İzmir Mt Dag yürüyüşü etkinligi gerçekleşti.

İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Güzel bir etkinlik olmuş emeği geçenleri tebrik ediyorum.Doğayla başbaşa olmak herzaman insana huzur verir ayrıca sağlık içinde bu tür etkinlikler sıkça yapılmalı...


Aynen öyle doga ve motorculugu birleştirmek kadar güzel bir etkinlik yok :)

Motosiklet ile kamp yapmak paha biçilemez .. İlerleyen zamanlarda böyle bir etkinlige daha adım atıcaz :)
 
Katılım
10 Şub 2014
Mesajlar
107
Walla çok güzel bir gezi olmuş akıl edenlere düzenleyenlere katılanlara tebrikler... keşke herkeş katılaydı ben de tabii. 2 marta niyetliyim bi maraz çıkmazsa..
 
Katılım
6 Kas 2008
Mesajlar
1,284
Vallahi gayet güzel geziydi. Güldük, eğlendik :))). Bir kaç sakat vaka atlattık tabii :D. Önümüzdeki günlerde daha güzel etkinliklere imza atacağız. Takipte kalın arkadaşlar :).

Saygılar.
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Vallahi gayet güzel geziydi. Güldük, eğlendik :))). Bir kaç sakat vaka atlattık tabii :D. Önümüzdeki günlerde daha güzel etkinliklere imza atacağız. Takipte kalın arkadaşlar :).

Saygılar.


Sakat vaka hahaha :cherry: İnş dostum her daim birlikte oluruz bacanak :mrgreen:
 
Katılım
25 Kas 2013
Mesajlar
204
ben bidahaki geziye baret ve yangın söndürme tüpümle gelicem beyler :D Murat ın elinede çakmak hariç yakıcı yanıcı herhangi birşey vermek yasak olsun :p
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
ben bidahaki geziye baret ve yangın söndürme tüpümle gelicem beyler :D Murat ın elinede çakmak hariç yakıcı yanıcı herhangi birşey vermek yasak olsun :p

Emre bi ara aldın muratın elinden benzini dimi ? muratın benzinle dansını kesen kimdi :)

Bu arada arkadaşlar murata pasta almaya karar verdik dogum günü degil ama kutlayacaz işte :) cezayı :queen:
 
Katılım
25 Kas 2013
Mesajlar
204
pastanın mumlarını ben yakarım bilader murat yakmasın :D hahah Murat seviyoruz kardeşim seni ondan uğraşıyoruzz kızmıyorsun inşallah :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:44 ----------

Emre bi ara aldın muratın elinden benzini dimi ? muratın benzinle dansını kesen kimdi :)

yok be kardeşim soner aldı biara oda murat' tan beter çıktı zaten ondada bir yanma girişimimiz oldu :D neyseki yine olayı Murat sonlandırdı, yanan ateşin içine benzin şişesini atıp hiç bişey olmamış gibi takılarak :D :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:46 ----------
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Tem 2010
Mesajlar
297
Bizde artık bir daha ki sefere nasip olursa. Şu sıralar forumdan ve gezilerden uzağız sağlık durumlarından ötürü.


İyi forumlar herkese dostlar.
 
Katılım
10 Kas 2008
Mesajlar
566
Umarım hepimizin tekeri düz basar bir On Yıl daha sonra. Evlenmiş çoluk.çocuklarımız la mutlu. Günler geçiriyor oluruz. Teşekkürler hepinize :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst