[İzmir MT] 4 Nisan Cuma "Kaptan Mağara Adamları" Buluşması -Mağara-

Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
bu alemde teksin, keske herkes senin gibi olabilse içi dışı bir adamsın...
sağol kardeşim sercan sende kalender bir insansın karekter yapımız bir sevgiler kardeşime:rendeer:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Ne anlatayım kız..Havadan sudan motordan.... :cherry::cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Ağu 2007
Mesajlar
1,378
arkadaslar elınıze kolunuza sağlık resımler muhtesem

gece harıka olunca resımler nasıl guzel olmasın

tesekkurler:rendeer::rendeer:
 
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
Ne anlatayım kız..Havadan sudan motordan.... :cherry::cherry:



Bizlerin içleri başka dışları başka mı yani.....:silent::silent::silent:

olurmu hiç öyle şey alper abi bizler bir birimizi kanıtlamışız arkadaşlık olsun dostluk olsun sizinle arkadaşlık ve dostluk kutsaldır yanlış anladınız sercana cevap verdim sadece tabiki hepimiz bir nar gibiyiz aynı kabuktayız saygılar tüm mt izmire :rendeer:eek:kadar.:cat:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Tarafımdan silinmiştir..... .
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Tarafımdan silinmiştir..... .
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
atımı hazırlayın bende karabağlara sefere çıkıyorum ASENA gelmiş dediler :queen:
 
Katılım
15 Eyl 2007
Mesajlar
732
Off offf offf harika bir toplantı olmuş yaa::eek:uups:: Keşke gelebilseydim:( Resimlerde züpper teşekürler zahmet edipte çeken ve siteye yükleyenlere ordaymışım gibi hissettirdi bir an:pale:
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
0guz ÇATAL a tesekurler cok tesekurler hem de cok cok tesekurler...... (oluyo mu Oguz abey?)





Cesur abime yamuk olmasın, burası Angara degil haberiniz olsun(smile vurdulu kırdılı) (smile dışın dışın):p
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
sil001sx3.jpg




sil002vv6.jpg





sil003wu1.jpg





sil004tu4.jpg






sil005ch1.jpg





sil006ar1.jpg





sil007dp5.jpg






sil008pp0.jpg






sil009zc0.jpg






sil010rs4.jpg




sil011jm2.jpg




sil012mr4.jpg





sil013yp8.jpg





sil014um5.jpg





sil015hj5.jpg





sil016tw4.jpg





sil017an3.jpg
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
resim yükleyenlerin eline sağlık...
gerçekten güzel bir geceydi...erken ayrıldım ben ayrıldıktan sonra daha da eğlenilmiş valla kaçırdık...
muzaffer, ali, sercan ve wallaceye geceye renk kattıkları için teşekkürler.başka türlü o mağara çekilmezdi :queen:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
bende çok keyif aldım cuma günü. Başta muzaffer ve forrap a ve aliye teşekkür ederken MT izmir korosunu da canı gönülden kucaklarım.
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
resimler için tşkler murat abi :rendeer: harika bi geceydi 1 saniyesi boş değildi dolu dolu bu gunu yasatan herkeze tşkler :rendeer:
 
Katılım
28 Eyl 2007
Mesajlar
157
gelemediğim her güne böle hayıflanarak bakıyorum ya ne dir bu biz olmadan eğlenmek ama gerçekten muhteşem bi gece olmuş herkesin ellerine ayaklarına sağlık... fotolar içinde teşekkürler gitmeden onları yaşatmış oldunuz ....kazasız belasız...
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
gelemediğim her güne böle hayıflanarak bakıyorum ya ne dir bu biz olmadan eğlenmek ama gerçekten muhteşem bi gece olmuş herkesin ellerine ayaklarına sağlık... fotolar içinde teşekkürler gitmeden onları yaşatmış oldunuz ....kazasız belasız...

cüneyt şu avatar resmi ve motosiklet bilgilerin gerçekleri yansıtmıyor:queen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst