[İzmir MT] 7 Eylül Cuma " Marti Havada Ayaklar Suda " Toplantisi

Katılım
14 Eki 2006
Mesajlar
21
selam arkadaslar ben halil,dokuz eylülde öğrenciyim,bu cuma bende sizinle görüşmek isterdim sık sık konuşmalarınızı da takip ediyorum ama içe kapanık bir haliniz var o yüzden biraz çekindim:p
 
Katılım
7 Kas 2005
Mesajlar
123
sayın AVP41 uzun zamandır sitenize giremiyorum ama telefon denen bir şey var gelemesek dahi bilgi verebilirdin ha konturum yok diyorsan çagrı yap biz ararız türkiyenin neresinde olsamda arar buluruz motorumuz olmadıgı içinmi aramıyorsunuz yoksa toplantı ve gezilere(tabi yapılıyorsa) katılmadıgımız içinmi cagrılmıyoruz.gelemesek dahi telefonla katılırdım.nasıl sitem ama
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
199
sayın AVP41 uzun zamandır sitenize giremiyorum ama telefon denen bir şey var gelemesek dahi bilgi verebilirdin ha konturum yok diyorsan çagrı yap biz ararız türkiyenin neresinde olsamda arar buluruz motorumuz olmadıgı içinmi aramıyorsunuz yoksa toplantı ve gezilere(tabi yapılıyorsa) katılmadıgımız içinmi cagrılmıyoruz.gelemesek dahi telefonla katılırdım.nasıl sitem ama



vay vay vay kimler gelmiş kimlerrr
özledik yaaw okan abi seni nerelerdesin bence senin sorman bile hata cıkıp gelseydin.....mutlaka görüşelim....
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Eczacı101 ve chopperrider a tekrar hayırlı olsun diyorum.
İkinizin de makinesi çok güzel.Allah kazasız belasız,güle güle kullanmak nasip etsin.

Fotoğraflar için daimi fotoğraftan sorumlu devlet bakanımız Wallace a teşekkürler:)

sayın AVP41 uzun zamandır sitenize giremiyorum ama telefon denen bir şey var gelemesek dahi bilgi verebilirdin ha konturum yok diyorsan çagrı yap biz ararız türkiyenin neresinde olsamda arar buluruz motorumuz olmadıgı içinmi aramıyorsunuz yoksa toplantı ve gezilere(tabi yapılıyorsa) katılmadıgımız içinmi cagrılmıyoruz.gelemesek dahi telefonla katılırdım.nasıl sitem ama

Ooooo Okan abi:)Nerelerdesin sen ya...
Sen şu sarışın uzun saçlı sakallı 30 yaşlarındaki arkadaş değilmiydin :)
Valla yüzünü unuttuk,bi gel görelim :)


Gece dönüş yolunda güzel yağmur yedik şaka maka:) Eve girince de kesildi yağmur.İyi oldu ama :)
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
sayın AVP41 uzun zamandır sitenize giremiyorum ama telefon denen bir şey var gelemesek dahi bilgi verebilirdin ha konturum yok diyorsan çagrı yap biz ararız türkiyenin neresinde olsamda arar buluruz motorumuz olmadıgı içinmi aramıyorsunuz yoksa toplantı ve gezilere(tabi yapılıyorsa) katılmadıgımız içinmi cagrılmıyoruz.gelemesek dahi telefonla katılırdım.nasıl sitem ama

sayın hala kızı:queen: senin grup içindeki devamsızlığın uzun sürdüğünden tuncer kardeşiminde dediği gibi biz senin cinsiyetini bile unuttuk :silent:sen türkiyeyi dolaşırken biz hala buralardayız aynen bıraktığın yerde izmir sınırlarında olduğunu bir şekilde öğrensek seni zaten bırakmayız :bounce:MT izmir senin sabit grubun zaten ne zaman istersen aramızda yerin var fakat şunu unutma ilk toplantıda fırça kova olayı hala devam ediyor :cherry:sende uzun süre ayrı kaldığın için yeniden başlayacaksın senin yıkadığın motorlar çoktan hurdaya çıktı jilet oldu
not; toplantılara motorla gelinir TIR la falan gelmeye kalkma YEMEZLER :queen:
ÖPÜYORUM SENİ KOCAMAN
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
902
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Toplantı yeri dolayısıyla gelemedim. Çoktandır göremediğim arkadaşlar var. Belki gelecek sefere. :)
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
503
chopperrider , eczacı101 kardeşlerim yeni motorlarınız hayırlı uğurlu olsun...Allah kazasız belasız kullanmak nasip eylesin...ikinizde 300 ü geçmeyin olur mu..:p:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
isteselerde geçemezler rodajdalar geçerlerse de ben kulaklarını çekerim (tabiki yetişebilirsem kendilerine benim karakaçanla)
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
yaa arkadaşlar iki gündür nete giremiyorum sebebini sormuyorsunuz. gece motorlar la giderken biraz sürat yapayım dedim , havamı atmak istedim başımda kask ve hiçbir korumam da yok , şöyle bir viraja geldim farkında değilim yatırdım motoru. pegler yerden ateş çıkarıyor , birde baktım yola kum dökülmüş, motor başladı kaymaya yan yan epey gittim, sonunda kaçınılmaz sonuç motor beni bıraktı başka yöne yöneldi ben ise şarampole doğru yuvarlanırken uyandımki yerdeyim yataktan düşmüşüm . Allahtan kırık çıkık yok hemen kalktım ve yatağa geri döndüm . bu arada aşkım ne oluyor diye beni sarsmaya başladı ,ikimiz bir yatağın içinde oturup gülmeye başladık . MADEM geyik bu kadar da benden olsun .
görüşmek üzere:mrgreen::cherry:


ahhhh be Rahmi abicim, ne bicim hikaye bu solugum kesildi, okuyamadim geri kalanini votkamdan bi yudum daha alip devam ettim, rahatladim.... guzeldi:)

bu arada cesmealtinda ki misafirperverligin icin cok tesekurederizzzz....

arkadaslar bi daha ki toplantiya nasipse ben de varim... bayagi bi ara vermisim, yeni arkadaslarla tanisip eskilerle hasret gidereyim yahu...
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
1,946
herzamanki gibi güzel toplantı olmuş , yeni motor alanlara hayırlı olsun kazasız belasız kullanmaları dileğiyle
 
Katılım
15 Ağu 2007
Mesajlar
49
İlk defa katılmış olmama rağmen hiç yabancılık çekmedim. Neden acaba:silent:

Toplum kuralları kapsamında çevremizdekileri rahatsız etmeyecek şekilde keyifli bir gece geçirdik.:)

Aranızda olmaktan memnun olduğumu tekrar belirteyim
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
zardanadam,seninle tanıştığıma memnun oldum.Pek sohbet etme fırsatımız olmadı,kusura bakma.
Tekrar görüşmek üzere:cat:
 
Katılım
22 May 2003
Mesajlar
654
selam arkadaslar ben halil,dokuz eylülde öğrenciyim,bu cuma bende sizinle görüşmek isterdim sık sık konuşmalarınızı da takip ediyorum ama içe kapanık bir haliniz var o yüzden biraz çekindim:p

Guzel dostum ; neden böyle bir kanaate vardın anlayamadım ; ben bile topu topu 3-4 kez katılmış olmama rağmen neredeyse kan guruplarımıza kadar samimiyiz buradaki dostlarımızla...:bounce:

Bilakis hepimizin fazla dışa açık ve sosyal ötesi bir yapısı var...

:p

Hayır duaları ve güzel dilekleri için başta organizatörümüz Forrap ve Wallace olmak üzere çok sevdiğim arkadaşlarımıza binlerce teşekkurler...

Yalnız biz sizlerden ayrılıp ; eve gitmek için yola çıkarken son dakikada rodaja gidelim deyince Chopperrider ile aynı buluttan iki kez nasiplendik ve Emirin anlattığı gibi sudan çıkmış balık olduk...:silent:

En ıslak rodajı da yaparak site tarihine geçmiş bulunduk...

:queen::queen::queen:

Lakin biz toplantımızın zaten "Martı Suda ; Ayaklar Havada" gibi algılanması nedeniyle bu hataya düştük...(Burada martı biz olduk tabi ki)

:p

Bu da bir macera oldu işte...

Eski Çinli yeni Japonlular olarak artık motorlara bahane bulma şansımız da kalmadı...

Yeniden çok teşekkür eder saygı ve sevgilerimi sunarım...

:rendeer:
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
inşallah bi gün bdne aranzda olacagım.daha yaşım 17 motor ehlıeyıtımı alsam bnde katılacagım aranıza ama tabıkı bu arada dasızel kgörüşmek isterm.bazı bılgıler ednrm tabı sızn bulşmnzı size bilgi platformu gibi yapmayara saygılşar!
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
inşallah bi gün bdne aranzda olacagım.daha yaşım 17 motor ehlıeyıtımı alsam bnde katılacagım aranıza ama tabıkı bu arada dasızel kgörüşmek isterm.bazı bılgıler ednrm tabı sızn bulşmnzı size bilgi platformu gibi yapmayara saygılşar!

dynner canım kardeşim sms yazmıyoruz kontörümüz bitmiyor. ya amma da kısmışsın harflerden pek tutumlu gördüm seni. toplantılarımıza katılabilirsin bunda bir sakınca yok
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
ya yok ondan deil özür dilerim!gercekten normal yazamadım cok mu heyecanlanmış oalbılırım motorları gorunce :D İyi Çalışmalar!
 
Katılım
2 Ara 2006
Mesajlar
136
Arkadaşlar güzel bir toplanma olmuş. kötü hava ve iş şartları yüzünden gelemedim artık bir sonraki toplantıda görüşmek dileğiyle. iyi günler..
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Arkadaşlar güzel bir toplanma olmuş. kötü hava ve iş şartları yüzünden gelemedim artık bir sonraki toplantıda görüşmek dileğiyle. iyi günler..

Dur ya millet kış geldi sanacak...Ne kötü havası ne şartları.....

Hava güllük gülüstanlıktı..... Sadece dönüşte rahmet biraz ıslattı....o da olsun... Islanmak güzeldir...Kurumakta.....:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst