[İzmir MT] 16 Aralık Karaburun Balık tutma Fotoları

Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
alper abi sen motosikletini nereye yıkattıysan bir daha yıkatma oraya abi ne bu yaaa... tatlı su motorcusu oldun çıktınnn.... almışsın altına kartalı hiç inesin gelmiyor valla sonra kızıyorsun tatlısu motorcusu deyince...

bende bugün inciraltına gittim oradanda dolaşarak eve geri döndümmm...

Şu resme bir bak.......

[URL=http://imageshack.us][/URL]

Bu motor sence ne olabilir?..... Şimdi böyle detaylı yıkanmış ben onu suya sokucam haaa.....:queen::queen::queen::queen:

Şaka yapıyon dimi?....:bounce::bounce:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
yazık ne hale gelmiş motor acımadınmı hiç ya ÜZÜLDÜM şimdi bak nasıl kıydın ona öyle :p
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
yazık ne hale gelmiş motor acımadınmı hiç ya ÜZÜLDÜM şimdi bak nasıl kıydın ona öyle :p

Temizlenirken hiç acımam bilirsin........ :cat::cat::wiinkk:
Her yerini yıkarım..Koltuk altına kadar temizlerim......:cat::cat:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Konuyu Toplam 6 üye okuyor. (5 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
alp_tunay+, sezy(gklp), arslanfb, APV41+, ayhism

Amanda aman kimler gelmiş..... Bir kaçak daha...Neymiş uykusu varmış.....

ne güzel allah muhabbetiniz artırsın

Sağolasın Deniz cim... Darısı başınıza... Sizleri de görmek isteriz gezilerde....:cat::cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
vay vay süper gezi olmus ortam süper manzaralar harika... Allah bozmasın Aynen devam...
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Gökalp çayağacı nerdesiniz la.... Koysanıza resimleri...... Beni yalancı çıkaracaksınız haa...:pr:
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
elinize sağlık alp,karagöz güzelmiş.şöyle on tane falan tutsaydınız resimdeki gibi,yanınada ikişer bira açtınızmı keyfinize diyecek olmazdı:rendeer:
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
resimler nerde yaaaa? balıklar kokusacak kac gundur bekliyoruz... bayatliyacak artik... yoksa yalandan mi gezdiniz...:mrgreen:
 
Katılım
28 Tem 2007
Mesajlar
714
Şu resme bir bak.......

[URL=http://imageshack.us][/URL]

Bu motor sence ne olabilir?..... Şimdi böyle detaylı yıkanmış ben onu suya sokucam haaa.....:queen::queen::queen::queen:

Şaka yapıyon dimi?....:bounce::bounce:

abi aynı şekilde bende yıkattım motoru ama 14 aralık GÖRÜNTÜLÜ cafeye geldikkk....

biz en iyisi seni kızdıralımda kartalın kontağını 8 ay açmaaa....:queen::queen::queen:
 
Katılım
14 Şub 2007
Mesajlar
41
alp ve yanındagelen onu yalnız bırakmayan canım kardeşlerim elinize sağlık çok eğlenmişiniz keşke bir telefonla alp arasaydı bende gelirdim ama demekki o telefona yakın değildi alp bey neyse demmekki hemşeri ayağı iyi değil nasıl olsa bunun acısı çıkar
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
alp ve yanındagelen onu yalnız bırakmayan canım kardeşlerim elinize sağlık çok eğlenmişiniz keşke bir telefonla alp arasaydı bende gelirdim ama demekki o telefona yakın değildi alp bey neyse demmekki hemşeri ayağı iyi değil nasıl olsa bunun acısı çıkar

Ya kardeşim benim....:rendeer::rendeer: topiclerdede yazdım o kadar...Hem ne zaman çalışıp çalışmadığın belli diil.... Geleceğini bilsem aramam mı yaaa....:pr::pr:
 
Katılım
14 Şub 2007
Mesajlar
41
valla bilmem telefon elinin altında varsa nöbetim gelemem derim kardeş o kadar zormu biliyorum istiyerek yapmadın
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
hadi bir gelme bak neler yapacağız sana :mrgreen:üstelik motorla geleceksin :cat:benim bildiğim kadarıyla sen tatlı su motorcusu değilsin ( lpg ) :queen:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
bayram sonuna doğru yapalım bir fenalık başbaşa gidelim balığa :p ( geride kalanlar bizi yesin ) :wiinkk:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
bayram sonuna doğru yapalım bir fenalık başbaşa gidelim balığa :p ( geride kalanlar bizi yesin ) :wiinkk:

Adamlar resim koyacaklardı hala yoklar ortalarda....

Gidelim senle.... :cat::cat::cat: Valla yalancı çıktık iyimi herkese.....:pr::pr:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
kılavuzu çallı olanın sakla samanı gökalp yemesin ( sanırım böyle idi ) :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst