[İzmir MT] 19/10/2007 Terasta Tabu Toplantisi

Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Eee 3.7 beygirdi... 10 beygir daha koy.... Nerde geri kalanı?.....:queen::queen::queen:

ya sen 13,7 beygir mobileti hor mu görüyorsun. bir de ben ona balık falan da veriyorum geceleri ballı süt macun da yediriyorum o da 10 beygir farkettirdi oldumu 24 beygir.

zaten gerisi kolay yolda kapışırken anlarsın dikkat et de rüzgarıma kapılma:queen::queen::queen:
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
alper abi benim KA'yı temelli küçümsedin ya helal olsun 75 bg + aslan sütü katkılı 1000 oktan yakıt kullanıyorum ben onda,
öle seyhan çayı felan kesmiyo benim şeytan çerkenini, arada da çift yaprak sarıyorum anca sakinliyo (bi ara yüzyüze izah ederim durumu :cherry: )

forrap !!!
kardeşim gece uyurken bi tarafın açıkta kalmış olmayasın ::exclaim: ::winkwink (öhö hani garip rüyalar görüyosun ya o bakımdan ) arkadaşlar kesin banlandım hakkınızı helal edin...
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Öyle oldu sanırım abi..

Banlama olmazda,süt cezası vereceğim sana.Banlasam elime ne geçecek ? Hiç bişey...
Eee olayı lazım olan yöne çekmek lazım.
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
bak ya adam düzeni kurmuş peynir wallace dan süt lodostan balık rots dan derken ooo gel keyfim gel

öle seyhan çayı felan kesmiyo benim şeytan çerkenini, .


şşşş alooo çaya laf etme bak o KA nın deposuna çay dökerim bilesin kardeşim:queen::queen::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Haz 2006
Mesajlar
64
Kanka hayırdır birşeyler mi demek istedin sen ben anlayamadım. Kulaklarım ağır duyuyor diyeceğim ama ekrandan okuyorum sanırım gözlerim çok iyi görmüyor artık.:cat::queen::queen::queen::queen:

kankanın attığı taş dolaylı olarak senin kafanı yarar gibi geldi bana wallace :p

Toplantıya gelemiyeceğim olayına biraz espirik katimm dedimm geldiği noktaya bak yaww.. Herkes farklı bi yönden tutmuş almış götürmüşş.. :silent:
Neyseee yarın toplantı da size iyi eğlenceler.. Her birinize selamlarr, sevgilerr.. :rendeer:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Toplantıya gelemiyeceğim olayına biraz espirik katimm dedimm geldiği noktaya bak yaww.. Herkes farklı bi yönden tutmuş almış götürmüşş.. :silent:
Neyseee yarın toplantı da size iyi eğlenceler.. Her birinize selamlarr, sevgilerr.. :rendeer:

sen zaten bu aralar hiç gelmiyorsun kanka toplantılara. gençler souyor bak I-Ben ablamız nerde diye? Toplantılarda bu sorulara cevap vermekten ben yoruldum bilesin. :queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
2 Ağu 2007
Mesajlar
1,378
orda olmaya calısıcam buyuk ıhtımallede orda olurum... sımdıden hepınızı kucaklıyorum...
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Ho hoyytt ne kucaklaması,aman diyim.
Olum Bekir,sen cidden sapıkmısın nesin anlamadım.Neden grubu kucaklıyosun,töbe estağfurullah...

Alp ve Cengiz abi kucaklama işini sevecektir,gerisine bence hiç deneme..
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
503
Eveeettt....Eveeettt...Doğru sölüyosun alp_tunay abi..:queen:
forrap seni ne kadar seviyor bir bilsen...:queen::queen:

forrap bizi de sev hadi..mırrr mırrrr mırrr.....:queen::queen::queen::queen::p
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
topiğe biraz daha limon sıkarsanız ben hepinizi kucaklıyacağım :mrgreen: körfezin serin sularına bırakacağım yarın akşam eksiksiz terasta olun beni uğraştırmayın :cat:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Fireman bekir in seni sevdiği taaa nerelere yayılmış forrapcım... Önce seni kucaklasın daha sonra düşünürüz...Bencillik yapıp çocuğun hevesini kursağında bırakma be.... Ne duygusuz adamsın...:queen:
 
Katılım
1 Ocak 2006
Mesajlar
137
arkadaslar uzun zamandan berı gelmeyenler var galıba..lutfen musaıt olan herkes gelsın..=)))))
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
bencede gelsin bazı arkadaşların yüzünü unuttuk valla küçücük bir kaza yaptımı bizi unutuyorlar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst