[İzmir MT] 7 Eylül Cuma " Marti Havada Ayaklar Suda " Toplantisi

Katılım
1 May 2007
Mesajlar
503
tüh be arkadaşlar bende şehir dışında olucam...ne yazık ki ben de gelemiyorum..:salut::pr::pale:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
gelmek için elimden geleni yapacağım. özledim sizleri yaw. neyse gelince alp_tunay dan dans showunu mutlaka isterim. MT huzurevi sakini APV41 den de bi tane demli çay. gerisi allah kerim.

Bir de şu pier den gitar ve zig den şarkı konularını da ilk ağızlardan dinlemek lazım. kaç sayfa yürümüş bir önceki topicte bu muhabbet. allahtan pierzig yerinde ben yoktum. o zaman ne diyecektiniz??
Wall dan gitar ace den şarkı mı dinledik derdiniz siz kesin. sizi gidiler sizi. ortalığı bir hafta boş bıraktık neler oldu neler. (abdullah gül de cumhurbaşkanı oldu). yok bundan sonra bu kadar boş bırakmamak lazım ortalığı. Forrap duy sesimi
 
Son düzenleme:
Katılım
22 May 2003
Mesajlar
654
Chopperrider ve ben motorsuz kaldık...

Sattığımız motorların paralarını birleştirip Golgwing alacağız öyle geliceğiz...

:p
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
yok olmaz sen passatla gel :) ben kırık dökük bi düldül alıp gelcem kısmetse :) ama 2. vitesin sonunda 100 km/h gören bi düldülle :)
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
R 2 ler gitmiş gurubun gururuydu onlar ya şimdi kimde race kaldı grupta ortalık YeBeRe sicelere kaldı birde patlak rrrrr 5 var onlarla aynı hızda böcüğün motor bile onlardan hızlıdır herhalde toplantıda göreceğiz bakalım
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
R 2 ler gitmiş gurubun gururuydu onlar ya şimdi kimde race kaldı grupta ortalık YeBeRe sicelere kaldı birde patlak rrrrr 5 var onlarla aynı hızda böcüğün motor bile onlardan hızlıdır herhalde toplantıda göreceğiz bakalım

Böcüğün motur hepsini geçer..... Ama tatlılıkta....Çok şeker motor yawww....:p
 
Katılım
11 Haz 2007
Mesajlar
165
bence de çok şeker motor yawww:p zip im benim :)

allah hepimizin gönlüne göre versin , kazadan beladan korusun.
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
534
SELAMLAR MUĞLA MT den İZMİR MT ye

Arkadaşlar kısa gezilerinizi güzelce yapında Nasip olursada Bayramda Marmarise doğru bir gelin derim. Sezon tam anlamıyla bitmeden havalar güzel giderken İzmir Mt yi Muğla/ Marmariste görmek isteriz. Size şimdiden iyi eğlenceler:queen::queen::queen:::alkiis::::biggrinn::haapppy:::piloot::::blusssh:::stretche::sefereee::cheeeeer::shake2::::tutkuy::
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
Arkadaşlar kısa gezilerinizi güzelce yapında Nasip olursada Bayramda Marmarise doğru bir gelin derim. Sezon tam anlamıyla bitmeden havalar güzel giderken İzmir Mt yi Muğla/ Marmariste görmek isteriz. Size şimdiden iyi eğlenceler:queen::queen::queen:::alkiis::::biggrinn::haapppy:::piloot::::blusssh:
::stretche::sefereee::cheeeeer::shake2::::tutkuy::

of davete bak şamata var alkol var sedyelik olana kadar daha ne olsun bakalım MÜK ten ( motor üst kurulu ) bir karar çıkarsa geliriz gelirler :queen:
 
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
1,288
Arkadaşlar kısa gezilerinizi güzelce yapında Nasip olursada Bayramda Marmarise doğru bir gelin derim. Sezon tam anlamıyla bitmeden havalar güzel giderken İzmir Mt yi Muğla/ Marmariste görmek isteriz. Size şimdiden iyi eğlenceler:queen::queen::queen:::alkiis::::biggrinn::haapppy:::piloot::::blusssh:::stretche::sefereee::cheeeeer::shake2::::tutkuy::

ben temsilci olarak gelmeyi düşünüyorum :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst