[İzmir MT] 3 Ağustos Cuma Toplantısı - Ömerağa-

Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Evet arkadaşlar,yine geleneksel buluşmalarımızdan birini gerçekleştirmek üzere 3 Ağustos Cuma akşamı yani yarın Alsancak kordon da ki Ömerağa da buluşuyoruz.
Başlık biraz geç açıldı,bu hafta çok yoğun bir hafta geçirdik.Pazar günü yapılacak olan Aqua öncesi son buluşmamıza herkesi bekliyoruz...
Ömerağa bir cafe,alkolsüz olan bu mekanda daha önce de buluşmalar düzenledik.
Bilmeyenler için yeri Kordon da,iskeleye yakın...
Zaten kordon da ismini bildiğiniz bir mekanı bulmak çok da zor değil.

Buluşma Yeri : Alsancak ÖMERAĞA Cafe (Kordon)
Buluşma Saati : 20:00

Görüşmek üzere...


Duyulmaz a mekanla gidip son konuşmayı yaptığı için teşekkürler:) Mission complete by duyulmaz:)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Ben bulamassam şaşırma..........:cherry:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Adam bulursun nevar ya falan der.....

Saol.......:pr:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
:) Bulamazsan ara dedim,demek ki bulma ihtimalinin de mevcut olduğunu düşünüyorum :)Bulursun bulursun takma kafana:wiinkk:Yalnız az kişi oluruz gibi,başlığı çok geç açtık ve şehir dışında olan arkadaşlar var.Neyse kısmet artık :) Ölümüz bile normal bir guruptan fazlasını taşır nasıl olsa:)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Konuyu Toplam 2 üye okuyor. (2 Kayıtlı üye ve 0 Misafir)
alp_tunay, forrap



İkimiz buluşucaz galiba........:p
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
O zaman ben senin eve geleyim bi çay demle :p
Yok yav,başlık yeni açıldı dur daha,görünce gelir herkes..
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
170
3 olduk hadi bakalım hayırlısı olsun yarın akşam ömer ağadayıs oranın sandalyeleri pek rahat değil armut minder gibi ama olsun değişiklik kordonda deniz manzarasına takılır bu toplantıda da :wiinkk:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Yanlış anlaşılıcak şimdi.... Tuncercim forrapcım, biz o dediğin yerde buluşalım....:p
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Tamam yav amma tırstın :p Ne olacak en fazla 20-30 kişi gelir geç açtık malum,50-60 bardak çay içilir :) Bundan mı tırsıyosun yani :) Tamam tamam ömerağa dayız,karışmasın muhabbet:p

TrTarık,görüşürüz orada :wiinkk:
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Merhaba sevgili mod....

Özer + 1 mutlaka geleceğiz.

Ömerağa'ya en son 1981 yılında izine geldiğimde
bir sinema dönüşü gitmiştim/dik:wiinkk:.....vs..vs..:p

Selamlar,
Özer
 
Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
421
Murat senin için yapılmış bir kıyak olduğunu düşünüyorum bu ömerağa buluşmasının ama hadi neyseee....
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Özer abi,bekliyoruz:rendeer: Aqua öncesi iyi olacak bu buluşma...
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
geç açılsın, topic açmadan bağırsak bile boş geçmez katılım olur bence. 4.ncü yü geçti bende balkon olurum oyuna. yandan beslenirim .:p
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
nasipse bende orda olacağım.

Rots yok be abicim bana özel değil. Bilirsin ben her gittiğim yerde çayımı zaten bulurum.
 
Son düzenleme:
Katılım
13 May 2007
Mesajlar
470
Hesaplar peşin alınacakmış orada,adam derbi maçlarında peşin alıyoruz,kimsenin başı ağrımasın zaten grup gelenlerden de peşin alıyoruz dedi.Yani şuun diyorum
evde ne kadar bozukluk varsa doldurun ceplere.Come on baby ooooo shake it up şekeriiim yeeaahhh!!!

Toplantıda Aqua park da kaydırak nöbetlerini tutacakların tam listesi açıklanacaktır,bilginize ahahhaaaaaa!!!!!
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
çok güzel cuma akşamı denize karşı ooohhh mis mis bi de eser şimdi orası
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst