İzlerken tırsacağınız ve Keyif alacağınız bir video :D

SUN

Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
99
Kim olursa olsun bu tarz bir sürüş ile ss motor sürücülerine kötü örnek olmaktan başka bir şey değil.
Tamam verdiği haz hiçbirşeye değişilemez ama başkasının canına verdiği zararın vicdan azabı da hiçbir acıya değişilemez.

Yapmayın arkadaşlar. Size verilen hayatı, ailenizin ve arkadaşlarınızın size olan sevgisini bu kadar hiçe saymayın.
Yok ben bunları düşünmem sana ne benim hayatımdan diyorsanız. Eyvallah.
Ama unutmayın kaza yapacağınız arabadaki masum insanların ve daha ufacık bebeklerin vebaline girerseniz sonradan acısı çoooook büyük olur.

Buradaki hiç kimseyi şahsen tanımıyorum ve kimsenin şahsına bir lafım yok. Sadece içimizde ara sıra bizi gaza getiren şeytana bi s.git demeyi bilelim. :cat:
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
trafikte bu şekilde kullanması pek doğru olmamış.. izlerken bile gerildim..

Demek ki böyle yüksek cc li, yüksek sürate çıkan motosikletler bana göre değil anlamış oldum.
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,961
Motosikleti
Mondial Virago 50i
Sonra otomobil sürücüleri bize neden düşman diyoruz! Adrenalin için insanların hayatını tehlikeye atanlara prim vermemek gerek! :farao:
 

soa

Katılım
29 Haz 2011
Mesajlar
854
yollar piste benzemez çevreye dikkat edilmesi gereken 10larca faktör devreye girer ilk hatada bir yere duvar kağıdı olur...

bu video kasksız korumasız biri tarafından çekilip koyulsa koyanı çarmaha gerer yakmaya çalışırdınız. ama sözüm ona 'Pist' yarışçısı olunca bir alkışlar bir tebrikler yazık. Bizim amacımız sadece kask mı? kask olsun gerisi mühim değil 200 le makas atsın sorun yok...

zaten gerçekten SPORCU olsa bu video yu ne çeker ne koyardı. bundan böbürleneceğine utanırdı. Bir insan yürekten apaçi oldu mu kask olmuş olmamış fark etmiyor.
 
Katılım
10 Eyl 2014
Mesajlar
2
allah kaza bela vermesin inş ama pistlerde yarışıyor olmaz istanbul trafiğinde bu kadar süratli gidebiliriz demek değil en azından bu benim görüşüm bence hiç gerek yok zaten pist sürücü pistte istediği kadar adrenalin yaşatabilir kendine diye düşünüyorum insanlar pistte antreman sürüşlerinde bile ölümle sonuçlanan kazalar geçebiliyor ki pistin yol ve güvenlikli olduğunu sağdan soldan arabanın vs. örneğin videodaki 0:28 sanıye gibi birinin çıkmayacağını düşünüldüğünde pistin en azından nekadar guvenli olduğu düşünülmeli. türkiyede hele ki ist trafiğidne bu tarz sürüşleri sakıncalı buluyorum.
 
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
147
Bu kadar agresif yorumları anlayamadım. Altındaki makine Hayabusa. Ayrıca frenlemesi çok iyi.Belli ki çok tecrübeli bir arkadaş. Bu tarz video çekimlerinde kullanıcılar normalden daha agresif kullanırlar ve doğal olarakta risk alırlar. Zaten çokta riske girmemiş.Çünkü durabileceği mesafeye göre gazlamış.Yoksa Doblo'nun altında kalırdı. Her zaman böyle kullanmadığına eminim. Gaza gelmiş şov yapmış. Hakkını da vermiş. SS kullanıcılarına olan bu bakış açısını anlayamıyorum zaten. 4.ve 5. vitese takmayalım mı hiç.

Aniden şerit değiştiren arabalar trafikte malesef her zaman var. Zaten bu faktörü düşünüyorsanız Türkiye'de motor kullanmayın. SS zaten adrenalindir. Türkiye'de akıllı işide değildir. Böyle akan bir trafikte bu tarz kullanmak zorundayız. Hızı kastetmiyorum tab ki. Takip mesafesine kimse uymadığı için başka bir alternatif kalmıyor.
 
Katılım
4 Ocak 2014
Mesajlar
1,462
:farao:
hani arkadaş çok iyi biniyormuş yaa!.. neye? motora
hani arkadaş yarışçıymış yaa!.. nerde? pistte
hani arkadaş 1000cc ye biniyormuş yaa!.. neye?suzukiye
hani arkadaş hayal buysa imiş!.. ha neymiş? halilhayabusa imiş

kendinize örnek olarak Norick Abe'yi alın, ölürken lütfen başkasını götürmeyin. mümkünse parçalarınızı başkalarına toplatmayın.

gösteriş budalalığından başka şey değil yaptığınız...

gençlere ne güzel örnek oluyorsunuz, tebrik eder, başarılarınızın! devamını dilerim.

biniyormuş, hakkını veriyormuş. ahanda 2 gün oldu teker yapanı topladılar evinden..


not: Abe kimmidir? onu da siz bulun. isterseniz kopya vereyim: GP desem moto desem basar mı?

hadiyin aslanlar bu sitede aklı başında çok insan var size ekmek yok...

http://www.youtube.com/watch?v=xy-u9hT3wmM ah ne güzel! ölmüş
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Ağu 2014
Mesajlar
36
...Altındaki makine Hayabusa...
...çokta riske girmemiş...
...SS kullanıcılarına olan bu bakış açısını anlayamıyorum zaten. 4.ve 5. vitese takmayalım mı hiç...

Arkadaşım bu eski kasa ZX10 , hayabusa falan değil, ne biçim SS sürücüsüsün anlamadım? Nasıl kullanılıyormuş? Bir videonu atta izleyelim. Arkadaşlar bende ilk zamanlarımda tehlikeli kullanıyordum. Sonra zamanla , arkadaşlarımı kaybettikçe farkına vardım; hata yapıyormuşum. Aman diyim daha yaşanacak çok şey var. Riske girmeyin.
Arkadaş çok riskli , hızlı kullanıyor. Keşke pistte de böyle gitse de alkışlasak ..
 
Katılım
10 Şub 2014
Mesajlar
1,286
Norick Abe Yamaha marka bir scooter ile kaza yapıp ölmüştür, buradan çıkarıyoruz'ki scooter'e binmeyin :santa:

Bu tip videoların altında hep küçük cc motoru olanlarda bi böyle polisçilik oynama hevesi - kanun yargıcı olma niyeti oluyor hep, çekemiyoruz diyin imrenerek izleyin ve geçin :)

Adam zaten gazlıyorsa ölümü'de - sakat kalmayı'da - param parça olmayı'da göze alıyordur merak etmeyin, haa adamın görevi oysa - parasını alıyorsa seve seve toplayacak her türlü parçayı.

4 silindir makinanın üretim amacı sadece gazlamaktır başka hiç bir şey değil, kimisi bunun hakkını verir ömür boyu gazlar kimiside kaldıramaz bir yerde patlar.

Korkmayacaksın ölümden 80 yaşımda yatakta perişan - darma dağın - tuvaletimi tutamaz halde ölümü bekleyeceğime yollarda zevk alarak ölmeyi tercih ederim :wiinkk:

Son olarak yapılan iş tabi'ki yanlış ancak sürücü riski alıyorsa kalanlara oturup köfte ekmek yemek düşer :mrgreen:
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
Şimdi Bu VİDEO bir muhabirin Eline Geçse???

adamın herşeyi sistemde görünecek, IP NO VS,

hız sınırlarının çoook üstünde ne olacak peki ???
 
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
147
:farao:
hani arkadaş çok iyi biniyormuş yaa!.. neye? motora
hani arkadaş yarışçıymış yaa!.. nerde? pistte
hani arkadaş 1000cc ye biniyormuş yaa!.. neye?suzukiye
hani arkadaş hayal buysa imiş!.. ha neymiş? halilhayabusa imiş

kendinize örnek olarak Norick Abe'yi alın, ölürken lütfen başkasını götürmeyin. mümkünse parçalarınızı başkalarına toplatmayın.

gösteriş budalalığından başka şey değil yaptığınız...

gençlere ne güzel örnek oluyorsunuz, tebrik eder, başarılarınızın! devamını dilerim.

biniyormuş, hakkını veriyormuş. ahanda 2 gün oldu teker yapanı topladılar evinden..


not: Abe kimmidir? onu da siz bulun. isterseniz kopya vereyim: GP desem moto desem basar mı?

hadiyin aslanlar bu sitede aklı başında çok insan var size ekmek yok...

http://www.youtube.com/watch?v=xy-u9hT3wmM ah ne güzel! ölmüş

Hayabusa 1300 cc'dir.Bu yüzden kullanmak herkesin harcı değildir.Akıllı işi de değildir.Motosiklet kazalarından Türkiye'de bir çok kişi hayatını kaybediyor.Rahmetlinin arkasından "topladılar" şeklinde konuşman hoş değil.Ayrıca konuşma tarzın da hoş değil!!!
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
2,954
Norick Abe Yamaha marka bir scooter ile kaza yapıp ölmüştür, buradan çıkarıyoruz'ki scooter'e binmeyin :santa:

Bu tip videoların altında hep küçük cc motoru olanlarda bi böyle polisçilik oynama hevesi - kanun yargıcı olma niyeti oluyor hep, çekemiyoruz diyin imrenerek izleyin ve geçin :)

Adam zaten gazlıyorsa ölümü'de - sakat kalmayı'da - param parça olmayı'da göze alıyordur merak etmeyin, haa adamın görevi oysa - parasını alıyorsa seve seve toplayacak her türlü parçayı.

4 silindir makinanın üretim amacı sadece gazlamaktır başka hiç bir şey değil, kimisi bunun hakkını verir ömür boyu gazlar kimiside kaldıramaz bir yerde patlar.

Korkmayacaksın ölümden 80 yaşımda yatakta perişan - darma dağın - tuvaletimi tutamaz halde ölümü bekleyeceğime yollarda zevk alarak ölmeyi tercih ederim :wiinkk:

Son olarak yapılan iş tabi'ki yanlış ancak sürücü riski alıyorsa kalanlara oturup köfte ekmek yemek düşer :mrgreen:

İnsanda düşünme yetisi fazla gelişmeyince böyle yorumlar çıkıyor tabi ortaya.
Ben GV 250 de kullandım, 750'lik Shadow da kullandım, 1000'lik V-Strom da kullandım.
Hadi GV ve shadow bu hareketlere gelmez evet ama 1000cc 100 beygirlik bir V-Strom'la ben de böyle apaçilikler yapabilirdim. Belki bir ömür kullanabilirdim o motoru, belki de bir yere patlardım. İkisi de olmadan sattım motoru ve eski motorumu geri aldım.

Şimdi gelelim diğer söylediklerine.
Gidip duvara patlasam kimsenin zerre umrumda olmazdı. Dediğin gibi oturur köfte ekmek yer izlerdi herkes.
Ama bu hareketler trafikte yapılınca işin rengi değişiyor.
Gidip bir arabanın altına girer de ölürsem araba sürücüsünün başı yanardı. Araba sürücüsünün ailesinin başı yanardı.

Nasıl mı? Onu da izah edeyim sana.
Bir tanıdığım servisle iş yerine giderken, arkadan makas ata ata bir araba geliyor. Makas atıp servisin önüne geçmek istediği anda arabanın kıçı servis minibüsünün burnuna çarpıyor. Servis yolun ortasında spin atmaya başlıyor. 17 kişinin ölümüne sebep olabilecek bir hataya neden oluyor yani. Neyse ki servisteki kimseye bir şey olmmuyor şans eseri. Ancak makas atan araba taklalar atarak elektrik direğine çarpıyor. Arabanın sürücüsü ölüyor ve yanında oturan 17 yaşındaki oğlu da ağır yaralanıyor.

Fakat olay bununla bitmiyor. Yani makas atan o ayı ölmekle kalmıyor. Servis aracı da ölümlü kazaya karıştığı için, şoförü gözaltına alınıyor. Gözaltına alınması sebebiyle de, tek gelir kaynağı servis şoförlüğü olan, evine buradan kazandıdığı parayla ekmek götüren, çocuklarını bu parayla okutan adam işten atılıyor.

Gene anlamadıysan git köfte ekmek ye
 
Katılım
17 Haz 2011
Mesajlar
78
Video sahibi arkadaş Türkiye Şampiyonası 1000 cc B klasmanında yarışıyor. Hatta Ramazan Bayramı sonrası İzmir'deki yarışta gidip izlemiştim. Durumu anlamanız için gördüklerimi anlatacağım, polemiğe girmek istemiyorum. Halil denilen arkadaş kendi klasmanındaki yarışta birinci tarafından tur bindirilerek geçildi ve sıralamalara bakarsanız da bir iddiası olmadığını göreceksiniz. Yani öyle kayda değer bir yarışçı değil. Ha sporcudur, profesyoneldir, benden ve çoğu kişiden iyi motosiklet kullanıyordur, eyvallah der saygı duyarım.
Ama şöyle de bir durum var; kendi klasmanında bu arkadaşa tur bindiren adama, TMF GP yarışında aynı gün Toprak Razgatlıoğlu gözümün önünde iki tur bindirdi. Hem de 1000 cc'lik modifiyeli motorlara, fabrika çıkışı 600'lük makineyle. Yani videodaki arkadaşla kıyaslanamaz bile... Ama Toprak'ın normal hayatta kullandığı motor basit bir Mondial ve trafikte insan gibi kurallar dahilinde kullanıyor. Yani dediğiniz gibi adrenalindir, SS kullanmak cesaret ister vs gibi durum yok. Ama videodaki arkadaş pistte yapamadıklarını, trafikte rakipleri olmadan yapmaya çalışarak egosunu tatmin etmeye çalışıyor, insanları tehlikeye atacak biçimde trafikte her türlü araç kullanan kişiler gibi.
Eğer gerçekten cesaretiniz ve yeteneğiniz varsa buyurun piste. Emin olun normal yolda girmediğiniz hızlarla viraja gireceksiniz ve rakipleriniz yoldaki arabaların yapamadığı şekilde çizginizi kapatacak. Ayrıca bununla birlikte, işin hakkını verenlerle birlikteyken geçilmeyi ve gerçekten ne kadar yetenekli olduğunuz gerçeğini hazmedemeyebilirsiniz.
Ölme konusunda da rahat olun pistte de ölebilirsiniz istedikten sonra.

Saygılar,
İki teker üstünde uzun bir yaşam diliyorum,
Timuçin.
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Ocak 2014
Mesajlar
1,462
Norick Abe Yamaha marka bir scooter ile kaza yapıp ölmüştür, buradan çıkarıyoruz'ki scooter'e binmeyin :santa:

Bu tip videoların altında hep küçük cc motoru olanlarda bi böyle polisçilik oynama hevesi - kanun yargıcı olma niyeti oluyor hep, çekemiyoruz diyin imrenerek izleyin ve geçin :)

Adam zaten gazlıyorsa ölümü'de - sakat kalmayı'da - param parça olmayı'da göze alıyordur merak etmeyin, haa adamın görevi oysa - parasını alıyorsa seve seve toplayacak her türlü parçayı.

4 silindir makinanın üretim amacı sadece gazlamaktır başka hiç bir şey değil, kimisi bunun hakkını verir ömür boyu gazlar kimiside kaldıramaz bir yerde patlar.

Korkmayacaksın ölümden 80 yaşımda yatakta perişan - darma dağın - tuvaletimi tutamaz halde ölümü bekleyeceğime yollarda zevk alarak ölmeyi tercih ederim :wiinkk:

Son olarak yapılan iş tabi'ki yanlış ancak sürücü riski alıyorsa kalanlara oturup köfte ekmek yemek düşer :mrgreen:

Abe skutere bindiği için ölmedi yollarda gazladığı için öldü. ama işte anlayabilene...

kaan kardeşim belli ki sen hayatında kıyma görmemişin. hadi canım hadi gözüm. önce gör ( inşallah görmezsin) sonra anlarsın benim ne demek istediğimi. daha çok gençsin önce yaşlan biraz, olgunlaş. sonra anlarsın; belki?..


trafik, sorumlu olma yeridir. Sorumluluk getirir. ha sen anlamıyorsan ister yarışçı ol ister moto GP ci insanları tehlikeye atarsın.

Pistte bile kafana estiği gibi sürdürmezler sana; baktılar diğerlerini tehlikeye atıyorsun sana siyah bayrağı sallarlar. anladın mı canım? bak bakayım neymiş siyah bayrak.
ha bu da yetmez ceza verirler. uzaklaştırırlar. hadi ülkemizde motor sporları bilinmiyor. futbol izliyor musun sen? futbolculara niye onlarca maç ceza veriyorlar düşündün mü hiç?

sen kendine doğru örnekler seç, onlarla olgunlaş. büyü yaşlan.
 
Katılım
20 Eki 2014
Mesajlar
1,047
Maşallah arkadaş bir çok motorcudan daha güzel sürüyor da...

DA`sı var işte.
Motorcu arkadaşlardan taraf olalım önce:
Türkiye gibi bir ülkede asfaltımız bile asfalt değilken her türlü yabancı cismi millet penceresinden uzatıp yollara atarken, yolu geçtim bitirdiği pet şişeyi bile arabanın üstünden sallayıp arkasındaki vatandaşın üstüne atarken bu süratte motor kullanmak ne kadar akıl işi tartışılması lazım.

Trafikte şerit değiştirme adabını bilmeyen binlerce şoför var. adam sinyal vermiyor veya sinyali verir vermez direksiyon kırıyor. Siz çok becerikli, ön görü yeteneğine sahip, trafiği herkesten daha iyi okuyabilen bir sürücü olabilirsiniz peki bu sizi güvende tutmaya yetiyor mu? Her gün aracım ile İstanbul trafiğine çıkarken kendime tek bir şey söylüyorum "insan gibi kullanacağım" 15 dakika sonra küfür kıyamet gitmeye başlıyorum.

2 tekerli dostlarımız içinse tehlike daha büyük. çünkü bir şekilde o motor hep arabaların kör noktasında, beni araba ile giderken çileden çıkaran o şoför bir anda sizin manevra alanınıza kırmış arka bagaja motorunuzu sığdırmışsınız yada bir anda emniyet şeride girmiş üzerinizden geçiyor. her gün bu şekilde kaç motorcu kaza yapıyor acaba bu ülkede?

Şoförler açısından bakalım.
dedim ya o motor hep kör noktada. bir anda yanımızda bitiyor. nereden geldiği hakkında bir fikrimiz yok aynalarda görmediğim o motor bir kaç saniye sonra benim direksiyonu kırdığım şeritte peydah oluyor ve ona tamponum ile azıcık dokunuyorum. yüksek süratinden dolayı dengesini kaybedecek ve bir arabanın altına yada bariyerlere savrulacak. akan trafikte ezilmesi işten bile değil. ve Allah göstermesin hayatını kaybedecek. hadi ben sayesinde KATİL oldum... Evimden eşimden evladımdan ayrı düştüm. HEMDE SUÇ BENİM DEĞİL İKEN. MAX hızın 120 olduğu yerde 220 ile giden bir vatandaştan bahsediyoruz. Evet onun yüzünden suçum yokken katil olacağım. o sadece hayatını kaybedecek belki hiç acı çekmeden hemde. Ya geride bıraktıkları? Ya benim geride bırakacaklarım?


Kısacası madem iki teker üzerinde gideceğiz şunu unutmayın. yapacağınız en ufak bir AHMAKLIK sadece sizin değil bir çok kişinin ailesini zor durumda bırakacak. Şimdi zibidinin(sözüm meclisten dışarı) teki adrenalin yaşayacak veya "EYLENECEK" (ah keşke eylenmek ve eğlenmek arasındaki farkı da bileseler) diye kimsenin beni ve ailemi (veya bir başka kişiyi ve ailesini) TEHLİKEYE ATMAYA HAKKI YOK.

Sürç-ü lisan ettiysem affola






VE :
Korkmayacaksın ölümden 80 yaşımda yatakta perişan - darma dağın - tuvaletimi tutamaz halde ölümü bekleyeceğime yollarda zevk alarak ölmeyi tercih ederim :wiinkk:

Allah aşkına git başka yerde öl. kimsenin başını belaya sokma... MEsela sana ehliyet veren adamların başını belaya sok. hak etmişler...
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
801
Bu arkadaş amerikalı olsaydı belki övgüler bile gelirdi lehine,çok iyi sıkıyor,fena duruyor vs.vs
Fakat Türk olunca yer de Türkiye olunca sanırım kendi milletimizi sevdiğimizden yakın gördüğümüzden yada ölmesini istemediğimiz için yeriyoruz.Hani bazen otobana çıkarsınız yol boş olur doldurursunuz da bu denli yoğun trafikte azraile ödemeli çağrı atmış resmen.

Umarım arkadaş uzun yıllar sevdikleriyle yaşamaya devam eder.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst