Yok ben vazgçtim zaten.. O gelsin istesin beni ::miiz::Yaaa boydan kasdınız beni eleştirmekse havanızı alırsınız bende müdürümde boyumuzdan memnunuz değilmi sayın müdürüm.
Pınar dünür gitmem bak kısalt boyunu biraz spor giy:cherry:
:mrgreen::mrgreen:haa o başka alp tunay dediyse doğrudur, gölbaşını da yılbaşından soora izmire taşıyacakmış sözü var :queen:
Rütben eksik senin bi keretuncer ne dio bu kız yaa
ben banlanmam tarih yazmaz falan
modlara da kafa tutuyo artıkın
banla gitsin:cherry:
bende banlarım soora, toptan kurtulmuş oluruz:queen:
bak bende tam aynı şeyleri yazıyodum ... allahalla akıl alır gibi degil :silent::silent: ben mod olacam .. bi sn düşünmezdim:bounce::cherry:
tuncer ne dio bu kız yaa
ben banlanmam tarih yazmaz falan
modlara da kafa tutuyo artıkın
banla gitsin:cherry:
bende banlarım soora, toptan kurtulmuş oluruz:queen:
Alp_tunay az önce diğer topiğe şirinyer aydın'a bağlı dedi.. Ben anlamam vallaa sizin ekipten çıktı bu söz
Çeşme'yi verirseniz sarıyer veririz bizde![]()
Yaaa boydan kasdınız beni eleştirmekse havanızı alırsınız bende müdürümde boyumuzdan memnunuz değilmi sayın müdürüm.
Pınar dünür gitmem bak kısalt boyunu biraz spor giy:cherry:
bak bende tam aynı şeyleri yazıyodum ... allahalla akıl alır gibi degil :silent::silent: ben mod olacam .. bi sn düşünmezdim:bounce::cherry:
Dönek misin oolum sen :mrgreen:
buldunuz sessiz sakin şirin kızı sıkıştırın bakalım BULAŞSANIZA bücür cadıya yesin sizi :queen:
Senin hatırına banlamamıştım,ee madem sende kurtulurum diyosun..Du bakayım benim ban tuşum neredeHoş,onu Tanrı banlamış,biz banlasak kaç yazar
Şirince o,şirinyer değil :queen: Ama olsun,o kadarını tutturmanda güzel.Yukarıdaki mesajımda yazdığım sebepten ötürü o kadarını doğru okumuş ve beynine geçirip tutturmuş olman bile mucize :queen:
Evet Rahmi abim,boydan daha önemli şeyler vardır.Allah kimisine boy verir gerisini koy verir,kimisine de boy vermez gerisini bol verir
Mod olucan mı bilmem de sınırdan döndün jessemMT standındaki ilk ve son fuarın olabilirdi önceki mesajını yazmasan
![]()
buldunuz sessiz sakin şirin kızı sıkıştırın bakalım BULAŞSANIZA bücür cadıya yesin sizi :queen:
Dahilik ile delilik arasındaki farkı sadece zeki insanlar anlayabilirmiş.. Aynı Einstein ı anlayana kadar deli dedikleri gibi bende hoş karşılarım sizin anlayamamanızı :mrgreen:Önceden yazayımda sonra kimse alınmasın.Darılmasın..
[PANKART].Tüm Motosiklet.net üyeleri benim kardeşimdir.( biraz siyasi mi oldu ne):cherry: .[/PANKART]
Evet buyrun okuyun...:mrgreen:
Allah'ın hakkı 3'dür..:bounce:
.
En Alıngan Üye :>>>>> @bambu>> @cezerye
En Anlayışlı Üye :>>>> @Skullhunter >> @asm >> @bathu
En Araştırmacı Üye :>>> @harbiturk >> @Gültekin >> @Ö.Z.€.R
En Aşık Üye :>>>>>>> @efendy_iso >> @tubis >> @erdinçpolat
En Bilmiş (bilge) Üye :>>>>>> @coq >> @aYe >> @denizcimuzaffer
En Dost Canlısı Üye :>> HERKES.....
En Duygusal Üye :>>> @okan-gizem >> @APV41
En Entellektüel Üye :>> @sansür
En Fantastik Üye :>>> @ELINT >> @forrap >> @viper_1 ( avatarda yüzleri bile görünmüyo)
En Gizemli Üye :>>>>> (Nickini yazmam ama Kenan Sofuoğlu) >> @DARKDIAMOND >> @
En Geyik Üye :>>>>>> @mete_han >>>> @Prometheus
En Güzel Avatarlı Üye :> @ihtiyar..( ona bakınca hayale dalıyorum)
En Güzel Nickli Üye :>>>>>> @mhrrmkpnr >> THE_LANCET >> @jesse
En Güzel İmzalı Üye :>>>>>> @ExTReMa >> @Syriana >> @babaçi
En Hazır Cevap Üye :>>>> > @kıllıtarık >> @Prometheus >> @cumoni
En Hızlı Çıkış Yapan Üye :>> @rüzgar hakan >> @tororosso >> @kayku (5 dk durmuyolar sitede :mrgreen![]()
En İstikrarlı Üye :>>>>>>> @06bluedragger (hangi konuya baksam msj'ı var:mrgreen: )
En Kaprisli Üye :>>>>>>>>
En Karizmatik Üye :>>>>>> @aYe (Nede olsa Adaşım)>> @SeRHaTeKiNci >> @Eyong
En Katılımcı Üye :>>>>>>> @alp_tunay (tek geçerim kardeşimi)
En Kibar Üye :>>>>>>>>> @akburak1 >> @serdar23_Bilgem
En Komik Üye :>>>>>>>> @LTF06 >>
En Kurnaz Üye :>>>>>>> @mete_han ( saça göre tarak misali) >> @orcunmavis(yorumları uçuk)
En Masum Üye :>>>>>>> @AYDEMİR
En Merak Edilen Üye :>>> Kenan Sofuoğlu
En Popüler Üye :>>> @mete_han >> Ve varisi @crayzboyone
En Paranoyak Üye :>>> @rENE ( kardeşim habire kendini yumrukluyor:silent
En Romantik Üye : @demirgursel
En Sempatik Üye :>>> @emin_arikoglu >> @ihsanhakan
En Sabırlı Üye:>>>> @olcan138 >>> @MoToR >>
En Sinirli Üye : Tüm üyelerin sinirleri itinayla alınmış.:cyclopsan .
En Sakin Üye :>>> @donald duck >> @adanalı >> @nitrious81
En Sivri Dilli Üye :>>> @VaScO1925 >> @tigermbz >> @ozrace
En Siyasi Üye :>>> Siyasetin ''S'' si bile yok....
En Suskun Üye :>>> @Makine
En Şirin Üye :>>> @tugcetugce >> @tubis >> @Pınarr
En Şımarık Üye :>>>
En Tembel Üye :>>> @cakalaz (Bknz mesajları 25 harfi geçmiyor abi:cherry
En Ukala Üye :
En Üretken Üye :>>> @mete_han
En Yaratıcı Üye :>>> @tanrinin_kirbaci57
En Zampara Üye :>> @GKN (imzaya baksana abi) >>
En Zeki Üye :>>>>> @Rigel >> @PIERzig >> @PınarrKonularını en çok beğendiğiniz üye:>>>
En ciddi üye:>>> @GeCe__ (msn'de bile ciddi abi)>> @Skullhunter
En çok rastladığınız üye:>>>
En çok tanışmak istediğiniz üye:@donald duck (ve tüm MT)
En sevdiğiniz üye:>>>> @GKN >>@Pınarr >> @emin_arikoglu
En fanatik üye:>>> @zion1 >> @arslanfb
En fırlama/deli üye:>>> @deli mavili >> @istburak(yanlışa çekmeyin sakın)
En geveze üye:>>> BİZ..(sitenin msj sayısına bknz)
En sevilen üye (forum genelinde):>>> @ümmet perkitan
En güzel bayan üye:>>>> Ben evliyim lem..Gaza getirip elimdekini de kaçırtmayın..
En yakışıklı üye:>>>>>>>> @ErTech
En iyi bayan üye:>>>>>>> @BuRuNCu >> @frdndl (ayshegul) >> @tubis
En kafadar üye:>>>>>>>> Kafadar mı:silent: (Geniş kafayla düşünmek gerek:queen
En iyi Yönetici:>>>>>>>> Tüm gizli ve aşikar Modlar ( yine mi siyasi oldu):wiinkk:
Dipnot: Yoruldum.r:.Devam ederim..:bounce:
[EK]Tubis yıktın beni valla..Alacağın olsun...Ayrıca nekadar sevildiğini
anlaman için bu mesajı nekadar sürede yazdığımı bilmelisin..
Tam 3 saat..(2 saat düşünme, 1 saatte yazma..Ne diyimki sana.:mrgreen:.[/EK]
Aynı resmin başımı öne eğdiğim haliyle hiçbi farkı yok :mrgreen:
Niye bu kadar alınganlık yaptınki.. Evet kısa bi adamım bende geç
Hem ben banlanmam, tarih bunu affetmez ::miiz::
Şirinyer Aydın'a bağlıymış bi kerem ::miiz::
Alp_tunay az önce diğer topiğe şirinyer aydın'a bağlı dedi.. Ben anlamam vallaa sizin ekipten çıktı bu söz
Çeşme'yi verirseniz sarıyer veririz bizde![]()
:queen::queen::queen:
seviyorum seni canım kardeşim
her yorumunu satırr satırrr... :cherry::cherry:
anlayana
abi ben arkasındayım adamın, bilmezmiyim ben kendi hatunumu, sessis sakin şirin kelimeleriyle uzaktan yakından nası bi bağdaş kurdun anlayamadım:mrgreen::mrgreen:![]()
Herkesin önünde kavga etmeyelim diyene bak
Tırnaklarımı çıkarırım bak ona göre![]()
hiç bişey yapamazssın .. kankamı sana çizdirmem :queen::queen::queen:
Sende sıradasın merak etme.. Hepinisi çizicem :mrgreen:
Şirince dedim kız...Ne şirinyer i.... :queen::queen::queen::queen:
Çomalak a ithaf olunur.... Gölbaşını buraya getirmem.... :wiinkk::bounce:
Ben birazdan ankara yolcusuyum..... Gelenlerle görüşelim..... :cat:
cuma toplantı topiğimiz açılmıştır. duyurular bölümünde. yer belli teras cafe. saat her zamanki gibi.
hiç bişey yapamazssın .. kankamı sana çizdirmem :queen::queen::queen:
ya abicim sitenin akıl küpü şirinceylen şirinyeri karıltırmış ve çamuruda sana atmış ne diyim, senin ağzından çıktığı söölenen her şeye doğrudur derim ben ,
bak bu çok kıymetli 1000.nci msjımı da sana iyi yolculuklar dilemek için yazıyorum. yolun açık olsun