[İzmir MT] 19/10/2007 Terasta Tabu Toplantisi

Katılım
14 Şub 2007
Mesajlar
41
herkeze teşekkürler alp nasılsın site bekçisi değil sen sitenin baş tacısın kardeş
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
hayırdır nedir bu yalakalık yoksa siz waffle falan yemeğemi gittiniz yoksa bilmediğimiz bir şeymi var :mrgreen:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
bu toplantıda resim yokmuydu acaba bana çok miktarda flaş çaktı gibi gelmişti yoksa yağmur vardıda şimşek mi çakıyordu
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
hayırdır nedir bu yalakalık yoksa siz waffle falan yemeğemi gittiniz yoksa bilmediğimiz bir şeymi var :mrgreen:

Ne yalakalığı aşkol emi sen...:cherry: Kıskanç.....::miiz::::miiz::::miiz::

ümmet perkitan;841384' Alıntı:
biz ayvalıktada yaptık canım hiç merak etme siz ozaman ankardaydınız :queen::queen:


Hadi canım.... Bak şimdi kıskandım ha.....
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
dostum sen hep kılpayı kaçırıyorsun sanırım bi göremedik seni...:wiinkk:
burakcım sıkmacanını bende kılpayı kacırdım:pr::cherry:

:queen:tabu oynanmadı ve süper bi toplantıydı...tabuyu yakalamayalım diye biraz ağırdan alıp geç geldik toplantıya ama boşuna kasmışız :bounce:

bu arada ben böcek'i almaya gittim geldiğimde kapının önündeydi herkes bi daha girmedik içeri gece eve gelince cebimden adisyon çıktı 1 adet çayım vardı...ödeyen oldumu benim çayı ödeyene ilk toplantıda iade-i çay yapayım...kimse ödemediyse terasın armağanı olsun:bounce:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
resimler basılsında ondan sonra görün toplantıyı hala çenem ağrıyor gülmekten ne şişe bıraktık ne kadeh kırmadık hatta tahtaları bile kırdık çıkan molozlarlada bina yaptık gerçi küçük oldu ancak murata çay ocağı olur o binadan :mrgreen:toplamda 166 küçük çay 121 büyük çay içilmiş 43 fincan nescafe 3 kasada soda tüketmişiz çaykurdan teşekkür plaketi için aradılar wallace murat ile bağlantıya geçip törenle vereceklermiş :p
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Walla Wallace pazartesi akşamdan önce koymaz resimleri.....
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
72 saat oldu ve hala resim yok murat yine bir arkadaş buldu yada kokusunu aldı sanıyorum çay sigara ve hanımlara dayanamıyor ne yapsın sıkmamak lazım çocuğu ne kadar ömrü kaldıkı nede olsa resimleri basmazsa ben onu BOĞACAĞIM :mrgreen::p:cherry:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
72 saat oldu ve hala resim yok murat yine bir arkadaş buldu yada kokusunu aldı sanıyorum çay sigara ve hanımlara dayanamıyor ne yapsın sıkmamak lazım çocuğu ne kadar ömrü kaldıkı nede olsa resimleri basmazsa ben onu BOĞACAĞIM :mrgreen::p:cherry:

Adam Alooon Duran ı geçti hovardalıkta....:queen::queen: Maşallah hızlı gonzales gibi... Bide çopuru temiz olsa?.....:queen::queen:
 
Katılım
22 May 2003
Mesajlar
654
Hemen de duyarsınız di mi...:p

Evet dostum Kıbrıstaydım ; az önce döndüm...

(motorun aküsü bitmiş ; kara kızım küsmüş bana)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst