İzmir İl Temsilcisi
- Katılım
- 30 Eyl 2010
- Mesajlar
- 2,523
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar merhabalar. Bir çok foto ve ve video olmasından dolayı slayt yapmaya karar verdim.
Kısacası izmir MT sabah 10.30 toplanıp dagda odun ateşinde sosis sucuk türevleri pişirmek üzere alışveriş yapıp daha sonra daga tırmanarak ateş yakma odun parçalama maceralarını seyrediceksiniz
Yürüyüşü Yanlış hesaplamıyorsak 3 km yürüdük tırmandık diyelim
Emegi geçen herkese teşekkürler ayrıca Murata ayrıyetten herkes adına teşekkür ederiz.
Bir sonraki etkinlik 2 mart pazar günü Çeşme altı- Şirince olacaktır.
Kısacası izmir MT sabah 10.30 toplanıp dagda odun ateşinde sosis sucuk türevleri pişirmek üzere alışveriş yapıp daha sonra daga tırmanarak ateş yakma odun parçalama maceralarını seyrediceksiniz
Yürüyüşü Yanlış hesaplamıyorsak 3 km yürüdük tırmandık diyelim
Emegi geçen herkese teşekkürler ayrıca Murata ayrıyetten herkes adına teşekkür ederiz.
Bir sonraki etkinlik 2 mart pazar günü Çeşme altı- Şirince olacaktır.