İzmir İl Temsilcisi
- Katılım
- 30 Eyl 2010
- Mesajlar
- 2,523
- Konu Yazar
- #21
videoyu izledim kardeşim eline sağlık mükemmel olmuş:thumleft:
valla acemisiyim diyorsun ama süper bir video olmuş acemiliğin bu ise ustalığını düşünemiyorum :cherry:
merak ettiğim hangi programı kullandığın sanki bana hem gopro hem de movie maker kullanmışsın gibi geldi...:sunny:
video gayet net eğer movie maker kullandıysan nasıl bu netliği yakaladın yoksa 720x60 da mı çekim yaptın???
aslında çok daha net ama kendim mafettim güzelim videoyu
İlk go proda kesip biçtim oldugu kadar. Tabi gopro studio 'nun saçma sapan davrandıgı zamanlarda oldu biliyosun foto eklenmemesi kendi kendine kapanması açılmaması yaptıgım ve hazırladıgım sunumları görmemesi gibi. Bazı kesimleri go pro ile yaptım fakat go prodan direk youtube işlemedim.
Moviemakerda birleştirdim en son movie maker işledim ve ordan youtube gönderdim.
Kısacası 2 kere go pro studio'yada işlendi 1 ve 2 nci kısım biliyosun
3ncu kez movie makerda işlend. 4ncü kerede youtube işledi video bu hale geldi
Acemisiyim daha ögrenecez inş
Bu arada katkıların ve emegin için teşekkürler sayende çözdüm gopro studio programını