- Katılım
- 10 Tem 2006
- Mesajlar
- 20,993
- Motosikleti
- Forza250-cygnusL
- Konu Yazar
- #41
alper abi sen motosikletini nereye yıkattıysan bir daha yıkatma oraya abi ne bu yaaa... tatlı su motorcusu oldun çıktınnn.... almışsın altına kartalı hiç inesin gelmiyor valla sonra kızıyorsun tatlısu motorcusu deyince...
bende bugün inciraltına gittim oradanda dolaşarak eve geri döndümmm...
Şu resme bir bak.......
[URL=http://imageshack.us]
[/URL]Bu motor sence ne olabilir?..... Şimdi böyle detaylı yıkanmış ben onu suya sokucam haaa.....:queen::queen::queen::queen:
Şaka yapıyon dimi?....:bounce::bounce: