[İzmir MT] 7 Eylül Cuma " Marti Havada Ayaklar Suda " Toplantisi

Katılım
2 Ara 2006
Mesajlar
136
Dur ya millet kış geldi sanacak...Ne kötü havası ne şartları.....

Hava güllük gülüstanlıktı..... Sadece dönüşte rahmet biraz ıslattı....o da olsun... Islanmak güzeldir...Kurumakta.....:p


Güzel söylüyorssunda alp_tunay cım o gün burada (aliağa) yamur atıştırıyordu. bazı bölgelere çok yağmış bende anlamadım ama hal böyle olunca gelemedim. birde mesaiye kalmazsan iş yerinden çıkıp eve gelmem 19:30 u buluyor. ama bir daha ki sefer bi şekilde kaçacam gelecem yine aranıza.. :cat:
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Yagmura hazırlıklı olmak lazım kış gelmedi ama gelir gibi yapıp gidiyor:)
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
toplantıda sorsaydın anlatırdık bir hafta sonraki toplantıya kadar merak et şimdi
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst