- Katılım
- 6 Nis 2006
- Mesajlar
- 199
sen geç dalganı ben hele bi tam olarak kalkayım ayağa
gör bak sana neler yapıjamm:farao:
:wiinkk:
gökalpcim seni ne kadar çok sevdiğimi bir bilsen aşkından içersin EFES PİLSEN.:queen:
sen geç dalganı ben hele bi tam olarak kalkayım ayağa
gör bak sana neler yapıjamm:farao:
:wiinkk:
yok olmaz sen passatla gelben kırık dökük bi düldül alıp gelcem kısmetse
ama 2. vitesin sonunda 100 km/h gören bi düldülle
![]()
yok olmaz sen passatla gelben kırık dökük bi düldül alıp gelcem kısmetse
ama 2. vitesin sonunda 100 km/h gören bi düldülle
![]()
R 2 ler gitmiş gurubun gururuydu onlar ya şimdi kimde race kaldı grupta ortalık YeBeRe sicelere kaldı birde patlak rrrrr 5 var onlarla aynı hızda böcüğün motor bile onlardan hızlıdır herhalde toplantıda göreceğiz bakalım
Arkadaşlar kısa gezilerinizi güzelce yapında Nasip olursada Bayramda Marmarise doğru bir gelin derim. Sezon tam anlamıyla bitmeden havalar güzel giderken İzmir Mt yi Muğla/ Marmariste görmek isteriz. Size şimdiden iyi eğlenceler:queen::queen::queen:::alkiis::::biggrinn::haapppy::iloot::::blusssh:
::stretche::sefereee::cheeeeer::shake2::::tutkuy::
of davete bak şamata var alkol var sedyelik olana kadar daha ne olsun bakalım MÜK ten ( motor üst kurulu ) bir karar çıkarsa geliriz gelirler :queen:
1000 ar ar mı aldın yoksa?......:queen:
Arkadaşlar kısa gezilerinizi güzelce yapında Nasip olursada Bayramda Marmarise doğru bir gelin derim. Sezon tam anlamıyla bitmeden havalar güzel giderken İzmir Mt yi Muğla/ Marmariste görmek isteriz. Size şimdiden iyi eğlenceler:queen::queen::queen:::alkiis::::biggrinn::haapppy::iloot::::blusssh:::stretche::sefereee::cheeeeer::shake2::::tutkuy::
Olm Erkmen nerelerdesin ortalıklarda göründügün yok beben temsilci olarak gelmeyi düşünüyorum :cherry:
Olm Erkmen nerelerdesin ortalıklarda göründügün yok be
Şşşşşt küçük zig li.... Burası Msn diil ......:queen::queen::queen: