- Katılım
- 2 Ara 2006
- Mesajlar
- 136
Dur ya millet kış geldi sanacak...Ne kötü havası ne şartları.....
Hava güllük gülüstanlıktı..... Sadece dönüşte rahmet biraz ıslattı....o da olsun... Islanmak güzeldir...Kurumakta.....![]()
Güzel söylüyorssunda alp_tunay cım o gün burada (aliağa) yamur atıştırıyordu. bazı bölgelere çok yağmış bende anlamadım ama hal böyle olunca gelemedim. birde mesaiye kalmazsan iş yerinden çıkıp eve gelmem 19:30 u buluyor. ama bir daha ki sefer bi şekilde kaçacam gelecem yine aranıza.. :cat: