Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 1 Eki 2005
- Mesajlar
- 418
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Evet arkadaşlar, işte size bugüne ait anlatım ve resimler. Bugün kımız içemedik ama şu karda sakladığımız içkiler öyle iyi geldiki, çam ağaçlarının altında süper bir doping aldık doğrusu 
Sabah bornova kipa bahçesinde buluştuk ve ilk buluşma anı çenebazlığından sonra biz erkek takımı olarak kipaya alışverişe girdik.



Lancolet35 (Sacit) arabayla geldiği için aldılarımızı taşımak sorun olmadı




İlk hedef yerimiz Kırgız Çiftliği idi ama oraya giden daracık yolun halini görünce fikrimiz değişti. Neyseki bizden önce redpepper arkadaşımız racingi ile o yola girme gafletinde bulundu çamura saplandı, biz onun halini görünce bu tecrübeyi yaşamaktan yırttık :queen: Onu bu çamur deryasından kurtaran kişi ise canandı, demekki yedikleri yarıyormuş :mrgreen:

Kırgız çiftliği hayal olunca biz de nasılolsa ağaçlık güzel bir yer buluruz umuduyla yolumuza devam ettik (aslında iyiki de öyle yaptığımızı daha sonra anlayacaz
)
Yolda yağmur çilemeye başlamıştı ve o kadar dik, yağmurlu ve ıssız bir yolda tek başına ve yüküyle bisikletle gitmeye çalışan turist kız dikkatimizi çekti. Bizle selamlaştıktan sonra gözden kayboldu ama açıkçası onun adına endişendik. :silent:

Sonunda tam bize göre bir yer yolumuza denk geldi. Yüksek ağaçların yukarıya tavan yaptığı, çimler üzerinde beyaz beyaz kar öbeklerinin olduğu, tam doğa ile içiçe harika bir yerdi doğrusu.. Egelim ise bu yer bana aittir giriş yok der gibi bu yerin tam ortasına ilk yerleşen kişi oldu








Kendilerine yurt bulunca sevinen göçebeler gibi şen şakrak sevinçli ilk muhabbetlerimizden sonra hemen mangalı yakmaya koyulduk, etrafta bol bol çıra olduğu için yakma sorunu yaşamadık.. İçkilerimize buzluk görevi gören kar, masa görevini gören ağaç kütükleri.. Sanki burası bizim için dekore edilmiş doğal tesisti :cat:




Önce etleri pişirdik, mangalın assolisti acılı sucuklar ise daha sonra gelecekti :wiinkk:



Canan yine iş başında tabi




Kokuyu alan aç kurtlar dağdan inip bizi basacaklar diye korkarken esas aç kurtların kendimiz olduğunu anladık. Resmen saldırdık sucuklara, mezelere :mrgreen: Neyseki gezilerimizde malzemeyi bol alıyoruz ve kimse aç kalmıyor.


Sacitin araba bir yandan da ortama müzik sağlıyordu

Özkan'da masasına (yani kütüğe) kurulmuş, rakının markası gibi arabadan da gelen müzikle ortamı fasıl olarak görmeye başlamıştı. Ama yakışır arkadaşımıza :bounce:



Her gezide olduğu gibi burada da nerden geldiği belli olmayan bir rehber köpek yanımıza geldi. Bu köpekler resmen bizim için gönderilmiş gibi her gezide ve bizden hiç korkmadan yanımıza geliyor büyük bir istikrarla :cherry: Tabi sonra da benim hayvansever şefkatli okşayışlrımdan bu da nasibini alacaktı :rendeer:


Redpepper içtiği rakı ve şalgamıyla sanki nirvana varmış gibiydi

Yağmur belirgince yağmaya başlamıştı ama bizim neşemize ve ortamımıza asla engel olamadı

Bize bu güzellikleri sunan doğaya saygımızdan dolayı yiyip içtikten sonra mekanı aynen bulduğumuz gibi tertemiz bıraktık...

İş
Sabah bornova kipa bahçesinde buluştuk ve ilk buluşma anı çenebazlığından sonra biz erkek takımı olarak kipaya alışverişe girdik.



Lancolet35 (Sacit) arabayla geldiği için aldılarımızı taşımak sorun olmadı




İlk hedef yerimiz Kırgız Çiftliği idi ama oraya giden daracık yolun halini görünce fikrimiz değişti. Neyseki bizden önce redpepper arkadaşımız racingi ile o yola girme gafletinde bulundu çamura saplandı, biz onun halini görünce bu tecrübeyi yaşamaktan yırttık :queen: Onu bu çamur deryasından kurtaran kişi ise canandı, demekki yedikleri yarıyormuş :mrgreen:

Kırgız çiftliği hayal olunca biz de nasılolsa ağaçlık güzel bir yer buluruz umuduyla yolumuza devam ettik (aslında iyiki de öyle yaptığımızı daha sonra anlayacaz
Yolda yağmur çilemeye başlamıştı ve o kadar dik, yağmurlu ve ıssız bir yolda tek başına ve yüküyle bisikletle gitmeye çalışan turist kız dikkatimizi çekti. Bizle selamlaştıktan sonra gözden kayboldu ama açıkçası onun adına endişendik. :silent:

Sonunda tam bize göre bir yer yolumuza denk geldi. Yüksek ağaçların yukarıya tavan yaptığı, çimler üzerinde beyaz beyaz kar öbeklerinin olduğu, tam doğa ile içiçe harika bir yerdi doğrusu.. Egelim ise bu yer bana aittir giriş yok der gibi bu yerin tam ortasına ilk yerleşen kişi oldu








Kendilerine yurt bulunca sevinen göçebeler gibi şen şakrak sevinçli ilk muhabbetlerimizden sonra hemen mangalı yakmaya koyulduk, etrafta bol bol çıra olduğu için yakma sorunu yaşamadık.. İçkilerimize buzluk görevi gören kar, masa görevini gören ağaç kütükleri.. Sanki burası bizim için dekore edilmiş doğal tesisti :cat:




Önce etleri pişirdik, mangalın assolisti acılı sucuklar ise daha sonra gelecekti :wiinkk:



Canan yine iş başında tabi




Kokuyu alan aç kurtlar dağdan inip bizi basacaklar diye korkarken esas aç kurtların kendimiz olduğunu anladık. Resmen saldırdık sucuklara, mezelere :mrgreen: Neyseki gezilerimizde malzemeyi bol alıyoruz ve kimse aç kalmıyor.


Sacitin araba bir yandan da ortama müzik sağlıyordu

Özkan'da masasına (yani kütüğe) kurulmuş, rakının markası gibi arabadan da gelen müzikle ortamı fasıl olarak görmeye başlamıştı. Ama yakışır arkadaşımıza :bounce:



Her gezide olduğu gibi burada da nerden geldiği belli olmayan bir rehber köpek yanımıza geldi. Bu köpekler resmen bizim için gönderilmiş gibi her gezide ve bizden hiç korkmadan yanımıza geliyor büyük bir istikrarla :cherry: Tabi sonra da benim hayvansever şefkatli okşayışlrımdan bu da nasibini alacaktı :rendeer:


Redpepper içtiği rakı ve şalgamıyla sanki nirvana varmış gibiydi

Yağmur belirgince yağmaya başlamıştı ama bizim neşemize ve ortamımıza asla engel olamadı

Bize bu güzellikleri sunan doğaya saygımızdan dolayı yiyip içtikten sonra mekanı aynen bulduğumuz gibi tertemiz bıraktık...

İş






