motoru olan bir komşu arıyorum kendime :)

alıyorum yeberemi son 2 gün.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst