- Katılım
- 29 Eyl 2005
- Mesajlar
- 4,008
Ben kırıldım mesela... ... :queen::queen::queen:
sen izmirli değilsin ondan izmirli kırılmaz esnektir :rendeer:uzar uzar kopmaz
Ben kırıldım mesela... ... :queen::queen::queen:
sen izmirli değilsin ondan izmirli kırılmaz esnektir :rendeer:uzar uzar kopmazİZMİR BİR BÜTÜNDÜR BÖLÜNEMEZ :cat:
Sosyal mesajlar vermeyelim lütfen..... :wiinkk::wiinkk:
Maşallah lastik gibisiniz.... :queen::queen: Sündükçe sünüyosrsunuz.... :queen::queen::queen:
sen izmirli değilsin ondan izmirli kırılmaz esnektir :rendeer:uzar uzar kopmazİZMİR BİR BÜTÜNDÜR BÖLÜNEMEZ :cat:
yağmurda miss kolpaya kıyamadım :embe:::joker:
ıslanıp hasta olmasına dayanamam ben onun oturduk ewimizde kuru kuru.
bu seferlik böyle oldu özür dileriq....::utangac:::utangac: