İzmir Mt Dag yürüyüşü etkinligi gerçekleşti.

İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Arkadaşlar merhabalar. Bir çok foto ve ve video olmasından dolayı slayt yapmaya karar verdim.

Kısacası izmir MT sabah 10.30 toplanıp dagda odun ateşinde sosis sucuk türevleri pişirmek üzere alışveriş yapıp daha sonra daga tırmanarak ateş yakma odun parçalama maceralarını seyrediceksiniz :)

Yürüyüşü Yanlış hesaplamıyorsak 3 km yürüdük tırmandık diyelim :)

Emegi geçen herkese teşekkürler ayrıca Murata ayrıyetten herkes adına teşekkür ederiz.

Bir sonraki etkinlik 2 mart pazar günü Çeşme altı- Şirince olacaktır.

 
Katılım
3 Ara 2013
Mesajlar
61
Eline sağlık cem çok güzel olmus. Muratın benzinle dansını video ya çekseymişiz keşke :D
 
Katılım
2 May 2012
Mesajlar
290
kardeşim her zamanki gibi çok güzel bi gezi, çok güzel bi paylaşım olmuş. imrenmemek elde değil :)
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Admin, trollüğü sizden öğrenecek değiliz.
http://www.itusozluk.com/image/*******************************_284602.jpg

(her 120 saniyede bir yeni bir konuda bu karikatürü görebilirsiniz)

Slayer başka bir konuda paylaştıgın karikatür yüzünden siteden uzaklaştırılman ayrıca zarar vermek babında saçma sapan şeyleri burada paylaşman senin ne kadar olgun düşünemediginin göstergesidir.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:07 ----------

O 2 foto olmayaydı iyiydi.. :)

Güzel gezi olmuş...
Baharın tadını çıkarmışsınız... :cat:

2 foto çok dikkat çekmıyor yahu :mrgreen:
 
Katılım
21 Nis 2012
Mesajlar
1,135
Slayer başka bir konuda paylaştıgın karikatür yüzünden siteden uzaklaştırılman ayrıca zarar vermek babında saçma sapan şeyleri burada paylaşman senin ne kadar olgun düşünemediginin göstergesidir.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:07 ----------



2 foto çok dikkat çekmıyor yahu :mrgreen:
benim dikkatimi çekti :mrgreen:
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Eline sağlık cem çok güzel olmus. Muratın benzinle dansını video ya çekseymişiz keşke :D

Benzinle dansı ahahahah :mrgreen: Adrenalin yaşadık :mrgreen:

Bi arkadaş pompacı gibi demişti kim dedi onu :queen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:32 ----------

kardeşim her zamanki gibi çok güzel bi gezi, çok güzel bi paylaşım olmuş. imrenmemek elde değil :)

Teşekkürler dostum :)

İzmire gelince gezilere denk getirin :)
 
Katılım
22 Nis 2008
Mesajlar
531
Vavvvv guzel olmus ama benzin i mangal yakarken kullanmisiniz litresi 5 tl benzin :cherry:
 
Katılım
18 Eyl 2013
Mesajlar
78
Her zamanki gibi çok güzel bir gezi olmuş paylaşım için teşşkrler hazırlayıp sunanın da emeğine sağlık
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Vavvvv guzel olmus ama benzin i mangal yakarken kullanmisiniz litresi 5 tl benzin :cherry:

O yanlış bir seçim oldu fakat benzini almıştık artık başka seçenegimiz yoktu neyseki yaktık güzelde oldu :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:16 ----------

Her zamanki gibi çok güzel bir gezi olmuş paylaşım için teşşkrler hazırlayıp sunanın da emeğine sağlık

Teşekkür ederiz cuma günü görüşmek üzere :)
 
Katılım
10 Tem 2012
Mesajlar
130
Güzel bir etkinlik olmuş emeği geçenleri tebrik ediyorum.Doğayla başbaşa olmak herzaman insana huzur verir ayrıca sağlık içinde bu tür etkinlikler sıkça yapılmalı...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst