- Katılım
- 21 Eyl 2005
- Mesajlar
- 2,603
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evet arkadaşlar sevgili izmir tayfası costantine emre izmirde şu an... baktı ki iyadei ziyaret yapmıyoruz bizim gideceğimiz yok ehhh habirede sallanıyoruz zaten nevrimiz döndü dur bir gidip bakayım demiş kankalarım napıyo :cherry: cumartesi akşamı toplantıda fikir olarak sunacağım zaten ama ben şimdiden söyliyeyim pazar günü AYVALIKTAYIZ.... costantine ( emre ) stella ( ebru ) APV41 ( cengiz ) benim bildiğim izmir tayfası ölüme gelir beeee kankalarıyla ayvalık neki şurası ( 115 km. ) YOL DETAYLARI
buluşma yeri.......... karşıyaka girişi alaybey tersanesi önü
buluşma saati......... 11.00
güzergah............... menemen-tire-aliağa-bergama-dikili-ayvalık
mola yerleri...........aliağa,dikili
çaylar şirketten
program........ ayvalık şeytan sofrası-cennet tepesi-ve cunda gezisi..( çıplak çengi ) :queen:
dönüş saati......17.30
EVET HADİ ELLERİ GÖRELİMM :queen:
******************************************
+ Bu Mesaj Moderator tarafindan düzenlenmiştir.
+ Foruma yazilacak konular ilgili bölümlere yazilmalidir. Yanlış bölüme açılan başliklar yöneticilerce ilgili bölüme taşınır... Tekrarı halinde SİLİNİR! Bu nedenle itiraz türü yazilarin da silinmesi, veya cevaplandirilmasi sorumlunun yetkisindedir.
+ Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.
+ Foruma üye olan herkes Forum Kurallarını kabul etmiş sayılır.
+ Şikâyetler için... [email protected]
®******************************************®
buluşma yeri.......... karşıyaka girişi alaybey tersanesi önü
buluşma saati......... 11.00
güzergah............... menemen-tire-aliağa-bergama-dikili-ayvalık
mola yerleri...........aliağa,dikili
çaylar şirketten
program........ ayvalık şeytan sofrası-cennet tepesi-ve cunda gezisi..( çıplak çengi ) :queen:
dönüş saati......17.30
EVET HADİ ELLERİ GÖRELİMM :queen:
******************************************
+ Bu Mesaj Moderator tarafindan düzenlenmiştir.
+ Foruma yazilacak konular ilgili bölümlere yazilmalidir. Yanlış bölüme açılan başliklar yöneticilerce ilgili bölüme taşınır... Tekrarı halinde SİLİNİR! Bu nedenle itiraz türü yazilarin da silinmesi, veya cevaplandirilmasi sorumlunun yetkisindedir.
+ Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.
+ Foruma üye olan herkes Forum Kurallarını kabul etmiş sayılır.
+ Şikâyetler için... [email protected]
®******************************************®