İZMİR-ÇANAKKALE GEZİSİ 1020 KM ( Cem .)

İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
videoyu izledim kardeşim eline sağlık mükemmel olmuş:thumleft:
valla acemisiyim diyorsun ama süper bir video olmuş acemiliğin bu ise ustalığını düşünemiyorum :cherry:

merak ettiğim hangi programı kullandığın sanki bana hem gopro hem de movie maker kullanmışsın gibi geldi...:sunny:
video gayet net eğer movie maker kullandıysan nasıl bu netliği yakaladın yoksa 720x60 da mı çekim yaptın???

aslında çok daha net ama kendim mafettim güzelim videoyu :)

İlk go proda kesip biçtim oldugu kadar. Tabi gopro studio 'nun saçma sapan davrandıgı zamanlarda oldu biliyosun foto eklenmemesi kendi kendine kapanması açılmaması yaptıgım ve hazırladıgım sunumları görmemesi gibi. Bazı kesimleri go pro ile yaptım fakat go prodan direk youtube işlemedim.

Moviemakerda birleştirdim en son movie maker işledim ve ordan youtube gönderdim.

Kısacası 2 kere go pro studio'yada işlendi 1 ve 2 nci kısım biliyosun:)

3ncu kez movie makerda işlend. 4ncü kerede youtube işledi video bu hale geldi :) orjınalini izledigim zaman youtubedeki video'ya acıyorum :)

Acemisiyim daha ögrenecez inş :)

Bu arada katkıların ve emegin için teşekkürler sayende çözdüm gopro studio programını :) Bu arada 1080 P çekim yaptım ama boyutu fazla olmasın diye 720p en yüksek çözünürlük verdim.
 
Katılım
3 May 2012
Mesajlar
1,162
yok yok acemi falan değilsin gayet güzel olmuş...
yakında youtubeden izlediimiz o kısa film tadında vidyolar gelecek senden :) ben o ışığı gördüm :cat:
movie makerden geçmesine rağmen fazla traşlanmamış ve gayet net.gopro studio için söylediğim herşeyi yaşamış olman üzücü :( ama öyle işte adamlar hiç sürüm yenilemiyor 2 senedir aynı salak program devam :farao:
boynuz kulağı geçer demişler daha ilk videodan bizleri solladın :thumleft:hadi bakalım devamını bekliyoruz :bestmt:
 
Katılım
2 May 2012
Mesajlar
290
vayy kardeşime bak :) gezi ve video kalitesi çok güzel, çok beğendim. speed_dream abim kadar pek anlamam ama bayağı başarılı olmuş. belli çok uğraşmışsın düzenlemeyle ama ortaya güzel bişi çıkmış tebrik ederim :cat:
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
329
Sezonun sakinliğinden dolayı tam da sevdiğim sakin yollar... Her ne kadar tehlikeli olsa da keyifli buluyorum.
Paylaşım için teşekkür ederim , emeğinize sağlık.
Nice keyifli videolarınızı paylaşmanız temennisiyle, kazasız sürüşler.
 
Katılım
17 Ara 2014
Mesajlar
767
Enfes, müzik kullanımı da harika, tebrik ederim.

Baharda inşallah ben de bi Çanakkale yapacağım.

Saygılarımla.
 
Katılım
15 Ara 2014
Mesajlar
1,570
Çanakkale gezini tebrik ederim. Bence insan dünyayı da dolaşsa, Çanakkale'ye gitmeden bir şeyler hep eksik kalacaktır... Hatırlattığın için teşekkürler ...
 
Katılım
13 Ağu 2013
Mesajlar
1,999
Motosikleti
Triumph Tiger 900GT
fotoğrafları gördüm, güzel gezi olmuş tekerine sağlık cemcim :) videoyu da eve gidince izlicem.
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
yok yok acemi falan değilsin gayet güzel olmuş...
yakında youtubeden izlediimiz o kısa film tadında vidyolar gelecek senden :) ben o ışığı gördüm :cat:
movie makerden geçmesine rağmen fazla traşlanmamış ve gayet net.gopro studio için söylediğim herşeyi yaşamış olman üzücü :( ama öyle işte adamlar hiç sürüm yenilemiyor 2 senedir aynı salak program devam :farao:
boynuz kulağı geçer demişler daha ilk videodan bizleri solladın :thumleft:hadi bakalım devamını bekliyoruz :bestmt:

Estafurllah :) Yeni açılar yeni konseptler arayış içersindeyim yerli ve yabancı gopro çekimlerini izliyorum umarım geliştiririz :)

Tabi bunlar içinde full aksesuar gerekiyor farklı açılarda görüntü elde etmek için bakalım sipariş verdim ne zaman gelecek :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:43 ----------

vayy kardeşime bak :) gezi ve video kalitesi çok güzel, çok beğendim. speed_dream abim kadar pek anlamam ama bayağı başarılı olmuş. belli çok uğraşmışsın düzenlemeyle ama ortaya güzel bişi çıkmış tebrik ederim :cat:

Sagolasın çok çok teşekkür ederim.:cat: Moto 23'den de güzel çalışmalar beklıyoruz :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:15 ----------

Sezonun sakinliğinden dolayı tam da sevdiğim sakin yollar... Her ne kadar tehlikeli olsa da keyifli buluyorum.
Paylaşım için teşekkür ederim , emeğinize sağlık.
Nice keyifli videolarınızı paylaşmanız temennisiyle, kazasız sürüşler.

Cok sagolun tesekkurler yazin kalabalik ve adim adim insan iken heryer kışin ortasinda gitmek cok daha keyifliydi.

Yazin dumduz gececegim yollarda kışin foto cekildim cunku heryer yesillik :)
 
Katılım
23 May 2011
Mesajlar
1,296
böyle kalitede bir motorum olsa
1020 km lik yolculuğu internette paylaşmam :bounce:
eşe dosta sessizce fısıldarım :)
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Enfes, müzik kullanımı da harika, tebrik ederim.

Baharda inşallah ben de bi Çanakkale yapacağım.

Saygılarımla.

Kesinlikle öneririm çanakkale her motorcucunun gitmesi gereken bir rota. Mutlaka gidin tadına doyamıyacak ve tekrar gitmek isteyeceksiniz :cat:

Yorumunuz için teşekkürler.
 
Katılım
29 Ağu 2013
Mesajlar
86
Cem eline sağlık. imrendim ne yalan söyleyeyim. evli ve çocuklu olunca bakıp bakıp iç geçiriyor insan.
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Çanakkale gezini tebrik ederim. Bence insan dünyayı da dolaşsa, Çanakkale'ye gitmeden bir şeyler hep eksik kalacaktır... Hatırlattığın için teşekkürler ...

Kesınlıkle katılıyorum Çanakkale gidilmesi gereken bi yer gezerken duygulanıyorsunuz.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:37 ----------

fotoğrafları gördüm, güzel gezi olmuş tekerine sağlık cemcim :) videoyu da eve gidince izlicem.

Sagolasın halil teşekkür ederim dostum :)
 
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
381
Gezi de video da gerçekten çok iyi olmuş cem dostum:)
Yoğunluktan gidemiyorum ne zamandır şehitler cenneti Çanakkale'ye,en sevdiğim rotalardan biridir,gezmiş kadar oldum emeğine sağlık..
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Çok güzel gezi tebrikler.

Sagolun hocam teşekkür ederim :cat:

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:31 ----------

böyle kalitede bir motorum olsa
1020 km lik yolculuğu internette paylaşmam :bounce:
eşe dosta sessizce fısıldarım :)

Estafurullah kardeşim allah sana daha iyilerini nasip etsin. :cat:

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:39 ----------

Cem eline sağlık. imrendim ne yalan söyleyeyim. evli ve çocuklu olunca bakıp bakıp iç geçiriyor insan.

Sagolun cok tesekkurler sizede nasip olur umarim uzun yol :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:49 ----------

Gezi de video da gerçekten çok iyi olmuş cem dostum:)
Yoğunluktan gidemiyorum ne zamandır şehitler cenneti Çanakkale'ye,en sevdiğim rotalardan biridir,gezmiş kadar oldum emeğine sağlık..

Teşekkür ederim dostum :cat: Bende fırsatını bulup küçük bi kaçamak yaptım birdakıne Eceabat adasına çadır kuracagım her zaman söylüyorum tadı damagımda kaldı :)
 
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
381
Teşekkür ederim dostum :cat: Bende fırsatını bulup küçük bi kaçamak yaptım birdakıne Eceabat adasına çadır kuracagım her zaman söylüyorum tadı damagımda kaldı :)

Yalnız şu 1020 km bana biraz şaibeli geldi:)
Sanki böyle eve yaklaşınca 990da falan kalcakmışta ''1000km lik gezi yaptim aga'' demek için son anda bi yolu uzatmalar,hani bi arka caddeden gitmeler falan gibi bi km olmuş:p
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Yolu kisaltyorum benzin masrafindan kurtulalim diye :)

Yok be abi 1000km gezi nedirki :) en yakin rotalar git gel 1000 tutuyor birdakine yuvarliyim 1020 ise 1100 1350 ise 1500 :) sen iste :mrgreen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:24 ----------

emeğinize sağlık kısa bir tur attık.

Teşşekürler :cat:
 
Katılım
14 Ara 2012
Mesajlar
1,522
Bünyemin imkan verdiği sürece izledim :)hareketli kamera görüntülerini maalesef izleyemiyorum,sonra şaftım kayıyor
Yalnız gezmenin avantajını doyasıya yaşamış gibisin :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst