[İzmir MT]14 Eylül Cuma Tayfa Balıktayız

Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Fotoğraflar için teşekkürler MrCool :) Erken gelip erken gitsende,kalbimizdeki yerin sabit,daima bizimle...
Az kalabilsen de o şartlarda gelebildiğin için teşekkürler,ayaklarına sağlık:cat:
 
Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
421
Murat deri kovboy şapkasıyla kıraçın gençlik halini anımsattın bana(sana da artık Ayşe Şule Bilgiç tarzında bi yenge lazım gari) yaa nasıl bir karizma var sende ayrıca fotoğraflara baktıktan sonra şu soru çınladı kulaklarımda benim neden pembe bir tşort'üm yok hep bu soruyu soruyorum artık:)
Böcek sen artık saçlarını toplayabiliyormusun yaa :)Ayrıca yanındaki arkadaşı gözüm bi yerden ısırıyor ama du bakalım hatırlıcam ...
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
bi kare varki fotoya giren kimseyi tanımıyorum :silent:
baya bi yeni üye arkadaşımız var galiba , eski çamlarda bardak oldu galiba :mrgreen:
bi wallace bi forrap kaldı hehe
cengiz abimi saymıyorum :p çok genç daha o

sercan'ım seni yeniden grup içinde izmirde görmek çok güzel bi ali'miz eksik :pale:
ayrıca şu cuma akşamı ekstra bi buluşma vardı üçlü ayrıntıları istiyorum forrap biliyor :p
eski marlboro reklamlarındaki jön kovboy gibi olmuşsun sende wallace'm murat'ım
dostları fotolarda dahi olsa görmek çok güzel çekeninde artistik poz vereninde heryerine sağlık :cherry:
ilk fırsatta görüşmek dileği ile...:wiinkk:
 
Katılım
2 Ağu 2007
Mesajlar
1,378
ellerınıze sağlık deklansore(yalnıs yazdım kesın) basan parmaınıza sağlık reısmler cok guzel olmus her zamankı gıbı super otesı bı bulusmaydı eylemlerımız devam edıcek..
 
Katılım
22 May 2003
Mesajlar
654
Ben demiştim resimlerde ben etkisiz elemanım diye.....

Fotojenik olamıyorum fazla doğalım işte ;

(Herşey için çok teşekkurler dostlar ,nice güzel toplantılarımıza)
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Öğrencilerimden biri temanın sanırım yönetim kurulunda ben ondan biraz bilgi aldım sizlerle paylaşayım

TEMA için ağaç dikelim gibi bir fikri olanlar için TEMA'nın bayındırda ağaç diktiği bir arazi var ve eğer gidip ağaç dikelim desek bile TEMA'nın orman idaresi ile bir anlaşması var imiş onlar dikiyorlar...

Sokemon Forrap bu konuda yaptığı çalışmalarda bizlerle benzer şeyleri paylaştı. Bir fidan bedeli 2.5YTL imiş bunu da belirtti ve biz bağış yaparak sadece fidan dikilmesine vesile olabiliyoruz. ama en az 1000 yada 2000 fidanlık toplu bir bağış yaparsak adımıza bir fidanlığımız olabiliyormuş. Toplantının devamında bunlar konuşuldu. şu an için gerekli girişimler başlatıldı sponsor vs bulup belki bir fidanlık için gerekli parayı toplayabiliriz.

Wallace,o konu zaten kesin ve açık bir şekilde konuşulacak.Bu ilk defa olmuyor,işin cılkını çıkartmamak lazım.Detaylardan tabi ki burada bahsetmeyeceğim ama o konuda gerekeni yapacağız birlikte...
Fotolar için teşekkürler...:cat:


sokemon,anlattığın şeyleri bende buluşmada anlattım (Beyazgül dekinde).Aynı konular hakkında bilgilendirmeyi bu başvuru formlarını alırken bende aldım ve gruba anlattım,ama o zaman sanırım sen yoktun.
TEGV var bir de,onunla ilgili bilgiyide yakında ileteceğim herkese...

kesinlikle Forrap bu konu için görüşelim. Bu arada hem TEMA olsun hem de TEGV olsun yapmış olduğun çalışmalar ve bilgilendirmeler için teşekkkür ederim. Kutsal bilgi kaynağımız olma yolunda hızla ilerliyorsun.

Bende yakın zamanlarda hem Teorik ve pratik Sürüş eğitimi hemde ilkyardım konularında çalışmaya başladım. Detaylar netleşince sizlere bilgi vereceğim. Şu an için görüşmelerim sürüyor. Şu ramazan geçsin çok güzel etkinlikler planlıyorum sizlere

Murat deri kovboy şapkasıyla kıraçın gençlik halini anımsattın bana(sana da artık Ayşe Şule Bilgiç tarzında bi yenge lazım gari) yaa nasıl bir karizma var sende ayrıca fotoğraflara baktıktan sonra şu soru çınladı kulaklarımda benim neden pembe bir tşort'üm yok hep bu soruyu soruyorum artık:)

hehehe eywallah kardeşim karizma böyle birşey işte.:queen::queen: keşke gelebilseydiniz sizde. Bu arada ayşe sule bilgiç olasa da allah motorundan bana nasip eder inşallah:rendeer::cat:

ayrıca şu cuma akşamı ekstra bi buluşma vardı üçlü ayrıntıları istiyorum forrap biliyor :p
eski marlboro reklamlarındaki jön kovboy gibi olmuşsun sende wallace'm murat'ım
dostları fotolarda dahi olsa görmek çok güzel çekeninde artistik poz vereninde heryerine sağlık :cherry:
ilk fırsatta görüşmek dileği ile...:wiinkk:
kardeşim ne üçlü buluşması ne detayı aaa ramazandayız olmaz:queen:. kardeşim özledim sizi kendinize iyi bakın.
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Ara 2006
Mesajlar
136
gerçekten dün akşamki buluşma için tüm arkadaşlara teşekkür ediyorum. bu arada kusuruma bakmayaın. sizlerle daha çok vakit geçirmek isterdim ama sabah erkenden işe gitmem gerektiği için erken kalktım. ee yolda uzak. birde sahura kalkma işi olunca mecbur kaldım. ama sizleri görmek ve aynı ortamda bulunmak güzeldi. bu arada benden sonra gezi konuşulmuş galiba ayrıntılar inş forumda vardır..
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
gerçekten dün akşamki buluşma için tüm arkadaşlara teşekkür ediyorum. bu arada kusuruma bakmayaın. sizlerle daha çok vakit geçirmek isterdim ama sabah erkenden işe gitmem gerektiği için erken kalktım. ee yolda uzak. birde sahura kalkma işi olunca mecbur kaldım. ama sizleri görmek ve aynı ortamda bulunmak güzeldi. bu arada benden sonra gezi konuşulmuş galiba ayrıntılar inş forumda vardır..

yurtdaş ne demek bizim bir kusurumuz olduysa affola. senle ve kardeşinle dün çok ilgilenemedik. bi dahaki sefere inşallah. ayağına yüreğine sağlık taa oralardan kalktın geldin başımız üstünde yerin var
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
yurtdas,ayağına,tekerlerine,yüreğine sağlık.Seninle ve kardeşinle tanıştığıma memnun oldum.
Gezi kararı verdik birden evet,duyurular bölümüne başlık açtım eve gelir gelmez.Orada detaylı bilgiyi bulabilirsin..


Bekliyoruz her zaman..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
902
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Fotoğraflar için teşekkürler MrCool :) Erken gelip erken gitsende,kalbimizdeki yerin sabit,daima bizimle...
Az kalabilsen de o şartlarda gelebildiğin için teşekkürler,ayaklarına sağlık:cat:

Teşekkürler. :)
...........................25
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
güzel bi buluşmaydı düzenleyen arkadaşlara teşekkürler.

ama sığamadık mekana birazımız içerideydi birazımız dışarıdaydı, çıkışsa ayrı bi muamma oldu vedalaşamadık bile. olsun kısmetse yarın yine toplaşıyomuşuz :)

bu organizasyon sayesinde İzmir"in kıbrıs şehitleri caddesi gibi mutena ve müstesna bi mekanını daha öğrendim. bundan sonra saat 19:00- 03:00 saatleri arasında beni oralardan toplayın lütfen :) :) :)
 
Katılım
30 Eki 2005
Mesajlar
1,050
Biraz rahatsızlandığımdan, giderken kimseyle pek vedalaşamadım. Kusura bakmayın arkadaşlar.:rendeer:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
APV41, BHTYR_VFR gecenin bu saatinde yakalandın yine bahti bekliyoruz senide ilk toplantıya
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
1,946
güzel bi buluşmaydı düzenleyen arkadaşlara teşekkürler.

ama sığamadık mekana birazımız içerideydi birazımız dışarıdaydı, çıkışsa ayrı bi muamma oldu vedalaşamadık bile. olsun kısmetse yarın yine toplaşıyomuşuz :)

bu organizasyon sayesinde İzmir"in kıbrıs şehitleri caddesi gibi mutena ve müstesna bi mekanını daha öğrendim. bundan sonra saat 19:00- 03:00 saatleri arasında beni oralardan toplayın lütfen :) :) :)

bornova sokağına gir ve sağına soluna bak ama dikkat et gözün yanılabilir :queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
8 Ocak 2005
Mesajlar
1,029
güzel olmuş toplantı,verilmiş sözüm olmasa bende katılırdım,tüm dostlara sevgi ve selamlar :rendeer:
 
Katılım
11 Haz 2007
Mesajlar
165
Biraz rahatsızlandığımdan, giderken kimseyle pek vedalaşamadım. Kusura bakmayın arkadaşlar.:rendeer:

geçmiş olsun okram , nedir durum , iyimisin ???


wallace ,resimler için teşekkür , pek bi güzeliz yine :p

rots , saçlar uzadı biraz üstüne üstlük sarıya boyandı , gördüğünüzde şaşırmayın :cyclopsan

görüşmek üzere izmir mt , hoş ça kalın
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
Evet arkadaşlar güzel bir geceydi. katılan herkese teşekkür ederim.

Özellikle belirtmek istediğim bir nokta var. Toplantı gecelerinde gelipte toplantıya katılıp "hadi kalkın gidelim başka yere" muhabbeti yapan arkadaşlara sesleniyorum. Konuşulacak bir sürü konu varken sizin yüzünüzden muhabbet yarım kaldı. Tema işi de pazar gezisi de eksik konuşuldu. Şimdi bir kaç arkadaşımız pazar gezi linkini görmezse ne derler. Biz gittik arkamızdan gezi planı yapmışlar demezler mi? Burada kimse alınmasın lafım gidenlere değil gidelim fikrini ortaya atanadır. İnsanlar emek verip toplantı için mesai harcarlarken birisinin çıkıp hadi kaçalım demesi hiç hoş değil. (Sercanım çirkinçocuğum lafım kesinlikle sana değil sen biliyorsun aman sen üstüne alınma güzelim) Toplantıya ve katılan insanlara saygı gereği buna dikkat edilmesi gerekir.Bu konuyu daha sonra mutlaka gündeme alalım. Detayları yüzyüze konuşuruz.


sevgilerle

motosikletnetzmir200709gn7.jpg

wallaceın sitemini bu fotoğraf çok güzel anlatıyor, modumuzun giyim tarzı bile seyyar ofis olabilmek için seçilmiş kıyafetlerden oluşuyor, o kocaman ceplerinde organizasyonlar sebebi ile taşıdığı yükler dolu, gidenlerin arkasından bakarken görünen cebinde beyazgül buluşmasndan beri yanında gezdirdiği tema üyeliği kayıt formları vardı............
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
1,055
şöölee bi fotoğraflara baktımmda sankkiii biyerlerde uglychild ı gördümmm
ama eminn olmaadımm kızlar eksikti fotoğrafta:mrgreen:

yalnızzz sankiii karmacomayla duylmazzz birazz şişömanlamışş
wallace da zayıflamış gördümm
porsiyonları karıştırdılar sanırım:p
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
BEN DEDİM ONLARA YEMEYİN DİYE bak murata ekip tam değil diye manisada ki arkadaşlar çalışıyor şu saatte açtır yemek yememişlerdir diye kahrından yemedi 162 bardak çay içti hatta bir ara kulağından çay çıkacak sandım çok zayıfladı çok heba etti kendini
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst