[İzmir MT] 19/10/2007 Terasta Tabu Toplantisi

Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
çok yoğunum resimleri atamadım zaten asıl atacak kişi de sadece opps yazmış. Önce o atsın resimleri sonra ben atarım.
 
Katılım
13 May 2007
Mesajlar
470
arkadaş evde internet olmadığından bööle dandik cafelere gelip topaaaa bilgisayrlardan msj yazmak bile bi ölüm.Klavye de basmıyor zaten.

Geleceğimi bile yazmadım ama geldim elektriği de yedim hani


Cengiz abi,üzerimde bi gerginlik var ama belki sen nedenini biliyosundur.

volTAJ giDİP geLİyo LAAYYNN!!!
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
az bile sana daha sen toplantılara gelme her karşılaşmada voltaj artacak senin için deliemin diyorlar bende delilere yaptıkları tedaviyi uyguluyorum internet özürlü arkadaşım :queen::queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
az bile sana daha sen toplantılara gelme her karşılaşmada voltaj artacak senin için deliemin diyorlar bende delilere yaptıkları tedaviyi uyguluyorum internet özürlü arkadaşım :queen::queen:

Sen 2. şube' den misin?...... Yanlız onlar elektriği alttan veriyor.....:queen::queen:
 
Katılım
13 May 2007
Mesajlar
470
az bile sana daha sen toplantılara gelme her karşılaşmada voltaj artacak senin için deliemin diyorlar bende delilere yaptıkları tedaviyi uyguluyorum internet özürlü arkadaşım :queen::queen:

cenkis abi ayıp ediyon ama geliyom toplantılara,ha internete giremiyom orası ayrı tabi.

AAAAAaaaa işe bak buradan haber vereyim dedim.Dün Telekomcular bağlamışlar benim interneti.Sanırsam grev de boş otura otura canları sıkılmış.Demişler bizim deli manyaanın internetini bağlayaım sonra kedilere falan saldırıyor...

Bu sayede iinternet işim tamamdır.Ev eve benzedi hehheheee,ama halen daha koltuğum yok.Önemli değil gelenler minder getirirse sevinirim.

Elektrikli tamança da getirmek serbest.Salon boş,horon teperiz
HHAA uşak haaaa ni nininn(kemençe efekti...+burun çekme efekti+2 kem+1 küm)
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
hayırlı olsun kardeşim internetin artık dağlara anten dikmezsin değilmi DELİ EMİN
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
Ya kaç gündür bakıyorum kimsenin resim koymaya niyeti yok galiba?
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Sahi ya nerde resimler?...... Şşşiii wallace.....:bounce:
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
olmaz ama böyle, biz öylemi yapıyoz hemen canlı canlı atıyoz resimleri,tembellik yapmayın kardeşim.bak inanmayız sonra.:cyclopsan:silent:
4 gün olmuş daha resim yok ortalıkta.

Diğer toplantı geldi neredeyse halen resim yok.Bu motorcular ne tembel oluyor :farao: (sözüm meclisten dışarı). Murat abicim resim koymak bu kadar zoruna gitmesin be.En azında bir iki foto bari koy.Gerçi üyeleri bir iki foto ile kandırabileceğini pek sanmıyorum ya neyse çaktırma :bounce:
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
Bence wallace değilde sanki darksilence ye pişt yapmak lazım. baksana ::shhh::::shhh:: yaptığına göre sanki resimler onda.
::whip::
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
Haklısın sus yaptığına göre.Ama bilmiyorki biz susmayız."Susma sustukça sıra size gelecek"gibisinden.Resim istiyoruz biz.Pankart açıp tek kişilik kortej yapcam resimleri istiyoruz diye :bestmt:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
arkadaşlar reesimler darksilence da. o akşam benim pilim yoktu çekim yapamadım
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Özgür,tembelsin :mrgreen: Neyse,bir daha ki toplantının çay masraflarının kimden çıkacağı belli oldu en azından :)

Mucks... :p
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
503









kütahya porselen yazıyo aslında ama yanılmayın o bir UFO...:queen:


















































işte azmin başarısı..yükledim en sonunda..:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
::alkiis::::alkiis:: halal özgürüm başarmışsın



terasın arka bahçesinde yaşayan şu garibi en yakın zamanda yine ziyarete gidelim, kazak bere falanda götürelim önümüz kış sevaptır. :queen:




geçen defa rahatsız ettik diye ağacın arkasından nasıl bağırıyo bize.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst