Moderatör (forrap)
- Katılım
- 5 May 2005
- Mesajlar
- 5,132
- Konu Yazar
- #1
Evet arkadaşlar...
Geleneksel buluşmalarımızdan bir tanesini daha gerçekleştirmek üzere 6 Temmuz Cuma akşamı GURME cafe ve restaurant da buluşuyoruz.
Çimlerin üzerinde,armut koltuklarda yayıla yayıla oturup,hafif deniz esintisiyle kendimizi bulacağız...Günün stresinden uzak,deniz rüzgarı eşliğinde çimlerin üzerinde güzel sohbetlerimizi yapacağız
Gurme restaurant nerede ?
İnciraltı 'nda Turkuaz ın çaprazında kalıyor.Yol üzerinde zaten.Yeni bir mekan,açılalı yaklaşık iki ay olmuş.
Sizin için gittik gördük ve beğendik
Bize özel fiyatlar aldık,çok iyi ilgilendi arkadaşlar...
İnanın ilgileri ve fiyatları bir yana yemekleri de mükemmel.Biz hazır oraya gitmişken adanalarını deneyelim dedik:cherry:Sırf sizi düşündüğümüzden yani,yoksa amaç yemek yemek değil
Bize özel fiyatlar aldık dedik,mesela adana normalde porsiyonu 7 ytl,bize 5 ytl.Ama öyle sıradan bir porsiyondan bahsetmiyoruz,gerek et gerekse yanında gelen mezeler bakımından bir kişinin doymaması imkansız gibi.Biz wallace la 1 porsiyon adana ve mezeleri 2 kişi yiyerek doyduk
Bu sadece adananın fiyatı idi,diğer ürünlerde de bize özel çok güzel indirimler var.Ortalama %30 civarı bir indirim uygulanacak...
Mekan oldukça güzel.
Buluşma Yeri : İnciraltı GURME Restaurant - Cafe
Buluşma saati : 20:00
Mekandan bir kaç fotoğraf...
Meşhur adana
Görüşmek üzere...
KATILIM LİSTESİ
- chatkut
- ıronlıne
- speedygirl_şule
- PIERzig
- forrap
- MECİT
- rots
- ceyz
- I-BEN
- wallace
- lodos (gelirsin sen gelirsiiiin
)
- duyulmaz
- Özer + 2
- Ümmet perkitan
- Acress
- Umutus
- Hedowich
- Erudite
- atcı06
- mehmetcalli35
Mesaj yazanlar ve geleceğini belirtenleri yazdım,adını eklememi isteyen varsa söylesin ekleyim hemen,kaçmaz bu buluşma ona göre
Geleneksel buluşmalarımızdan bir tanesini daha gerçekleştirmek üzere 6 Temmuz Cuma akşamı GURME cafe ve restaurant da buluşuyoruz.
Çimlerin üzerinde,armut koltuklarda yayıla yayıla oturup,hafif deniz esintisiyle kendimizi bulacağız...Günün stresinden uzak,deniz rüzgarı eşliğinde çimlerin üzerinde güzel sohbetlerimizi yapacağız
Gurme restaurant nerede ?
İnciraltı 'nda Turkuaz ın çaprazında kalıyor.Yol üzerinde zaten.Yeni bir mekan,açılalı yaklaşık iki ay olmuş.
Sizin için gittik gördük ve beğendik
Bize özel fiyatlar aldık,çok iyi ilgilendi arkadaşlar...
İnanın ilgileri ve fiyatları bir yana yemekleri de mükemmel.Biz hazır oraya gitmişken adanalarını deneyelim dedik:cherry:Sırf sizi düşündüğümüzden yani,yoksa amaç yemek yemek değil
Bize özel fiyatlar aldık dedik,mesela adana normalde porsiyonu 7 ytl,bize 5 ytl.Ama öyle sıradan bir porsiyondan bahsetmiyoruz,gerek et gerekse yanında gelen mezeler bakımından bir kişinin doymaması imkansız gibi.Biz wallace la 1 porsiyon adana ve mezeleri 2 kişi yiyerek doyduk
Bu sadece adananın fiyatı idi,diğer ürünlerde de bize özel çok güzel indirimler var.Ortalama %30 civarı bir indirim uygulanacak...
Mekan oldukça güzel.
Buluşma Yeri : İnciraltı GURME Restaurant - Cafe
Buluşma saati : 20:00
Mekandan bir kaç fotoğraf...
Meşhur adana
Görüşmek üzere...
KATILIM LİSTESİ
- chatkut
- ıronlıne
- speedygirl_şule
- PIERzig
- forrap
- MECİT
- rots
- ceyz
- I-BEN
- wallace
- lodos (gelirsin sen gelirsiiiin
- duyulmaz
- Özer + 2
- Ümmet perkitan
- Acress
- Umutus
- Hedowich
- Erudite
- atcı06
- mehmetcalli35
Mesaj yazanlar ve geleceğini belirtenleri yazdım,adını eklememi isteyen varsa söylesin ekleyim hemen,kaçmaz bu buluşma ona göre