[İzmir MT] 21 Mart "Yolcu Yolunda Gerek" Toplantısı -Teras-

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
arkadaşlar oteldeki yeriniz hazır yarın cumartesi sabah buraya indiğinizde direk otele gideriz eşyaları bırakırsınız sonra plan yaparız.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
sen izmirli değilsin ondan izmirli kırılmaz esnektir :rendeer:uzar uzar kopmaz :p İZMİR BİR BÜTÜNDÜR BÖLÜNEMEZ :cat:

Sosyal mesajlar vermeyelim lütfen..... :wiinkk::wiinkk:
Maşallah lastik gibisiniz.... :queen::queen: Sündükçe sünüyosrsunuz.... :queen::queen::queen:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Sosyal mesajlar vermeyelim lütfen..... :wiinkk::wiinkk:
Maşallah lastik gibisiniz.... :queen::queen: Sündükçe sünüyosrsunuz.... :queen::queen::queen:

seni kim kırdı kardeşim. Kim lastik gibi? akşama boyoz mu yiyecez omlet mi anlamadım ki ben. zaten yağmurda da ıslandım
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
Herkeze iyi eğlenceler kusura kalmayın hava muhalefeti ve okuldaki işler sebebiyle istanbul yolcularını uğurlamaya gelemedik. gidenlere iyi yolculuklar....
 
Katılım
20 Şub 2007
Mesajlar
821
m.r.t kardeşimde bu gece istanbula yola çıkıyor.kendine 6.motorunu bakacak yanlış duymadınız 6 dedim bende bugün ögrendin 5 tane mt oldugunu yani küçükten büyüğe yapıyor.birde motor kullanıyor hayran kaldım.ön lastik üzerinde baya bi varyata yapıyor.neyse ist.giden tüm arkadaşlarıma kazasız belasız yolculuklar.bugün teras kafeye gelemedim malumunuz hava (yağmurlu)sizleri canı gönülden seviyorum.............:rendeer:
 
Katılım
20 Şub 2007
Mesajlar
821
sen izmirli değilsin ondan izmirli kırılmaz esnektir :rendeer:uzar uzar kopmaz :p İZMİR BİR BÜTÜNDÜR BÖLÜNEMEZ :cat:

(APV41) esnekliğinde tabiki bir sınırı vardır degilmi.arkadaş biz hepimiz bir bütünüz diye düşünsek daha iyi daha hoş olmazmı.seninle hemen hemen aynı fikirdeyiz bizi kimse degil hiç kimse bölemez.sadece m.t ailesini degil.TÜRKİYE CUMHURİYETİ de ayyıldızlı bayragın altında yaşıyorsak.hepimiz biriz saygılar sevgiler:rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer:
 
Katılım
14 Ocak 2007
Mesajlar
93
Haydi bakalım hepinize hayırlı yolculuklar olsun. hava yağışlı dikkat edin kazasız belasız gidin gelin inşallah...
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
istanbul ekibini zorda olsa yolcu ettik, bizden b türlü ayrılmak istemediler :p
şu saatlerde varmışlardır herhalde, fuarın tadını çıkarıyorlardır...
toplantı acaip renkli geçti bu arada 4 motor vardı, tatlı su motorcuları evlerinde kalmış :queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Kimlerin tatlıcı olduğunuda öğrendik... Zamanında ahkam kesenler neden se sağanak yağmurda gelememişler...

Tabi bahaneleri tek yağmursa.... :cat:
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
yağmurda miss kolpaya kıyamadım ::pembe:::joker:
ıslanıp hasta olmasına dayanamam ben onun oturduk ewimizde kuru kuru.
bu seferlik böyle oldu özür dileriq....::utangac:::utangac:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
yağmurda miss kolpaya kıyamadım ::pembe:::joker:
ıslanıp hasta olmasına dayanamam ben onun oturduk ewimizde kuru kuru.
bu seferlik böyle oldu özür dileriq....::utangac:::utangac:

Ona bişey olmaz..Sen asıl kendine dikkat et.... :queen::queen::queen:

Fişlendiniz... İstanbul ekibi gitti dacece böcük aykut bekir özcan ve ben kaldık....

:pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr:
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
ben senide gitçek diye biliyodum sen biz sahipsiz kalmayalım diyemi gitmedin:p
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
280
Evvvet ahali biz geldik
Anlatın bakalım neler yaptınız yokluğumuzda
Hepinize İstanbul'dan bol selam getirdik
Ha fuarı sorarsanız bişeycikler yoktu valla...
üç beş motor bir iki kask ile mont koymuşlar o kadar
Allah'tan MT standı vardı da fuar canlandı valla
Millet amma meraklıymış bize yahu?????:wiinkk:
gelmişken makinalara da bakalım demişler:queen:
Kenan Sofuoğlu bilem ayrılmadı yanımızdan
eee tabi baktı ilgi bizde naaapsın çocuk:bounce:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst