- Katılım
- 16 Eyl 2007
- Mesajlar
- 10
Wallece ben böyle şey görmedim kardeşim sen ilk geldiğinde tut eve kadar bırak sonra bu motor diye tanıştır, inmesini binmesini öğret sonra seni tanımasın....Ahh ahhhh hatta ahhhhhh....
bak güzel insan hakkını yememek lazım tabi geçen seferki ilginden ötürü ama biz bu defa yüzünü görmedik ki bi gece uğradın yanımıza ondada bi hareketini görmedik bu arada tebrikler
bababa bunlar dillli böcekler birde papuçböceği cinsinden. papucus bocekus scootureous latincesi
kasklı olanlarıda görülüyormuş literatürde varlığından bahsediliyor. Napsak ki İzmir MT yi bi gün kapatıp komple ilaçlatsak mı? yoksa zehirli yem mi koysak? Böceğin motoruna naftalin de koyarız bak o etkili olabilir:queen::queen::queen::queen::cat::cat::cat:![]()
valla wallece'cım insanoğlu var olma savaşı verirken böcekler evrimini tamamlamış yan gelip yatmakla meşguldü bu nedendendir ki ilaç milaç hak getire boşa çaba olur
ha tabi bi de şöle bi durum var ki böcekten korkan böcek gibi olsun
seni bu kadar daralttığımızı bilseydim böceğimide alır çıkar giderdim hayatından ve tüm kalbimle nefret ederdim senden:queen:
böceğiz ama gururumuzdan ödün vermeyiz hehehehe
Son düzenleme:
