[İzmir-MT] Seferihisar Seferi Fotoları

Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
ben yokum ya basın resimleri bunun intikamı alınacak hepinizin lastiklerini indirip tek başıma gezeceğim ühühühühühühüh :salut:
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
867




















RAHMİ ABİME,ISMARLADIĞI SUCUKTAN VE İZMİRE KADAR OLAN GÜZEL YOLCULUKTAN DOLAYI ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM.





 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Valla topic çok güzel bir hal aldı..Herkese teşekkür..Ne ararsan var...Video foto... Herkes bişeyler çekmiş boş durmamış....:rendeer::rendeer:
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
170
Devam daha var!..























Üzerine tıklayın büyğünü görün valla ben bu imageshack la pek anlaşamıyorum kan kusturdu bana 3 gündür olduğu kadar
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Tarıkkk teşkürrr valaa süper fotolarrr büyük boyutla daha güzel oluyor :)
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
170
Tarıkkk teşkürrr valaa süper fotolarrr büyük boyutla daha güzel oluyor :)

Multiupload da sorun yaşıyorum daha önce attıklarım tek tek upload ettim ondan büyük dediğim gibi mulit de soru yaşıyorum nedenini anlamış değilim bende üzerine tııklayınca büyütüyor ! işlerin yoğunluğu ve zaman sıkıntımdan dolayı böyle atmak zorunda kaldım.
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Multiupload da sorun yaşıyorum daha önce attıklarım tek tek upload ettim ondan büyük dediğim gibi mulit de soru yaşıyorum nedenini anlamış değilim bende üzerine tııklayınca büyütüyor ! işlerin yoğunluğu ve zaman sıkıntımdan dolayı böyle atmak zorunda kaldım.

İstersen zipleyip rapide at ben koyayımmm kalan foto varsa :cat:
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
iyiki gelmedik ya elinizden geleni ardınıza koymuyosunuz resimler vidyolar herkes sanatçı kesilmiş .
maşallah çalışmalar çok başarılı ama, elleriniz dert görmesin.:rendeer:
aykut kardeşim pek tarantino gördüm seni, o da senin gibi filmlerinin bi iki sahnesinde kendini gösterir. :)

davutta bi ara er5leri karıştırdı galiba kendi motorunu yana koymuş diğerinin peşinden koşuyodu. iyi farketmiş demekki kendi motorunun yanında olduğunu yoksa otobüsle dönüp topik açardı "alp_tunay ve forrap er5imi çaldı" diye :queen::queen::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Evet Tarıktan bayrağı aldım fotolara tam gaz devam ediyoruzz






















Vee iştee Aykutun Hepısınııı yedııı an :)





 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst