[İzmir - MT]

Katılım
2 Ağu 2007
Mesajlar
1,378
Zaman geldi çattı demek, güle güle git güle güle gel Bekir...:cat:

Bana da yarar umarım bu, Tuncer askerdeyken geldim durdum, sonrasında bir kere bile gelemedim; başka bir askerin varlığı aynı hali sağlar umarım:)

Teşekkür ederim olcanım sağolasın darısı senin başına (duamı bedduamı bende bilmiyorum :p)
Gelmek için benim gitmemi mi bekliyodun ::sas::::pokey::
 
Katılım
25 Şub 2010
Mesajlar
71
Arkadaşlar çarşamba akşamı inciraltı helikopter pistinde semaver ve sucuk partysi var herkes kendi sucuğunu yesin party si yapıcaz yolu düşen herkesi bekleriz...

Bu organizasyonun ayrıca biz özelliği daha var benim son toplantım olucak :pale:

Perşembe akşamı yola çıkıyorum cuma günü birliğime teslim olmam gerekiyo..

Gelenlerle orada vedalaşırız gelemeyenler allaha emanet olsunlar kendilerine iyi baksınlar...

Hepiniz kalın sağlıcaklar..

5nci P.eğt.tug 1.P.er eğt tb k.lığı sivas merkez (TOP 302) temel eğitimi - muv. özelliği

Hayırlı tezkereler olsun kardeşim. İnşallah sıkıntılı bi dönem olmaz senin için. Çabucak geçmesi dileğiyle inandığına emanet ol oralarda.
 
Katılım
14 Mar 2009
Mesajlar
241
arkadaşlar istanbul plakalı araçlara çok dikkat edin,hepsi için söylemiyorum ama motosikletleri çok sıkıştırıyorlar,tabii yolda plakasına nasıl dikkat edebileceksek?
 
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
1,432
ilk baharla birlikte kış uykusu sersemliğini atmanın vakti geldi :)

Erdem , Mert ve Özcanın herkese selamı var üstümdeki yükü atayım :cherry:

3günde 3kişiyle karşılaşılmaz ki nereye gitsem yakalanıyorum :p
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Şub 2008
Mesajlar
575
Vay vay vay :) Hoşgeldin..:)
hoşbulduk
eyvallah merak etme ben sözümü tuttum jack hazır konusalım bır ara jack nasıl içilir toplantısı yapalım içmesini bilen var bilmeyen var:p

temellimi geldin temelsizmi geldin :)
hoşgeldin evliya
harbi evliya gibi gezdım:cherry:mayıs ın sonuna kadar burdayım

ilk baharla birlikte kış uykusu sersemliğini atmanın vakti geldi :)

Erdem , Mert ve Özcanın herkese selamı var üstümdeki yükü atayım :cherry:

3günde 3kişiyle karşılaşılmaz ki nereye gitsem yakalanıyorum :p


len kelebek kuşu daha benı goremedın ama naber:p
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
Askerden selam var ( wallace)

hepinize selamı var mayıs ortaları geliyormuş mangal isterim unutulmadıysam diyor :cat:

 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Harbiden... Çakı gibi olmuş.....:cat::cat::cat:
Yedi bitirdi askerliği....

Unutmadan..
Aleyküm selam..:rendeer:
 
Katılım
22 Ocak 2008
Mesajlar
272
güNaydıNN
arkadaşlar
size
ßozuk
ßir
klavyedeN
yazmak
zoruNda
kaldıgım
içiN
özür
dilerim:)

akşama
ßi
topic
açılacakmı?
açılsa
ii
olur
çoktaNdır
görüşemiyoruz
ßece
güzel
ßir
fıırsat

görüşmek
dilegiyle
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Herkese selamlar..

Davut ustaa,biliyordum sözünü tutacağını :)

Wallace da yedi askerliği :) Gelsin bakalım..

Metin sen askere gitmedin mi?
 
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
1,432
güNaydıNN
arkadaşlar
size
ßozuk
ßir
klavyedeN
yazmak
zoruNda
kaldıgım
içiN
özür
dilerim:)

akşama
ßi
topic
açılacakmı?
açılsa
ii
olur
çoktaNdır
görüşemiyoruz
ßece
güzel
ßir
fıırsat

görüşmek
dilegiyle

metin bence kaçakları oynuyor :p

Davut abimle bugun konuştuk çok yakında bomba gibi bir topicle dönecegimizi teminat altına aldı :p :cat: :queen::queen:
 
Katılım
17 Ağu 2009
Mesajlar
152
Merhaba arkadaşlar bugün şirinyer vergi dairesi kavşağında bir motor kazası olmuştu uzaktan araçla giderken gördüm tam olarak ne olmuştu anlayamadım ama sanırım ciddi bir kazaydı ambulans falan gelmişti. bilgisi olan varmı acaba??
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst