İZMİR - DENİZLİ ( PAMUKKALE ) Gezisi / Cem.

İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Gezi çok güzel olmuş ellerinize sağlık ben bu tip videoları izlemeye bayılıyorum,
Fazer 6 benim eski motorum çok atik ve güçlüdür,
Sizin ki 98 Bg olan model miydi?

Tesekkur ederim sagolun.Bende seviyorum motorumu saticam ama satmaya kiyamiyorum bakalim kac sene daha binicez. :)

Sorunuza gelirsek

Evet 98 bg olanindan

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:19 ----------

Bu kış aylarında, sıcak fotoğraflarınızla içimizi ısıttınız,güzel bir gezi olmuş, emeğine sağlık kardeşim, saygılar. . .

Tesekkurler mesut hocam :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:31 ----------

Güzel gezi, tekerinize sağlık :cat:


Teşekkürler :rendeer:

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:03 ----------

Çok güzel bir gezi tebrikler.
Tesekkurler hocam :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:01 ----------

güzel gezi tebrikler

Tesekkurler.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:31 ----------

Güzel bir gezi olmuş.Paylaşım için teşekkürler.

Tesekkur ederiz. :)
 
Katılım
1 Eki 2014
Mesajlar
229
keşke yola çıkmadan forumdan bi haber edeydiniz, burada sizi karşılar bir çay ısmarlardık. rehberlik ücreti de almazdık valaa bak :)
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
keşke yola çıkmadan forumdan bi haber edeydiniz, burada sizi karşılar bir çay ısmarlardık. rehberlik ücreti de almazdık valaa bak :)

Karşılamış kadar oldunuz çok teşekkür ederiz.. :)

Gece 00.00'da planlayıp sabah 7'de yola koyulduk aniden oldu aslında rotamız uşaktı bi anda degiştirdik eger 1 hafta öncesinden planlı bir gezi olsaydı Denizli Mt 'ye gelecegimizi yazar oradaki arkadaşlarla tanışmaktan memnun olurduk :)

Ayrıca denizli halkından çok şaşırılacak şekilde ilgi aldık girdigimiz her kalabalıkta mutlaka 3-5 motorcu çıkıp bizimle tanışıp yemek dahi ısmarlamak istediler :)

İzmire nazaran Denizlide motor sevdası daha bi kabarmış durumda bulduk.:cat:
 
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
370
Motosikleti
Pancar Motoru
Güzel gezi olmuş.

Bu arada küçük bir tavsiye: Motosikletinizi yahut diğer motorlu araçlarınızı tam da yangın musluğunun yanına park etmeyin.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst