- Katılım
- 7 Mar 2006
- Mesajlar
- 3,626
cengüüüzzz ne güzel süpriz oldu valla ayaklarına sağlık. bir gün önce gece pamukkale de sabaha kadar nöbet tuttuk. hemde kimi koruduk. cumhurbaşkanlığı bisiklet yarışındakilerin kaldıkları otellerin çevresinde güvenlik yaptık. düşe düşe bana ARAPKADRİ düştü onların ekibi koruduk. güzel moral oldu derken sabah bölüğe döndüm ki kapıda CENGÜÜZZZZ işte buna üstüne kaymaklı ekmek kadayıfı denirdi. tekrar ayağına sağlık.
Harbiden... Çakı gibi olmuş.....:cat::cat::cat:
Yedi bitirdi askerliği....
Unutmadan..
Aleyküm selam..:rendeer:
bitirdik sayılır ihtiyar sezona bomba gibi geliyorum. sucukları ve çayları stoklayın
aleyküm selam![]()
kardeşim aradın sevindirdin teşekkür ederim.
Herkese selamlar..
Wallace da yedi askerliğiGelsin bakalım..
Metin sen askere gitmedin mi?
bitiyor tuncer plaka izmirdi şimdi ya hatay ya ısparta:queen:

