[İzmir MT] 16 Eylül Pazar " Tekerinin Götürdüğü Yere Git" Gezisi

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
902
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Pazar günü gideceklere iyi sürüşler dilerim. Benim zaten yol yapmam bir süre imkansız.:)
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Bak 404.mesajında böyle tehlikeli yazılar yazma,yapıştırırız 404 gibi grupça sonra :p Hey gidi be,özledim 404 ve UHU kokusunu :p
Şaka maka gelirsin gelirsiiiiin :wiinkk:
adszak5.jpg
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Rota tam olarak belli değil,orada karar verecez.Seferihisar tarafları olabilir ama dediğim gibi belli değil,tam tersi bir şeyler de olabilir :)
)

prometheus ekolünden misiniz? :p :cherry:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
prometheus ekolünden misiniz? :p :cherry:

Bunu birinin diyeceğini biliyodum :p Valla gezi fikri benden çıkmadı,benim işim vardı hatta o yüzden düşünmedim öyle bir şey.Ama baktım bizim arkadaşlar yerinde duramıyacak,bende işlerimi ayarladım yarın ki gezi için.Konuşurken de bir yer belirlemedik,çıkarız kafamıza göre bakarız dedik.
Ankara MT de aynı olayı yaptı daha 1-2 hafta önce dedim hatta bende...
Biz kendimiz bir ekolüz,başka ekollere uymayız :p Sadece denk geldi diyelim :)

Bir ara umarım hep beraber yaparız böyle bir şey,heralde başlıkta şu olur "Kim vurduya giderken tekerleklerimizin götürdüğü yere doğru gidiyoruz" :)...

Alpim yorgun savaşcım geliyor sizin oraya,o sonbahar da narin bir gül gibidir ona iyi bakın,incitmeyin :p
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
477
arkadaşlar sevgili dostlar size iyi eğlenceler malum iş biz çalışıyoruz kendinize iyi bakın:cat:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Alpim yorgun savaşcım geliyor sizin oraya,o sonbahar da narin bir gül gibidir ona iyi bakın,incitmeyin :p
bu nasıl bir benzetmedir Forrap acaip güldüm. Ap yorgun savaşcı ha, narin gül ha süper. neyse pazar görüşürüz

ben bahislei açmak istiyorum."Murat abiyi yarın uyandırabilecekmiyim?" bahsi...

bire "baş!!!" veriyorum:mrgreen:,

abi rica ediyorum telefonunu sessize alma,saat da kurulabilir ama lütfen telefonunun şarjı olsun ve sessizde olmasın lütfeeeeen.:pr::pr::mrgreen::):p

ya duyulmazım napalım sabahın köründe buluşup gezi mi olur yaw hem de pazar pazar. ama bu sefer hepinizi şaşırtacağım ve kalkacağım diye ümid ediyorum. davulcuyla anlaştım sabah 08 gibi gelip kapımda davul çalacak:queen::queen:

arkadaşlar sevgili dostlar size iyi eğlenceler malum iş biz çalışıyoruz kendinize iyi bakın:cat:

kardeşim ne zaman rahata ereceksiniz yaw. şu işleriniz bi bitsin ilk fırsatta görüşelim çok açtık arayı bu sefer. Özledim valla sohbetinizi. o taraftaki herkese selamlar

sen bana laf yetiştirecem diye attın 4-5 msj.Yok yok biz yaparız o işi,seni en fazla msj yazan adamı yapceezzzz seni:mrgreen: Tema cı hehheee

bakalım bende 1000 lere yaklaştım bakalım ne zaman 1000. mesajımı yazacağım. evet bahisleri alalım Wallace 1000. mesajını hangi gün yazacak nereye yazacak kime yazacak ve ne yazacak. bu 4 soruya doğru cevap verene ramazandan sonra mükellef bir sofra benden.:cat::rendeer:
 
Son düzenleme:
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Gözden kaçtıgını umarak hala bekliyorum:cat:

Allah seni davul etsin diyorum ve listeye ekliyorum:)...

Da o taraflara gelmeme olayı var be adamım,artçı alırım ben ama yakında değilsin ki(olmadı başkası da olur bir sürü adam var bende biri olsa başkası alır seni ama torbalı tarafından geçmeme olayı var:silent:).
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Bu akşamki buluşma da alel acele karar verdiğimiz ve rotamızın tam belli olmadığı pazar günkü gezimiz için pazar sabahı Balçova Kipa da buluşuyoruz.
Rota tam olarak belli değil,orada karar verecez.Seferihisar tarafları olabilir ama dediğim gibi belli değil,tam tersi bir şeyler de olabilir :)
Biraz yol yapacaz,denize girecez...
Tekerlerimiz nereye götürürse oraya gidecez...

Ahahaha, taklit kokusu alıyorum. Nerdesin APV41 :mrgreen:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
prometheus ekolünden misiniz? :p :cherry:

Bunu birinin diyeceğini biliyodum :p Valla gezi fikri benden çıkmadı,benim işim vardı hatta o yüzden düşünmedim öyle bir şey.Ama baktım bizim arkadaşlar yerinde duramıyacak,bende işlerimi ayarladım yarın ki gezi için.Konuşurken de bir yer belirlemedik,çıkarız kafamıza göre bakarız dedik.
Ankara MT de aynı olayı yaptı daha 1-2 hafta önce dedim hatta bende...
Biz kendimiz bir ekolüz,başka ekollere uymayız :p Sadece denk geldi diyelim :)

Bir ara umarım hep beraber yaparız böyle bir şey,heralde başlıkta şu olur "Kim vurduya giderken tekerleklerimizin götürdüğü yere doğru gidiyoruz" :)...

Alpim yorgun savaşcım geliyor sizin oraya,o sonbahar da narin bir gül gibidir ona iyi bakın,incitmeyin :p

Ahahaha, taklit kokusu alıyorum. Nerdesin APV41 :mrgreen:

Procan yukarda yazdım zaten :) Fikir benden çıkmadı.Fikiri çıkartan adamlar sizin yaptığınız geziden bi haber(ben söyledim hatta benzerini Ankara MT de yaptı diye).
Taklit MT İzmir de en son söylenecek sözdür heralde,bir çok MT grubunun ismi geçmezken bu grup sayısının akılda tutamayacağın kadar gezi yaptı :)
Biz kendimiz bir ekolüz,sadece denk geldi :p
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Procan yukarda yazdım zaten :) Fikir benden çıkmadı.Fikiri çıkartan adamlar sizin yaptığınız geziden bi haber(ben söyledim hatta benzerini Ankara MT de yaptı diye).
Taklit MT İzmir de en son söylenecek sözdür heralde,bir çok MT grubunun ismi geçmezken bu grup sayısının akılda tutamayacağın kadar gezi yaptı :)
Biz kendimiz bir ekolüz,sadece denk geldi :p

Hade ordan tırnak içinde gezi adı koyma fikri bile bizden araklama :cherry: Ben daa askere gitmeden önce o uygulamayı başlatmıştı Ankara MT :mrgreen: Sus konuştukça batıyon :p
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
867
Ben Yarin Gelİcem Forrap,,ama ÖĞleden Sonra..sabahtan Senİ Ararim..nereye GİttİĞİnİze Daİr Bİlgİ Alirim...

+1 Yaz Ama .
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Pro de get allasen :p Tırnaklarınızı mı arakladık şimdide yani :p
Foruma ilk gezi fotoğrafını biz koyduk,bir dahaki gezi fotoğrafı koyanlar bizi taklit etmiş oldular:p Ne bu şimdi :p İlk yazıyı Erhan yazı kimse foruma yazmasın,taklit olur :p


Tamam Mecit,benim numara değişti sende varmıydı o yav :silent: Neyse dur ben sana numarayı vereyim yine özelden ne olur ne olmaz...
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Pro de get allasen :p Tırnaklarınızı mı arakladık şimdide yani :p
Foruma ilk gezi fotoğrafını biz koyduk,bir dahaki gezi fotoğrafı koyanlar bizi taklit etmiş oldular:p Ne bu şimdi :p İlk yazıyı Erhan yazı kimse foruma yazmasın,taklit olur :p

Kıvırma şimdi her şey ortada :p Neyse biz başka yenilikler peşindeyiz zaten :bounce: :mrgreen:

Keyifli geziler dilerim hepinize. :rendeer: Bir ara da ortada bir yerlerde buluşsak iyi olacak :cat:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
bakalım bende 1000 lere yaklaştım bakalım ne zaman 1000. mesajımı yazacağım. evet bahisleri alalım Wallace 1000. mesajını hangi gün yazacak nereye yazacak kime yazacak ve ne yazacak. bu 4 soruya doğru cevap verene ramazandan sonra mükellef bir sofra benden.

wallace murat 1000 inci mesajını hafta içi bir günde topiğin birine topikten birine türkçe olarak yazacak ben bu olayı çözdüm mekanı aramaya başlayayım bakalım nerede yemek isteyeceğim ramazan sonrası olmasıda çok iyi B R R muhabbetide olur yandın sen hoca murat
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
42
Bu akşamki buluşma da alel acele karar verdiğimiz ve rotamızın tam belli olmadığı pazar günkü gezimiz için pazar sabahı Balçova Kipa da buluşuyoruz.
Rota tam olarak belli değil,orada karar verecez.Seferihisar tarafları olabilir ama dediğim gibi belli değil,tam tersi bir şeyler de olabilir :)
Biraz yol yapacaz,denize girecez...
Tekerlerimiz nereye götürürse oraya gidecez...
Sabah niyetli olmayan olursa kahvaltıyı birlikte yapacağız...

Buluşma : Balçova Kipa

Buluşma Saati : 09:30

Tekerlek Dönüş saati: 10:00

Güzergah : Belli Değil


(Denize girme ihtimalimiz olduğundan -ki büyük bir ihtimal bu- hazırlıklı gelin.)

Evimin karşısında toplanıyorsunuz yahu 09.20 de kalksam gelirim ama nazilli deyim ahh size bir katılamadım. İyi eğlenceler
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Allah seni davul etsin diyorum ve listeye ekliyorum:)...

Da o taraflara gelmeme olayı var be adamım,artçı alırım ben ama yakında değilsin ki(olmadı başkası da olur bir sürü adam var bende biri olsa başkası alır seni ama torbalı tarafından geçmeme olayı var:silent:).

Vala istersen alma kuala gibi sırtında giderdim ama akşam motorla gelirken sogukmuş hava,hasta hissetmeye başladım kendimi ::sogukalgınlığı:: (Aniden soğukyan havaya dikkat ona göre tedarikli olun !) Neyse gelemezsem size iyi eğlenceler.
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Aman dikkat zig,havalar cidden sakat...
Gece gece Bekirboy ve bir arkadaşıyla takıldık biraz.Dönüş yolunda havanın soğuduğunu hissetmek pek zor olmadı:)
Neyse...
6 saat sonra görüşürüz MT İzmir:)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst