[İzmir MT] 16 Aralık Karaburun Balık tutma Fotoları

Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
kılavuzu çallı olanın sakla samanı gökalp yemesin ( sanırım böyle idi ) :p

Eldeki balıkları da suya döktü..Hadi döktün kendini suya ne atıyon... Resimleri koyamadılar..Sanırım buz kütlesi hala çözülmedi ikisininde.....:queen::queen::queen:
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çipura görmesek yedireceksin sende bize :mrgreen:mırmır o MIRMIR balıkçı sana satarken yemiş seni çipura diye :p

aslen ankaralı olduğu için kolay kandırmış olabilirler abimizi :p :cherry:

cennet izmir :)
 
Katılım
22 Kas 2007
Mesajlar
238
ne güzel gezi....

ya Karaburun' da ne çok balık var....
Antalya' da yarısı kadar olsa..
hayatımın yarısını..olta ile deniz kenarında geçiririm
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
Sen onun sudan çıkış anını görsen gülmekten ölürdün..... Zaten biraz önce ölmüştük gülmekten.. Çallı denize düştü yaaa.a....:queen::queen::queen:

Tam çekerken mesina koptu.... Çallıyı resmen tekrar denize attık balığı yakalattık...:queen::queen::queen::queen::queen:

Bidaha gelmez bizle balığa.....:queen::queen::queen:

Neee haftaya balığamı gidiyoruzzzz :queen:

Bak sen.... Sahibini dinler o.....:queen::queen::queen:anladı sen....:cat:

Ötekide gökalp..Bak bakalım koyuyorlarmı koymuyorlar mı?...:silent::cat:

Dinlerim tabi abi :cat:

Gökalp çayağacı nerdesiniz la.... Koysanıza resimleri...... Beni yalancı çıkaracaksınız haa...:pr:

Yok abi estağfirullah.Olurmu öyle şey :)

Adamlar resim koyacaklardı hala yoklar ortalarda....

Gidelim senle.... :cat::cat::cat: Valla yalancı çıktık iyimi herkese.....:pr::pr:

Abi telekomun gazabına uğradım :pale:

kılavuzu çallı olanın sakla samanı gökalp yemesin ( sanırım böyle idi ) :p

Çallı'yla yatan şaşı kalkar değilmiydi o :silent:

Eldeki balıkları da suya döktü..Hadi döktün kendini suya ne atıyon... Resimleri koyamadılar..Sanırım buz kütlesi hala çözülmedi ikisininde.....:queen::queen::queen:

Abi ben yüzmeyi çok severim.Aralıkmış ocakmış dinlemem girerim denize :cherry:

Arkadaşlar telekomun gazabına uğradım ve internetim bugün geldi.Bunlarda bendeki resimler



Bakarmısınız gökkuşağının güzelliğine.Doğayla içiçe olmanın tadı bambaşka doğrusu :wiinkk:



Buda bizim otlakçı oluyor :farao:



Bütüngün başımızı bekledi yaramaz :p



Derya kuzusu bunlarrr :mrgreen:



Hani bir tane mi balık tuttunuz diyenler varya.Bunlardan bayağı tuttuk ama en büyük balık ön plana çıktı tabiki.Neyse bendede bu kadar resim var.Zevkten fotoğraf çekmeyi unutmuşuz birazcık :)
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
eline sağlık çallı ıslandığına değmiş :mrgreen:ama bu zuzuları ıslatmak lazım şimdi kolay ölmez bunlar roka ister, kavun ister,beyaz peynir ister :p daha bir şey vardıda yaşlılıktan hatırlayamadım :queen:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
TEKİRDAĞ tarafının sütünde GAZ yokmuş 1 kg içsen bozmazmış :p
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
abi bizim topiclerde geyik tükendi birazda sizinkilere sarksam sakıncası olurmu:cherry:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
Bişeyede asılma yaa bişeyede asılma.. Ne bıkmaz usanmaz adamsın sen? Asıl asıl nereye kadar be yaw:queen::queen::queen:

asılcam işte asılcammm ama bi sana asılmicam, çatlaaa:queen:

Oraya yazdım zaten..Gidince görürsün.... İlgilenicekler senle artık....:queen::queen::queen:

aib bak görüyosun, beni zorla konuşturuyolar ben napim:p
bu arada sabah tuncere ii iş çıkardım, bayramlık ağzını açar artık:queen:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
asılcam işte asılcammm ama bi sana asılmicam, çatlaaa:queen:



aib bak görüyosun, beni zorla konuşturuyolar ben napim:p
bu arada sabah tuncere ii iş çıkardım, bayramlık ağzını açar artık:queen:

Asılma zaati bana.. Hayranlarım kıskanıyo :p
Hem biz fazla samimi olmayalım gizli mesajla rahatsızlık bildiriyolar :cherry:
Meraba meraba, o kadarrr:queen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst