alp ten parayı ben ve holygun aldı başkasına kalmadı geç saatlere kalanlar alsancakta TOPLAŞTIK parayıda aldık şansınıza küsün siz![]()
bir sonraki bayrama 70 gün kaldı değilmi bu kez HACİZ yemeden kaçacağım canım çıktı bu bayram KAFESÇİ oldum virajı yok heyecanı yok
APV41 benim oğlan senin babayı çok sevdi bilesin a.
O nası sırıtma öyle.... Pişmiş kelle gibi....:queen::queen::queen::queen:
O nası sırıtma öyle.... Pişmiş kelle gibi....:queen::queen::queen::queen:
helal sana murat abı sonunda koydun resımlerı taktır ettım vallaha...