Rota tam olarak belli değil,orada karar verecez.Seferihisar tarafları olabilir ama dediğim gibi belli değil,tam tersi bir şeyler de olabilir![]()
)
prometheus ekolünden misiniz?:cherry:
bu nasıl bir benzetmedir Forrap acaip güldüm. Ap yorgun savaşcı ha, narin gül ha süper. neyse pazar görüşürüzAlpim yorgun savaşcım geliyor sizin oraya,o sonbahar da narin bir gül gibidir ona iyi bakın,incitmeyin![]()
ben bahislei açmak istiyorum."Murat abiyi yarın uyandırabilecekmiyim?" bahsi...
bire "baş!!!" veriyorum:mrgreen:,
abi rica ediyorum telefonunu sessize alma,saat da kurulabilir ama lütfen telefonunun şarjı olsun ve sessizde olmasın lütfeeeeen.r:
r::mrgreen:
![]()
arkadaşlar sevgili dostlar size iyi eğlenceler malum iş biz çalışıyoruz kendinize iyi bakın:cat:
sen bana laf yetiştirecem diye attın 4-5 msj.Yok yok biz yaparız o işi,seni en fazla msj yazan adamı yapceezzzz seni:mrgreen: Tema cı hehheee
Gözden kaçtıgını umarak hala bekliyorum:cat:Biri beni artçı alırsa bende gelirim
Gözden kaçtıgını umarak hala bekliyorum:cat:
Bu akşamki buluşma da alel acele karar verdiğimiz ve rotamızın tam belli olmadığı pazar günkü gezimiz için pazar sabahı Balçova Kipa da buluşuyoruz.
Rota tam olarak belli değil,orada karar verecez.Seferihisar tarafları olabilir ama dediğim gibi belli değil,tam tersi bir şeyler de olabilir![]()
Biraz yol yapacaz,denize girecez...
Tekerlerimiz nereye götürürse oraya gidecez...
prometheus ekolünden misiniz?:cherry:
Bunu birinin diyeceğini biliyodumValla gezi fikri benden çıkmadı,benim işim vardı hatta o yüzden düşünmedim öyle bir şey.Ama baktım bizim arkadaşlar yerinde duramıyacak,bende işlerimi ayarladım yarın ki gezi için.Konuşurken de bir yer belirlemedik,çıkarız kafamıza göre bakarız dedik.
Ankara MT de aynı olayı yaptı daha 1-2 hafta önce dedim hatta bende...
Biz kendimiz bir ekolüz,başka ekollere uymayızSadece denk geldi diyelim
Bir ara umarım hep beraber yaparız böyle bir şey,heralde başlıkta şu olur "Kim vurduya giderken tekerleklerimizin götürdüğü yere doğru gidiyoruz"...
Alpim yorgun savaşcım geliyor sizin oraya,o sonbahar da narin bir gül gibidir ona iyi bakın,incitmeyin![]()
Ahahaha, taklit kokusu alıyorum. Nerdesin APV41 :mrgreen:
Procan yukarda yazdım zatenFikir benden çıkmadı.Fikiri çıkartan adamlar sizin yaptığınız geziden bi haber(ben söyledim hatta benzerini Ankara MT de yaptı diye).
Taklit MT İzmir de en son söylenecek sözdür heralde,bir çok MT grubunun ismi geçmezken bu grup sayısının akılda tutamayacağın kadar gezi yaptı
Biz kendimiz bir ekolüz,sadece denk geldi![]()
Pro de get allasenTırnaklarınızı mı arakladık şimdide yani
![]()
Foruma ilk gezi fotoğrafını biz koyduk,bir dahaki gezi fotoğrafı koyanlar bizi taklit etmiş oldularNe bu şimdi
İlk yazıyı Erhan yazı kimse foruma yazmasın,taklit olur
![]()
Bu akşamki buluşma da alel acele karar verdiğimiz ve rotamızın tam belli olmadığı pazar günkü gezimiz için pazar sabahı Balçova Kipa da buluşuyoruz.
Rota tam olarak belli değil,orada karar verecez.Seferihisar tarafları olabilir ama dediğim gibi belli değil,tam tersi bir şeyler de olabilir![]()
Biraz yol yapacaz,denize girecez...
Tekerlerimiz nereye götürürse oraya gidecez...
Sabah niyetli olmayan olursa kahvaltıyı birlikte yapacağız...
Buluşma : Balçova Kipa
Buluşma Saati : 09:30
Tekerlek Dönüş saati: 10:00
Güzergah : Belli Değil
(Denize girme ihtimalimiz olduğundan -ki büyük bir ihtimal bu- hazırlıklı gelin.)
Allah seni davul etsin diyorum ve listeye ekliyorum...
Da o taraflara gelmeme olayı var be adamım,artçı alırım ben ama yakında değilsin ki(olmadı başkası da olur bir sürü adam var bende biri olsa başkası alır seni ama torbalı tarafından geçmeme olayı var:silent.