[İzmir MT] 21 Mart "Yolcu Yolunda Gerek" Toplantısı -Teras-

Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
1.kafile olarak (pazar filesi değil fuar kafilesi :p) İstanbul a cuma gecesi yola çıkacağız.Gitmeden önce bi o gül yüzlerinizi görelim dedik :p O sebeptendir ki toplantının adı Yolcu yolunda gerek.

Uzun lafın kısası Cuma günü Teras'tayız işte..


Tarih: Başlıkta yazıyo,tekrar yazdırmayın.
Mekan: Konun içinde yazıyo,tekrar yazdırmayın.
Saat: Her toplantı topicinde aynıdır,tekrar yazdırmayın.
(19:30 ve sonrası.. )
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
abi terasa bende geleyimmi nolur nolur hem manzara seyrederim terastan :p fuarda görüşmek dileğiyle :rendeer:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
emin_arikoglu,teras tahmin ettiğin gibi manzaralı değil :) Baya kapalı bi cafe..Hatta o sebeptendir ki kafe olduğu kadar kafes de :p Baya kapalı..

kolpa
,maşrapayla,bidonla olduktan sonra sorun yok :p Su dökmekten kastın başka bişeyse olmaz abi..:p


VaScO1925
,ağlamayın yoksa gidemeyiz :salut:Cengiz abi zaten çok buruk şu sıralar,kalbim ege de kaldı şarkısını dinleyip duruyor :pale:
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
349
abi bence şunu yapın cok memnun kaLacaksınız eminim :)
izmirde teras cafede buLuşup yoLa çıkacaksanız ve istanbuLda taxim civarı bi yerde yemek yemek isterseniz bir teras cafede taximde tüneL civarında var tam teras ama bu :) direk manzaraLı efsane bi yer :) ( normaLde asLında gt içi kadar bi mekan ama ansikLopedik öLcüLErde bir menü Listesi onunuze geLdiğinde bu kadar yemeği bu adamLAr nerde pişiriyo diye sormadan edemiceksiniz :)
en onemLi nokta iste fiyatLarI şok edicek derecede ucuz :) öqrenciLiği istanbulDa geçmiş ve bu mekanda akşam yemekLErini yememiş nadir orenci buLursun :D
tavsiyem
izmir TERAS tan - istanbuL TERAS a :))) ehhehe hem şairene bi yanıda oLmuş oLur diğer yandan damda gezen motorcuLAr kLubu neden oLmasIn ki:p
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
cuma görüşmek üzere. kalyo nun öneri de fena değil değerlendirilebilir
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
İzmir MT ve tuncer fuarda görüşmek üzere kısmetse :cat::cat:
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
Arkadaslar istanbul da gorüsürüz... ben bu aksam 9 da ucuyorum...

thanks to forrap:mrgreen: anladın sen onu...

kazasız belasız gelin, ben ordan bi Davut'u ziyaret etmeyi dusunuyorum... haberiniz ola... gorusmek uzere...
 
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
368
1.kafile olarak (pazar filesi değil fuar kafilesi :p) İstanbul a cuma gecesi yola çıkacağız.Gitmeden önce bi o gül yüzlerinizi görelim dedik :p O sebeptendir ki toplantının adı Yolcu yolunda gerek.

Uzun lafın kısası Cuma günü Teras'tayız işte..


Tarih: Başlıkta yazıyo,tekrar yazdırmayın.
Mekan: Konun içinde yazıyo,tekrar yazdırmayın.
Saat: Her toplantı topicinde aynıdır,tekrar yazdırmayın.
(19:30 ve sonrası.. )


Abi ben yeniyim de.. Aradım aradım Teras Cafe nin yerini bulamadım. Senin msj nı da ii ce okudum ama yer yazmıyordu.. Nerdeydi bu Teraz Cafe ya :queen::queen::queen::queen:...

cuma görüşmek üzere. kalyo nun öneri de fena değil değerlendirilebilir

Seni özledim :wiinkk::wiinkk::wiinkk:.

Ha aman yanlış anlaşımlmasın, arkadaşlık çerçevesi içerisinde. :p:p
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Tem 2006
Mesajlar
902
istanbula gidenlere hayırlı yolculuk toplantıya katılanlara hayırlı sohbetler dilerim ...:rendeer:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
kim nereye gidiyor bakıyım :p gelenler bize yolluk getirecekmi koca izmiri temsil etmeye gidiyoruz :queen:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Arkadaslar istanbul da gorüsürüz... ben bu aksam 9 da ucuyorum...

thanks to forrap:mrgreen: anladın sen onu...

kazasız belasız gelin, ben ordan bi Davut'u ziyaret etmeyi dusunuyorum... haberiniz ola... gorusmek uzere...

hani bana thanks aşkolsun:)

Sandman görüşelim yakın zamanda:cat:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
katılım listesi
01-kumita 45 ( daima bizimle ve öyle kalacak :cat:)
02-forrap
03-alp-tunay ( gelebilir su dökmeye :queen:
04-apv41 ( sanki başka şansı var gelmemek gibi :silent:)
05-melih ( o kim ya bbg mi burası )
06-ankara :p
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
ben senin adını altın harflerle kalbime yazdım burada ismini eskitmem :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst