İzmir İl Temsilcisi
- Katılım
- 30 Eyl 2010
- Mesajlar
- 2,523
- Konu Yazar
- #21
Gezi çok güzel olmuş ellerinize sağlık ben bu tip videoları izlemeye bayılıyorum,
Fazer 6 benim eski motorum çok atik ve güçlüdür,
Sizin ki 98 Bg olan model miydi?
Tesekkur ederim sagolun.Bende seviyorum motorumu saticam ama satmaya kiyamiyorum bakalim kac sene daha binicez.
Sorunuza gelirsek
Evet 98 bg olanindan
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:19 ----------
Bu kış aylarında, sıcak fotoğraflarınızla içimizi ısıttınız,güzel bir gezi olmuş, emeğine sağlık kardeşim, saygılar. . .
Tesekkurler mesut hocam
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:31 ----------
Güzel gezi, tekerinize sağlık :cat:
Teşekkürler :rendeer:
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:03 ----------
Tesekkurler hocamÇok güzel bir gezi tebrikler.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:01 ----------
güzel gezi tebrikler
Tesekkurler.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:31 ----------
Güzel bir gezi olmuş.Paylaşım için teşekkürler.
Tesekkur ederiz.