- Katılım
- 24 May 2006
- Mesajlar
- 1,432
bende bi gezindim geldim...ilk buluşmama gittim bi kaç arkadaşla tanıştım çok sevimli insanlar:queen: bu haftada kısmetse ilk toplantıma gelcem...alper abi diye biriyle tanıştım toplantıya gel çok daha sevimli arkadaşlar var dedi bakalım cumaya kısmetse gelirim:rendeer:
seni bir kere görmüstüm adın akuttu sanırım
toplantılara katılman tanışmak dilegiyle...