Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 20 Ocak 2006
- Mesajlar
- 71
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
harika bi gezi olmuş .. paylaşım ve emek için teşekkürler
yalnız hakkaten izmir , antalya , vs dışındakileri de düşünün bizleri mahvediyor böyle geziler
vallahi 2 aydır motoruma binemiyorum 4 gözle bekliyorum havaların düzelmesini düzelecek inşallah yakında
ciddi ciddi izmire taşınmayı düşünmeye başladım hep sizin yüzünüzden
yalnız hakkaten izmir , antalya , vs dışındakileri de düşünün bizleri mahvediyor böyle geziler
ciddi ciddi izmire taşınmayı düşünmeye başladım hep sizin yüzünüzden