sayın AVP41 uzun zamandır sitenize giremiyorum ama telefon denen bir şey var gelemesek dahi bilgi verebilirdin ha konturum yok diyorsan çagrı yap biz ararız türkiyenin neresinde olsamda arar buluruz motorumuz olmadıgı içinmi aramıyorsunuz yoksa toplantı ve gezilere(tabi yapılıyorsa) katılmadıgımız içinmi cagrılmıyoruz.gelemesek dahi telefonla katılırdım.nasıl sitem ama
sayın AVP41 uzun zamandır sitenize giremiyorum ama telefon denen bir şey var gelemesek dahi bilgi verebilirdin ha konturum yok diyorsan çagrı yap biz ararız türkiyenin neresinde olsamda arar buluruz motorumuz olmadıgı içinmi aramıyorsunuz yoksa toplantı ve gezilere(tabi yapılıyorsa) katılmadıgımız içinmi cagrılmıyoruz.gelemesek dahi telefonla katılırdım.nasıl sitem ama
sayın AVP41 uzun zamandır sitenize giremiyorum ama telefon denen bir şey var gelemesek dahi bilgi verebilirdin ha konturum yok diyorsan çagrı yap biz ararız türkiyenin neresinde olsamda arar buluruz motorumuz olmadıgı içinmi aramıyorsunuz yoksa toplantı ve gezilere(tabi yapılıyorsa) katılmadıgımız içinmi cagrılmıyoruz.gelemesek dahi telefonla katılırdım.nasıl sitem ama
yaa arkadaşlar iki gündür nete giremiyorum sebebini sormuyorsunuz. gece motorlar la giderken biraz sürat yapayım dedim , havamı atmak istedim başımda kask ve hiçbir korumam da yok , şöyle bir viraja geldim farkında değilim yatırdım motoru. pegler yerden ateş çıkarıyor , birde baktım yola kum dökülmüş, motor başladı kaymaya yan yan epey gittim, sonunda kaçınılmaz sonuç motor beni bıraktı başka yöne yöneldi ben ise şarampole doğru yuvarlanırken uyandımki yerdeyim yataktan düşmüşüm . Allahtan kırık çıkık yok hemen kalktım ve yatağa geri döndüm . bu arada aşkım ne oluyor diye beni sarsmaya başladı ,ikimiz bir yatağın içinde oturup gülmeye başladık . MADEM geyik bu kadar da benden olsun .
görüşmek üzere:mrgreen::cherry:
selam arkadaslar ben halil,dokuz eylülde öğrenciyim,bu cuma bende sizinle görüşmek isterdim sık sık konuşmalarınızı da takip ediyorum ama içe kapanık bir haliniz var o yüzden biraz çekindim![]()
inşallah bi gün bdne aranzda olacagım.daha yaşım 17 motor ehlıeyıtımı alsam bnde katılacagım aranıza ama tabıkı bu arada dasızel kgörüşmek isterm.bazı bılgıler ednrm tabı sızn bulşmnzı size bilgi platformu gibi yapmayara saygılşar!
ya yok ondan deil özür dilerim!gercekten normal yazamadım cok mu heyecanlanmış oalbılırım motorları gorunceİyi Çalışmalar!
Arkadaşlar güzel bir toplanma olmuş. kötü hava ve iş şartları yüzünden gelemedim artık bir sonraki toplantıda görüşmek dileğiyle. iyi günler..