- Katılım
- 6 Nis 2006
- Mesajlar
- 1,174
Arkadaşlar kısa gezilerinizi güzelce yapında Nasip olursada Bayramda Marmarise doğru bir gelin derim. Sezon tam anlamıyla bitmeden havalar güzel giderken İzmir Mt yi Muğla/ Marmariste görmek isteriz. Size şimdiden iyi eğlenceler:queen::queen::queen:::alkiis::::biggrinn::haapppy::iloot::::blusssh:::stretche::sefereee::cheeeeer::shake2::::tutkuy::
ya ben o dediğin yerdeyim 4 aydır bir İzmir MT üyesi olarak , daha Vatanoğlu dışında kimseyle tanışamadım...
Bayram programını netleştirelim mi şimdiden? yoksa ben memlekete gidicem...