herkeze teşekkürler alp nasılsın site bekçisi değil sen sitenin baş tacısın kardeş
Birazdan yola çıkıcam.... Anca gideriz yol uzun...Taaaaaa bornova.....
Yakında ayvalıkta yaparız buluşmaları..![]()
hayırdır nedir bu yalakalık yoksa siz waffle falan yemeğemi gittiniz yoksa bilmediğimiz bir şeymi var :mrgreen:
ümmet perkitan;841384' Alıntı:biz ayvalıktada yaptık canım hiç merak etme siz ozaman ankardaydınız :queen::queen:
Hadi canım.... Bak şimdi kıskandım ha.....
kıskanma çalış seninde olur alperim
Ayvalık benim olurmu dersin?... Yok be çalışmayla olmaz....:queen::queen:
burakcım sıkmacanını bende kılpayı kacırdımr::cherry:
yaw arkadaş bikerede altta kal ya hiç sevmezsin demi ille zeytinyağ gibi üste çıkçan bay hazır cevap.:bounce::queen:
Yok, Gelememizin Sebebi bu Değil Başka Başka Durumlar Oldu. Kısmetse Başka Sefere. Ekmek Kadayıfıydı Değil mi ? :cherry:Alico96 ciddiye almış olamazsınız bu dediğimi...beraber ekmek kadayıfına kaşık atmış adamlarız:queen:
tekrar hoşgeldiniz:rendeer:
72 saat oldu ve hala resim yok murat yine bir arkadaş buldu yada kokusunu aldı sanıyorum çay sigara ve hanımlara dayanamıyor ne yapsın sıkmamak lazım çocuğu ne kadar ömrü kaldıkı nede olsa resimleri basmazsa ben onu BOĞACAĞIM :mrgreen::cherry:
Resimler nerde ben göremedim...
![]()
bu toplantıda resim yokmuydu acaba bana çok miktarda flaş çaktı gibi gelmişti yoksa yağmur vardıda şimşek mi çakıyordu