Moderatör (forrap)
- Katılım
- 5 May 2005
- Mesajlar
- 5,132
- Konu Yazar
- #1
1.kafile olarak (pazar filesi değil fuar kafilesi
) İstanbul a cuma gecesi yola çıkacağız.Gitmeden önce bi o gül yüzlerinizi görelim dedik
O sebeptendir ki toplantının adı Yolcu yolunda gerek.
Uzun lafın kısası Cuma günü Teras'tayız işte..
Tarih: Başlıkta yazıyo,tekrar yazdırmayın.
Mekan: Konun içinde yazıyo,tekrar yazdırmayın.
Saat: Her toplantı topicinde aynıdır,tekrar yazdırmayın.
(19:30 ve sonrası.. )
Uzun lafın kısası Cuma günü Teras'tayız işte..
Tarih: Başlıkta yazıyo,tekrar yazdırmayın.
Mekan: Konun içinde yazıyo,tekrar yazdırmayın.
Saat: Her toplantı topicinde aynıdır,tekrar yazdırmayın.
(19:30 ve sonrası.. )