[İzmir MT] ÇATADA PRANG toplantısı 9/11/07 Cuma - Teras Cafe

NEREYE GİDELİM

  • bornova TERAS CAFE

    Oy: 5 23.8%
  • inciraltı GURME RESTORAN

    Oy: 7 33.3%
  • benim fikrim geldi ( lütfen açıklayınız )

    Oy: 1 4.8%
  • sizinle olduktan sonra CEHENNEM olsada olur

    Oy: 8 38.1%

  • Kullanılan toplam oy
    21
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
1,432
bende bi gezindim geldim...ilk buluşmama gittim bi kaç arkadaşla tanıştım çok sevimli insanlar:queen: bu haftada kısmetse ilk toplantıma gelcem...alper abi diye biriyle tanıştım toplantıya gel çok daha sevimli arkadaşlar var dedi bakalım cumaya kısmetse gelirim:rendeer:

seni bir kere görmüstüm adın akuttu sanırım :p:p
toplantılara katılman tanışmak dilegiyle...
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
bi topic açıp kendi kendime yazdım :p dedim bari biraz mesajım olsun çöm muhabbeti görmeyim ama hızlıcesi2 yakaladı beni:salut:

kim abi bu adam çok yüz vermeyin yenilere :p motor yıkamayı biliyormu :cherry:nereden gelir nereye gider :silent:eli yüzü düzgünmü :wiinkk:çay ısmarlamayı biliyormu :cat: bardak çekmişmi hiç :mrgreen:belki motoru bile yoktur :queen:bir iki toplantıda çay ısmarlasın :rendeer: tuncerde kefil olursa :bounce:alırız bir geziye bakarız yolda nasıl gidiyor :cherry:yağmurda erirmi, küçülürmü :cyclopsan yinede hoş geldin aramıza:rendeer::rendeer::rendeer:
 
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
kim abi bu adam çok yüz vermeyin yenilere :p motor yıkamayı biliyormu :cherry:nereden gelir nereye gider :silent:eli yüzü düzgünmü :wiinkk:çay ısmarlamayı biliyormu :cat: bardak çekmişmi hiç :mrgreen:belki motoru bile yoktur :queen:bir iki toplantıda çay ısmarlasın :rendeer: tuncerde kefil olursa :bounce:alırız bir geziye bakarız yolda nasıl gidiyor :cherry:yağmurda erirmi, küçülürmü :cyclopsan yinede hoş geldin aramıza:rendeer::rendeer::rendeer:

cengiz abi maşalahın var sanki kız istiyorsun oğluna yemek yapmayı çocuk bakmayı çamaşır yıkamayı daha neler neler kolaymı büyle yan gelip yatmak :pr::queen::cat:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
kim abi bu adam çok yüz vermeyin yenilere :p motor yıkamayı biliyormu :cherry:nereden gelir nereye gider :silent:eli yüzü düzgünmü :wiinkk:çay ısmarlamayı biliyormu :cat: bardak çekmişmi hiç :mrgreen:belki motoru bile yoktur :queen:bir iki toplantıda çay ısmarlasın :rendeer: tuncerde kefil olursa :bounce:alırız bir geziye bakarız yolda nasıl gidiyor :cherry:yağmurda erirmi, küçülürmü :cyclopsan yinede hoş geldin aramıza:rendeer::rendeer::rendeer:

Ben inceledim...Pek çelimsiz bişey.... Pek anlıyacağını sanmıyom motordan.... Arada fırçayı verir motorları yıkatırız.... LAzım böyle çöm ler.....:queen::queen::queen:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
bizim yakışıklılara kız bakmaya gideceğimiz günlerde gelecek inşallah ( bunların hepsi akıllı evlenmezde bunlar bizde mürüvvet görmeden göçeriz artık ) :p
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
bizim yakışıklılara kız bakmaya gideceğimiz günlerde gelecek inşallah ( bunların hepsi akıllı evlenmezde bunlar bizde mürüvvet görmeden göçeriz artık ) :p

Yok abi..Bunlar evlenmez... Motorları yemez.... :queen::queen: Gecelik adam bunlar... Zaten evleneni direk huzurevine al sen........:queen::queen::queen:
 
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
abi bunlar huzur evinde de huzur bırakmadılar:pr: hepsi bekar bide bize meydan okuyorlar :bounce:yok abi bunları evlendirelim yoksa bizide yoldan çıkarırlar :queen:komita45 yakında huzur evine alacaz inşallah atımızda var süsleriz güzelce atla gideriz gelini almaya .sardıçta ben olurum cengiz abi alptunay abi varmısınız hayır bir işe:rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Sen ata baya sardın?... Ne iş?...... :silent::queen:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
arkadaşlar pazargünü itibariyle yeni zincirime kavuştum. sağolsun cengiz bu konuda çok yardımcı oldu. artık sorabilirim nereye gidiyoruz diye. ne güzel şeymiş zincirinin sağlam olması unutmuşum bu hissi. akü yatmaktan bitmiş şarj etmek gerekir hadi MT izmir yollara
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
arkadaşlar pazargünü itibariyle yeni zincirime kavuştum. sağolsun cengiz bu konuda çok yardımcı oldu. artık sorabilirim nereye gidiyoruz diye. ne güzel şeymiş zincirinin sağlam olması unutmuşum bu hissi. akü yatmaktan bitmiş şarj etmek gerekir hadi MT izmir yollara

Neeeee :queen: Birisi yolmu dedi :cyclopsan Ne:silent: kimle:silent: nereye:silent: nezaman:silent: Yoksa ayvalığa tost yemeyemi gidiyoruz :silent:
 
Katılım
30 Ağu 2007
Mesajlar
98
oooo şuraya bak 1 hafta kaybolduk ortalık kaynamış.... malesef motorumun deposu çatladı garantiden değiştirdik bu sefer dişlisi kırıldı onu değiştirdik şarz konjektörü arıza yaptı derken bi haftadır servisteyim şimdilik çok şükür sorun yok ama hawa soğuk:)) şimdide nesse murat abicim yeni zincirinle keyifli sürüşler sanada..

herkeze keyifli forumlar
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Selam arkadaşlar,bende aranıza yeni katılıyorum..
Katılımcı olmak istiyorum,tabi aranıza kabul ederseniz.

Site yöneticileri beni çok sevdi,direkt aralarına aldılar,umarım sizde alırsınız aranıza ve beni önemli görevlerde kullanırsınız..



Wallace,yeni zincirin hayırlı olsun :) Sevindim valla..

Neeeee :queen: Birisi yolmu dedi :cyclopsan Ne:silent: kimle:silent: nereye:silent: nezaman:silent: Yoksa ayvalığa tost yemeyemi gidiyoruz :silent:

De get :mrgreen:
Pizza yemeye İtalya ya mı gidiyosun :p Ben gelmiyorum abi ayvalığa tost için,köşedeki tostçu yapıyor ayvalık tostu :)
Bir kuruyalım ondan sonra Ayvalıkta da yeriz tabi...
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
Selam arkadaşlar,bende aranıza yeni katılıyorum..
Katılımcı olmak istiyorum,tabi aranıza kabul ederseniz.

Site yöneticileri beni çok sevdi,direkt aralarına aldılar,umarım sizde alırsınız aranıza ve beni önemli görevlerde kullanırsınız..



Wallace,yeni zincirin hayırlı olsun :) Sevindim valla..



De get :mrgreen:
Pizza yemeye İtalya ya mı gidiyosun :p Ben gelmiyorum abi ayvalığa tost için,köşedeki tostçu yapıyor ayvalık tostu :)
Bir kuruyalım ondan sonra Ayvalıkta da yeriz tabi...

Öncelikle aramıza hoşgeldin arkadaşım.Elbette seni önemli görevlerde kullanırız.Mesela çay ısmarlama görevi :queen:
 
Katılım
28 Tem 2007
Mesajlar
714
abi bunlar huzur evinde de huzur bırakmadılar:pr: hepsi bekar bide bize meydan okuyorlar :bounce:yok abi bunları evlendirelim yoksa bizide yoldan çıkarırlar :queen:komita45 yakında huzur evine alacaz inşallah atımızda var süsleriz güzelce atla gideriz gelini almaya .sardıçta ben olurum cengiz abi alptunay abi varmısınız hayır bir işe:rendeer:

cesur abi bakıyorum sardın sen bu at işine :cherry::cherry: gel vaz geç senin

motoru kullanalım benim düğündeee...:cat::cat:....bide senin motor kirlendiyse

abi şu yeni katılan çocuk varyaaa chatkut ilk toplantıda yıkatalım senin

kawa'yı adettendirrabiii..... kolaymı MT'yegirmek....

:cat::cat::cat: :queen::queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
cesur abi bakıyorum sardın sen bu at işine :cherry::cherry: gel vaz geç senin

motoru kullanalım benim düğündeee...:cat::cat:....bide senin motor kirlendiyse

abi şu yeni katılan çocuk varyaaa chatkut ilk toplantıda yıkatalım senin

kawa'yı adettendirrabiii..... kolaymı MT'yegirmek....

:cat::cat::cat: :queen::queen::queen::queen::queen:

Yeni bir arkadaş daha var aramızda.Direk yönetime kapak atmış olan forrap.Onunlada en kısa zamanda tanışmak isteriz :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst