Güzel bir etkinlik olmuş emeği geçenleri tebrik ediyorum.Doğayla başbaşa olmak herzaman insana huzur verir ayrıca sağlık içinde bu tür etkinlikler sıkça yapılmalı...
Walla çok güzel bir gezi olmuş akıl edenlere düzenleyenlere katılanlara tebrikler... keşke herkeş katılaydı ben de tabii. 2 marta niyetliyim bi maraz çıkmazsa..
Çok güzel geziydi herşey için teşekkürler herkese![]()
Vallahi gayet güzel geziydi. Güldük, eğlendik)). Bir kaç sakat vaka atlattık tabii
. Önümüzdeki günlerde daha güzel etkinliklere imza atacağız. Takipte kalın arkadaşlar
.
Saygılar.
ben bidahaki geziye baret ve yangın söndürme tüpümle gelicem beylerMurat ın elinede çakmak hariç yakıcı yanıcı herhangi birşey vermek yasak olsun
![]()
Emre bi ara aldın muratın elinden benzini dimi ? muratın benzinle dansını kesen kimdi![]()
Bizde artık bir daha ki sefere nasip olursa. Şu sıralar forumdan ve gezilerden uzağız sağlık durumlarından ötürü.
İyi forumlar herkese dostlar.
Umarım hepimizin tekeri düz basar bir On Yıl daha sonra. Evlenmiş çoluk.çocuklarımız la mutlu. Günler geçiriyor oluruz. Teşekkürler hepinize![]()
Islak mendil vereyim mi Emre? :cherry:kardeşim okuyunca duygulandım ya lan ben :salut: :cherry:
Islak mendil vereyim mi Emre? :cherry: