İzmir motosiklet tamircisi öneri(Cbr 250 için)

Katılım
27 Eki 2014
Mesajlar
85
Evet arkadaşlar geçenlerde talihsiz bi kaza yaşadım ve kafa grenajım iki yerinden çatladı.Orjinal parçasını temin edip işinin ehli bir şekilde yapıcak usta tavsiyesi arıyorum. Ss modeller için.Son çare yükselişe yaptırıcam tanıdık varmıdır?
 
Katılım
20 Eyl 2013
Mesajlar
2,767
Evet arkadaşlar geçenlerde talihsiz bi kaza yaşadım ve kafa grenajım iki yerinden çatladı.Orjinal parçasını temin edip işinin ehli bir şekilde yapıcak usta tavsiyesi arıyorum. Ss modeller için.Son çare yükselişe yaptırıcam tanıdık varmıdır?

Fotoğrafı var mı kırılan kısımların. Servis grenaj değiştirmelerine fazla işçilik yazıyor.
 
Katılım
17 Ara 2014
Mesajlar
767
Öncelikle geçmiş olsun.

Çiğli Ata sanayide benim de uzun süredir motosikletlerimi götürdüğüm Özgür Usta var. (Pıtır motor)

Arayıp bilgi alın derim. Tel: 0536 950 21 93
 
Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
372
Şuan için Benelli servisine bakan Aslan usta var İzmir'de geçmişte Yamaha Honda markalarına bakıyordu ne olduysa bıraktı sadece Benelliye başladı. Motordan gerçekten anlıyor ve müşterilerine karşı çok ılımlı yaklaşıyor.
 
Katılım
27 Eki 2014
Mesajlar
85
Şuan için Benelli servisine bakan Aslan usta var İzmir'de geçmişte Yamaha Honda markalarına bakıyordu ne olduysa bıraktı sadece Benelliye başladı. Motordan gerçekten anlıyor ve müşterilerine karşı çok ılımlı yaklaşıyor.

Ustanın yeri yurdu dükkanı nerededir? Biraz böyle bilgilendirici ve güven verici mesaj yazarsanız sevinirim arkadaşlar.Yoksa sırf seviyorum diye yerel işletme tavsiye etmeyin.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:57 ----------

Yahu sevdiğinizi değil ,motosiklet tamircinizi paylaşacaksınız.İhtiyacım var yardım edin lütfen
 
Katılım
5 Eyl 2014
Mesajlar
1,225
Bende gecen gun kafadan kaza yaptım hastaneye kaldırıldım polis ağır hasar vermıs perte cıkarıcam.
Git servise 250 lira o parça ama sıra var beklersin
 
Katılım
27 Eki 2014
Mesajlar
85
Bende gecen gun kafadan kaza yaptım hastaneye kaldırıldım polis ağır hasar vermıs perte cıkarıcam.
Git servise 250 lira o parça ama sıra var beklersin
Geçmiş olsun usta, 250 lira öyle olsa 200 de işçilik çokta pahalıya mal olmucak sanırım, en iyisi Yükseliş
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst